Gezondheid alle pijlers

Bloed uit tepel?

11-05-2010 12:44 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Gisteravond stond ik onder de douche, en toen merkte ik dat er bloed uit m'n tepel kwam.Het is me niet duidelijk of het nou echt uit de tepel/borst zelf komt, of dat het gewoon een oppervlakkig wondje is. Had dit ong een maand geleden ook.

Zit natuurlijk meteen te google-en, en krijg dan meteen allerlei horror-verhalen te zien Het doet ook een beetje pijn, maar dan als een oppervlakkig wondje, niet inwendig. Voel ook verder geen knobbels (vanavond nog maar eens goed onderzoeken)..

Zijn er meer mensen die hier last van hebben?

Meteen paniek en naar de huisarts rennen, of zou het ook wel mee kunnen vallen?

Hoor graag wat reacties!
Liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen
Het zal vast mee kunnen vallen, maar dat kan alleen de dokter je vertellen denk ik zomaar! Dus ik zou even het forum laten voor wat het is, en een afspraak maken
ik zou er wel mee naar de huisarts gaan. Ze hameren er zo op dat als je iets vreemds aan je borsten opmerkt om dan actie te ondernemen..gewoon gaan dus.
Ik ga je geen horrorverhalen vertellen, maar het is wel erg belangrijk dat je hiermee naar de huisarts gaat!
Je hebt vast al gegoogled dat het borstkanker kan zijn, dus ik zou er gewoon even mee naar de huisarts gaan, mss is het niets, maar je wilt toch niet met die onzekerheid blijven lopen?
dokter.
Ik wil je ook niets wijsmaken, maar hiermee moet je echt even naar de dokter. Het is niet gewoon. Niet iedereen heeft het wel eens gehad. Het is iets bijzonders. Misschien is het niets, maar dat kan de dokter je beter vertellen dan ik! Veel succes.
Volg je hart. Dat klopt.
Huisarts!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Tuurlijk kan het meevallen, maar het kan ook tegenvallen. Bezoekje aan de huisarts lijkt me zeer op z'n plaats.
Eens met voorgaande reacties, met zulke dingen moet je naar je huisarts. Succes!
...
geen paniek wel huisarts
Ik ga je ook geen horrorverhalen vertellen, maar adviseer je naar de dokter te gaan. Ik had dit in 1992 ook, niets te voelen. Maar het knobbeltje zat dus áchter de tepel en was daardoor niet te voelen...wel bij mammo en echo. Gewoon even naar je huisarts gaan. Bloed uit een tepel hoort niet...
Met sommige dingen ga je toch direct naar de huisarts. Dit is er een van.
Ik zou even naar de dokter gaan.

Veel sterkte ermee! Hopelijk is het niks!
Pfff...nou net huisarts gebeld, en moet morgen om half 9 langs... ga me nou WEL zorgen maken.... ....
Neem geen voorschot op je zorgen!

Probeer wat te relaxen, je kan er nu niets aan veranderen.

Probeer er niet aan te zitten en iets anders te doen. Eigenlijk moet je dus ook niet meer in dit topic komen; morgen eerst naar de dokter, dan pas verder erover denken.

Sterkte!
Wat vervelend voor je! Logisch dat je je zorgen maakt. Je gaat echter ook naar de dokter omdat je het ook actief wilt horen als je niks hebt, in plaats van er maar vanuit te gaan en heel hard te hopen dat er niks aan de hand is (en je stiekem toch een beetje zorgen te maken). Heel veel succes en laat even weten hoe het geweest is...!
Tnx voor alle reacties! Ik laat morgen zeker even weten wat huisarts te melden had..... ('komt een vrouw bij de dokter'....nee hoor, ik probeer me niet gek te laten maken....)
Pfff... je zal nu wel bij de dokter zitten. Succes!!!
Ik lees dit nu pas, ben benieuwd wat de dokter ervan zei. Ik kan me wel voorstellen dat je je zenuwachtig maakt hoor. Het hoeft niets te zijn, maar kan wel. Ieder normaal mens maakt zich dan zenuwachtig lijkt mij! Maar goed dat je gegaan bent, met zulke dingen ben ik liever een keer te vaak bij de dokter dan een keer te weinig!
...
Ik lees het ook nu pas...

Je bent onderhand al naar de dokter geweest en ik hoop voor jou dat hij of zij je een beetje gerust heeft kunnen stellen en dat je misschien door gestuurt ben zodat ze het even voor de zekerheid kunnen bekijken, misschien echo of zo'n mammografie of hoe het ook precies heet.

Ik wens je heel veel sterkte, en hoe moeilijk ook probeer je zelf niet helemaal gek te maken..sterkte meissie
Ben ook wel benieuwd. Hoe gaat het met je?
Nou, moeilijk avondje gisteravond (je haalt je tóch dingen in je hoofd natuurlijk) maar volgens dokter lijkt het idd gewoon op een wondje. Hij heeft verder borst bekeken en gevoeld, en het ziet/voelt normaal (vond ik zelf ook wel). Dus heb een antibiotica zalfje voor het wondje om te voorkomen dat het gaat ontsteken en zo (toch gevoelige plek), en voor alle zekerheid moet ik dan nog een keer terugkomen als het wondje genezen is. Ben dus voor 90% gerust gesteld, maar zeker wel goed dat ik gegaan ben. Mochten er nog dingen veranderen, dan laat ik het jullie weten... en bedankt voor reacties en medeleven!
Hé, dat valt gelukkig mee!
Gelukkig maar. En goed dat je naar de huisarts gegaan bent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven