LLS KMT GD

20-03-2010 09:44 2525 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo, een nieuw topic. Alles komt altijd weer goed. Ook een van mijn motto's. Het bewijs zijn de opdracht van Lien nu, het feit dat ik zo goed in mijn vel zit na jarenlang tobben met werk, Pebblo die geen enge kanker heeft.

Laat het ook een hoopgevend motto zijn. Voor wie het nodig heeft.
Goedemorgen!

Spannende dag: vandaag presentatie voor die opdrachtgever van de SG. Ik ben al even op de zaak en zit te wachten op partner.

Ik ben liever te vroeg dan precies op tijd.
We worden zelfs twee keer genoemd. Gelukkig kunnen we al bijna aan een nieuwe titel . En, ondanks dat ik hem zelf verzonnen heb, vind ik hem nog steeds mooi. Want ik snap hem namelijk .
Heb lekker een dagje alleen met Schorrie. Vind ik wel fijn hoor, hij speelt zo heerlijk. Echt een genot om naar te kijken. We gaan zo boodschappen doen omdat we lekker gaan koken voor papa en Knorrie: tomatensoep vooraf en daarna rucolasalade met peer en nog iets erbij. Daar ben ik nu voor aan het googlen .

Mille, wil al een paar dagen tegen je zeggen dat ik nog een tip kreeg van mijn vader om de olijfbomen er bovenop te helpen: buxuxmest erbij. Moet wel nog in mei gebeuren, en dan in augustus nog een keer een handje. Hoop dat het helpt, ik heb het er gisteravond bij gedaan.
Succes vandaag, Nathje!

Morrie, heeft Schorrie de peer uiteindelijk gekregen of niet?

Pebbles, volgens mij gaf ik BRS toentertijd nog wel een keer de borst om 23.00 uur (of voordat ik naar bed ging).

ZCHT slaapt echt veel in vergelijking met KW en BRS en ik kan het maar niet loskoppelen van de borstvoeding. Hij gaat om 19.00 uur tegelijk met KW en BRS naar bed en dan maken we hem om 23.00 uur wakker voor zijn laatste voeding en dan slaapt hij door tot een uur of half acht. ZCHT is ook zoveel meer tevreden. Als hij in totaal 5 minuten op een dag huilt dan is dat echt heel veel.

Heerlijk mannetje. Ik heb nu al een paar keer de SG geopend om naar die foto's te kijken en ben echt verliefd op mijn kinderen

Vanmorgen sollicitatiegesprek gehad (zal functie op SG zetten) en vond het helemaal geweldig! Ik hoop zo dat het iets gaat worden. Morgen hoor ik of ik op tweede gesprek mag. En ideaal, want startdatum waarschijnlijk 1 augustus of september.

Nu snel verder met FR want de kinderen zijn bij mijn moeder en dus kan ik even doorwerken. Ben benieuwd hoe we dat gaan combineren als ik dadelijk weer ga werken.
Ja, hij heeft hem gekregen. Ik zag dat ik nog een peer had, dus die gaat nu in de salade vanavond .

Borstvoeding is bij jou natuurlijk ook nooit echt relaxed gegaan he, dus het zou natuurlijk best kunnen dat KW en BRS dat aanvoelden. Al kan ik me niet herinneren dat dat onrustige kinderen waren? Maar het zal allemaal best wel met elkaar te maken hebben gehad. Het voeden dmv kolven, het voeden met pijn. Geen pretje, en dat voelen baby's wel aan denk ik. Fijn dat je nu ook ervaart hoe het hoort te gaan!

Nadat ik jou aan de telefoon had ben ik gelijk gaan kijken bij bureau of ze ook iets hebben voor mij, maar dan interim . Zag toen dat ik al een functie gezien had waar ik op wilde reageren.
Uiteindelijk sta ik in mijn eentje te koken want Schorrie kijkt tv. Hij geniet wel optimaal van zijn vrije dag zonder broertje want heeft al gevingerverfd ('mama, je had een keer gezegd dat ik mocht vingerverven als Knorrie op het kdv was'), op de grond met de lego gespeeld, en hij kijkt nu een programma voor 'grote' kinderen.
Ik mag op tweede gesprek!

