A perfect day again...

29-04-2009 04:27 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een fris nieuw topic waar we weer 5.000 3000 berichtjes met elkaar kunnen delen. Delen om te steunen, te adviseren, te lachen en huilen en om gewoon gezellig te kletsen!!!!
Mijn zus bleef maar bellen "hebben jullie tv-oost aan" Elvis is namelijk voor Ajax en zij wonen in Twente.. ja, da's inpeperen natuurlijk Elvis heeft LE ook aangestoken met Ajaxfan zijn, dus voor hem vind ik het dan wel weer sneu. Voor Twente hartstikke leuk!

Maar ja, nu moet FC Groningen natuurlijk ook hoognodig, want ook dát wordt me waarschijnlijk zeer binnenkort ingepeperd. Zondagmiddag had ik wel even zoiets van "Mèèn, het is maar vóetbal, een spélletje...'" maar dat heb ik niet hardop gezegd (durven zeggen )

Hoe is het bij jullie iedereen?

Ik ben op het werk en zit m'n tijd te verdoen. Heel stom. Heb best wel een deadline. Met elk te schrijven stuk weer koudwatervrees lijkt het wel.

En zometeen tegenwind naar huis, zo te zien! Helemaal geen zin in..

Het is trouwens best wennen, de hond niet thuis. Vooral 's avonds heb ik nog wel eens zoiets van.. "ik moet nog eerst.. ohnee. ik kan ineens naar bed" En ik mis de ochtendconcerten van de vogels
Later is nu
Goedemorgen veel te vroeg maar goed.... Hier alles ok... Druk met van alles!!!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Goedemorgen veel te vroeg maar goed.... Hier alles ok... Druk met van alles!!!

Omdat m'n jongste vandaag alweer 11 jaar is!!

Fijn dat alles oké is, Freak
Later is nu
Hè gefeliciteerd Dreamer maak er een mooi feest van !!!
Gefeliciteerd, Dreamer!! (en je zoon natuurlijk ook!!)
Dreamer van harte gefeliciteerd! Heb een mooie dag! (alhoewel het weer beter zou kunnen....)

Carlien hoe gaat het in de nieuwe woning? Druk bezig?
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Gefeliciteerd Dreamer, wat een prachtige taart!
.
Zat op phone vanmorgen en zie nu pas die gave taart..LEUK!

Hoest met iedereen.. ???????
Moe

En dan zou ik natuurlijk naar bed kunnen gaan, maar niet zonder nog eventjes forum gezien te hebben, uiteraard. Nu met Milo uit en naar bed.

Ben blij met komende week slechts 2 dagen werken. Donderdag en gedeeltelijk vrijdag ben ik helemaal alleen thuis!! Geniet er nu al van, maar zal wel snel voorbij gaan. Ik hoop wél op een beetje schappelijk weer, zodat ik tenminste eens de tuin inkan ofzo.

Later is nu
Waar zijn jullie? Uitgewaaid? Weggewaaid?

Even niets te vertellen, kan natuurlijk ook.

Thee nog steeds pc loos? Wat vervelend zeg!
Later is nu
Ik ben 'r, hoor!

Maar inderdaad, even niks te vertellen (ongelooflijk, maar waar! )
Nee joh? Alle konijnen nog in hun hok, geen hamsters op de loop voor katten, en dergelijke? Het nieuwe huis al wat op orde?

Ik probeer me hier te concentreren op werk, maar heb hoofdpijn, dus dat gaat helemaal niet. Pijnstillers helpen niet en ik wil me voor de laatste paar uurtjes niet ziekmelden. Vanmorgen bij de telefoon gezeten, dat is reactief werk, dat is best te doen, maar zelf iets verzinnen wordt alweer lastiger.

Nog een half uurtje, gelukkig.

Zo zonde dat binnen een paar dagen de effecten van een zalige dag sauna alweer weg zijn.
Later is nu
Yep! Alhoewel er nu wel een wilvreemd zwart konijntje in mijn voortuin zit (ik weet niet van wie ie is), maar mijn eigen dieren zijn waar ze horen.

Het huis is nog niet op orde, maar er wordt gestaag geklust en een gedeelte voorraad is al over. Komt allemaal goed, te zijner tijd. Wel makkelijk hoor, zo dicht in de buurt. Als je even tijd hebt ben je er zo en kun je gelijk aan de slag. En balen van je hoofdpijn, ik heb 't ook (ach, de tijd van de maand en zo), en niks helpt. Er zitten al wat pijnstillers in maar dat had ik net zo goed kunnen laten...
ja, dat idee had ik ook, van die pijnstillers. Daarom heb ik ze ook uitgesteld, maar nu toch geprobeerd. Vaak wil het wel helpen tegen bijvoorbeeld de pijn in de knieën. Nu niet dus. (of niet merkbaar)

Je hebt waarschijnlijk ook een ander soort 'haast' nu, bij dat huis. Normaal als je verhuist, moet alles uit je oude huis voor een datum weg. Dat heb je nu niet. Wel lekker, lijkt me zo!

IK mag naar huis, gelukkig. Moet wel weer half uur fietsen, tegen de wind in, ook nog. Bewegen is goed voor me, maar dat dan weer niet. Helaas met afstand huis-werk geen alternatief. Ja, of ik moet de auto aan 't begin van de straat bij een ander bedrijf parkeren en verder lopen Heel raar, dat doe ik dan weer niet. Bushalte eerder uitstappen zou ik wel doen.

Qua hoofdpijn: het is niet eens die tijd van de maand!

*rotstreek*

toedels

Later is nu
Het zijn weer Ramdagen. Echt waar. Gisteren ook al, tot morgenochtend 8.50 uur.
Ah, dat is nog af te zien dus, bedankt
Later is nu
Grootste deel is al achter de rug.

Heb verder ook niks te melden.

Carlien veel succes met klussen en inboedel over brengen. Gelukkig dat het dichtbij is!
Ik heb 24 uur helemaal alleen voor mezelf!!

Vanmorgen een uur in bed liggen bedenken wat ik allemaal kon gaan doen. Waarschijnlijk wordt het computer/boek/eten/tv/computer/boek/tijdschrift enz.. Ik heb nog gedacht aan een wandeling, maar hee, morgen hond weer terug, wandelmogelijkheden genoeg dan. En eigenlijk ben ik zelfs een beetje blij met niet al te mooi weer, zodat ik gewoon zonder schuldgevoel binnen kan blijven hangen.

Later is nu
*zwaait even*

Ff van noodoplossingscomputer (leuk woord) online! Kan morgen laptop weer ophalen, waarschijnlijk wel met jaar data verlies (vooral recepten en favorietensites). Maar hopelijk weer online.

Moet nog teruglezen. Nu te moe. Grinn, want onverwacht heftig geborreld met Freak.

Nu vast groet aan allen en morgen wellicht meer/teruglezen!
Heee Theeeeee

Wat fijn je weer te zien!!
Later is nu

Sowwy heb dit topic verwaarloosd.. maar he staat zelden boven aan he

Ja Thee en ik hebben een wereldmiddag gehad donderdag.. en ik heb een prachtig beeld gekocht!!!

Helemaal blij mee

En jeetje Ramdagen... dat verklaard dan waarschijnlijk ook mijn ongeneerde akelige hoofdpijn van van de week

Blij te horen dat het verder met iedereen zijn gangetje gaat!

Hier eigenlijk alles nog het zelfde.. scheiding zit muurvast

Banenjacht gaat onverminderd voort ( maar word er wel moedeloos van zo af en toe!)

Er is een man in beeld maar ook gedoe

Tja gewoon door gaan dus!

In elk geval niet saai dus Freak. Balen dat scheiding muurvast zit. Dan blijf je daar zo in hangen, lijkt me.. kun je niet verder. En dan ook die banenjacht nog. pff..

t Is zaterdagavond, half 10 en éigenlijk wil ik wel naar bed

Gezellig he, voor Elvis. Gelukkig is LE nog op, ze kijken voetbal. (maarja, die moet ook zo naar bed)

Toedels
Later is nu
Ja dat blijven hangen en niet verder kunnen komen is doodvermoeiend Dreamer!

En vroeg naar bed gegaan?????

Goedemorgen trouwens allemaal!
Ja, op tijd naar bed gegaan. En voor half 8 (wekker ivm hond) weer wakker. Dus .. waarschijnlijk genoeg geslapen

Nu lekker wandelen met de hond. Ik zit er een beetje tegenaan te hikken. Van binnen lijkt het weer zo mooi, maar dat viel de afgelopen weken dan weer vies tegen. Ik wil niet dat het weer tegenvalt
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven