Jute boodschappen tas kopen
dinsdag 11 mei 2010 om 12:24
Moet het echt van jute zijn? of gaat het meer om 'een boodschappentas'?
Ik heb een grote katoenen tas gekocht van biokatoen bij de C&A, was volgens mij ¤ 1,50 en er kan veel in.
Als je per sé jute wilt zou je het kunnen proberen bij Dille en Kamille o.i.d.
Ik heb een grote katoenen tas gekocht van biokatoen bij de C&A, was volgens mij ¤ 1,50 en er kan veel in.
Als je per sé jute wilt zou je het kunnen proberen bij Dille en Kamille o.i.d.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
dinsdag 11 mei 2010 om 12:29
quote:himalaya schreef op 11 mei 2010 @ 12:24:
Als je per sé jute wilt zou je het kunnen proberen bij Dille en Kamille o.i.d.Het is de bedoeling dat het van jute is ja! beetje boodschappentas achtig.
Als je per sé jute wilt zou je het kunnen proberen bij Dille en Kamille o.i.d.Het is de bedoeling dat het van jute is ja! beetje boodschappentas achtig.
dinsdag 11 mei 2010 om 12:30
Nog nooit een jute tas bij de Deka gezien. Wel van die knalgele 'stoffen' exemplaren, maar daar zit ook een logo van de Deka op.
Anders zelf iets maken van stof? Zodat je geen logo hebt. Voor een jute zak ben je een paar maanden te laat, die hebben ze rond Sinterklaas.
Anders zelf iets maken van stof? Zodat je geen logo hebt. Voor een jute zak ben je een paar maanden te laat, die hebben ze rond Sinterklaas.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
dinsdag 11 mei 2010 om 12:59
dinsdag 11 mei 2010 om 13:01
quote:heartwork schreef op 11 mei 2010 @ 13:00:
Ben je niet in de war met katoen trouwens?
nee ben niet in de war met katoen;)
maar mischien dat ik dat dan maar ga doen. jute is niet makkelijk te kopen kant en klaar. Je had het over Pipoos waar jute kant en klaar te koop is? als tas bedoel je? ik heb net nl op de site zitten kijken, maar daar verkopen ze alleen maar jute sinterklaarzakken! dat is neit helemaal de bedoeling.
Ben je niet in de war met katoen trouwens?
maar mischien dat ik dat dan maar ga doen. jute is niet makkelijk te kopen kant en klaar. Je had het over Pipoos waar jute kant en klaar te koop is? als tas bedoel je? ik heb net nl op de site zitten kijken, maar daar verkopen ze alleen maar jute sinterklaarzakken! dat is neit helemaal de bedoeling.
dinsdag 11 mei 2010 om 13:04
dinsdag 11 mei 2010 om 13:04
quote:krissiee schreef op 11 mei 2010 @ 13:01:
[...]
haha, nee ik bedoelde geen sinterklaas zakken.
het zijn van die 'pimp je tas' pakketten.
Maar volgens mij is dat bedoeld voor mensen met twee linkerhanden.
Ik zou gewoon die winkel eens in lopen.
[...]
haha, nee ik bedoelde geen sinterklaas zakken.
het zijn van die 'pimp je tas' pakketten.
Maar volgens mij is dat bedoeld voor mensen met twee linkerhanden.
Ik zou gewoon die winkel eens in lopen.
Poelepoelepoelepoes!
dinsdag 11 mei 2010 om 13:05