Morgen al!!! Joehoeeeeeeeeeeeeeeee!

Spannend Wind. Heb wat op SG gezet, maar ook alweer ge-edit omdat ik het niet goed gelezen had.

Hoe ging het Nathje? Heeft ie nog over jullie getwitterd?

Eten klinkt lekker Morrie, en Schorrie klinkt schattig. Ik vind Dim ook altijd zo zoet als hij alleen is, echt een grote jongen al.

Druk druk druk hier, ik blijf maar achter de feiten aanhollen. En met al die vrije dagen van deze tijd schiet het ook al niet echt op.
Goedzo Wind. Het klinkt als kat in 't bakkie!
Wat snel Wind, nou dat klinkt zeker als kat in 't bakkie zo rap. Leuk!

Die Jack de Vries toch. Mijn moeder vertelde laatst nog heel vertederd dat ze hem in de stad was tegengekomen in een winkel waar hij lingerie uitzocht voor zijn vrouw. Nu stuurt ze me een mailtje: Zal toch wel niet voor zijn vrouw geweest zijn .

Ik heb geen zin meer, werkelijk alle systemen waar ik mee werk zijn trager dan traag, heel irritant.
Hahaha, dat vind ik wel lachen, dat hij lingerie kocht. Zeker weten voor die adjudant, en jouw moeder heeft dat gezien! Heeft ze de prive al gebeld?
quote:lilalore schreef op 11 mei 2010 @ 16:29:

Die Jack de Vries toch. Mijn moeder vertelde laatst nog heel vertederd dat ze hem in de stad was tegengekomen in een winkel waar hij lingerie uitzocht voor zijn vrouw. Nu stuurt ze me een mailtje: Zal toch wel niet voor zijn vrouw geweest zijn .

Hahaha... wat een grap!

En ik vind die De Vries toch altijd zo leuk. Ik dacht dat alleen knappe mannen vreemd gingen Oh nee... knappe mannen en mannen in een machtspositie.
Ik ben echt blij dat tweede gesprek morgen al is. Heb er helemaal zin in! Dat gesprek morgen is met twee mannen en gaan we het denk ik nog meer over de inhoud hebben. Spannend hoor.

En augustus/september starten, auto van de zaak, interim maar toch ook vast en collega's. Het klinkt te mooi om waar te zijn!
Wanneer wordt het eens een keer wat warmer? Schorrie groeit echt uit zijn lange mouwen kleren, en ik ga nu toch niet meer iets nieuws kopen!

En goed inderdaad dat het gesprek morgen al is, je zit helemaal in de mood nu, dus die mannen pak je dan ook nog wel even in!
Haai en zwaaai. Van gecondoleerd voor LLL tot succes voor Wind en alles wat ik vergeet. Even snel, want ga tassen pakken, morgen vertrek naar Friesland. Dagdag!
Ja lachen he, die de Vries. Het was rond (op?) valentijnsdag, dus mijn moeder vond het heel romantisch van hem, haha.

Veel plezier Lien! En ik duim voor beter weer, want dit is wel heel koud voor een boerenbed (en dan moet die enge kachel aan).

Veel succes morgen Wind, het klinkt goed! Als ze je al zo snel terugvragen voor een baan die pas over een halfjaar begint zien ze het iig wel zitten met je.
quote:Morrie schreef op 11 mei 2010 @ 20:15:

Wanneer wordt het eens een keer wat warmer? Schorrie groeit echt uit zijn lange mouwen kleren, en ik ga nu toch niet meer iets nieuws kopen!

Koop een paar witte longsleeves bij de Hema in zijn nieuwe maat en doe die onder zijn zomershirts met korte mouwen. Doe ik ook .
Want volgens weeronline duurt het nog wel even voordat het echt weer warmer wordt...
Ja, goede tip LLL. Ik heb het al een paar keer gedaan inderdaad. Laatst bijvoorbeeld met een polo van Pebbles (oranje met bruin gestreept Pebb). Ook met een wit shirt eronder. Maar dat moet ik vaker gaan doen, het wordt anders een beetje een armoedig gezicht!

En ik zag op weeronline dat het morgen nog kouder wordt dan vandaag.... Maar wel dat het droger wordt. Vandaag heeft het toch ook amper geregend?

Ik moet mijn VAR verklaring mailen, en een kopie van mijn paspoort. Naar een bureau. Ben benieuwd of er wat uit gaat komen. Ik hoop het, want door enthousiaste verhalen van Wind heb ik ook weer zin om te solliciteren! Vind ik altijd leuk namelijk....
Die kachel gaat toch wel aan hoor, want anders hebben we geen koffie of thee en dat is tamelijk essentieel 's ochtends als je om 6.00 am wakker wordt van stuiterende kinderen. En ik neem ook twee thermoskannen mee, zodat ik in elk geval lauwe thee kan drinken met water van de vorige avond. En soms is het zelfs nog kokend heet, dat water, is best wisselend, maar nu met die koude nachten denk ik dat alles koud is 's ochtends.

Nou ja, de kinderen hebben er echt enorm veel zin, dus we vermaken ons wel.

En longsleeves inderdaad, veel wit, dat is altijd goed.
Misschien moet je die thermoskannen inpakken in een dikke trui, dat werkt met rijst ook toch? Het wordt vast heel leuk, als het maar droog is toch? En dat werd geloof ik ook voorspeld.

Hier heeft het wel veel geregend vandaag, en nu giet het echt. Het lijkt wel herfst.
O, wat grappig, hier haast geen regen vandaag. En de rest van de dagen idd ook geen regen.

Veel plezier Lien!
Lien, heel veel plezier en ik hoop voor je dat het een beetje droog blijft! Thermoskan onderin je slaapzak bij je voeten leggen? Beetje het kruikidee, al zal ie weinig warmte afgeven. Maar dan heb je misschien wel warme thee 's morgens.

Zo, weer van alles gemist hier. Wel lekker bijgelezen maar ben een zeef op het moment geloof ik, want de helft alweer kwijt (of je wilt al lezend ergens op reageren en dan heeft de rest al gezegd wat je ook dacht, dus dan voegt het bijster weinig meer toe ).

LLL, nog gecondoleerd in elk geval.

En buxusmest dus Morrie. Hmm. Hebben we niet in huis denk ik, dus morgen maar even kijken of ik in de buurt van een buxusmestverkoper kom

Hier een paar leuke maar drukke dagen gehad, veel met de kinderen gedaan en nu verdorie weer een zieke Mini. Het arme kind hing vandaag weer als een dood vogeltje op de bank, 40.1 vanmiddag en ze hoest vreselijk. Echt sneu.
Te laat maar veel plezier Lien!

Wat goed, zeg Wind! Heel veel succes, hoop dat je vandaag ook al wat meer hoort. Weet je hoeveel kandidaten er nog over zijn?

Presentatie ging goed. Zij waren enthousiast.Twitter kwam ook ter sprake in de presentatie en hij zou er over gaan twitteren maar uiteindelijk deed hij het niet zag ik op mijn tweetdeck.

Nu nog wat aanpassingen doorvoeren en dan de tweede presentatie maken. Heel leuk project.

Daarna vlotjes door naar klant in A'dam en tot heel snel naar ZH. Het ziet er goed uit (joehoe!) maar moest wel een nieuwe spalk want die andere drukte ongezond om mijn pink en daar zou je een doorligplek van krijgen en de doorbloeding was niet goed. Nu heb ik een nieuwe en die zit perfect. Daar hou ik het nog wel 4 weken mee uit dus alles is weer in orde!
En dan waarschijnlijk dus geen gips Nath? Dat zou fijn zijn!

En lekker dat presentatie goed ging joh.

Hier is het weer regenachtig. Ben net een uur lang met de jochies in bad geweest. En wat gaan we nu weer doen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven