Ik ben zo bang... deel 3

03-03-2010 13:04 2973 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tsja... deel drie alweer, helaas net na slecht bericht te hebben gekregen, dus ik hou de OP kort.

Ik hoop in ieder geval dat iedereen die meeschreef op de eerste twee topics weer, samen met mij, van dit topic het liefste en fijnste topic op het forum wil maken!

Deel 2: Ik ben zo bang etc... deel 2
Jeetje Robo, het zware geschut wordt ingezet... Ik las net dat de bulten door de chemo kleiner moeten worden. Kleiner, ze gaan dus niet weg? Ik ben een totale leek (gelukkig) op het gebied van bobbels en bulten, maar wordt wat overblijft nog operatief verwijderd?

Voor wat het waard is, ik lees je en leef met je mee. Voor zaterdag heb ik heel mooi weer besteld, en een vrolijk humeur voor alle gasten op de bruiloft

Maak er een mooi feest van, waar je tijdens de moeilijke momenten met een glimlach op terug kunt kijken!

Liefs, sjur
Ik weet even niet wat te zeggen...........................

Sterkte lieve Robo...
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Ha Leo, nee, een site (uitgesproken op zijn Frans, dus siet) is wat ze in het NL een stent noemen (geloof ik, ik ben al sinds vorig jaar echt in de war met die termen, ik krijg er geen griop op wat nou wat betekent in het FR en het NL).

Het doel is duidelijk in ieder geval: geen infuzen in de aders in mijn arm, maar direct in de borststreek. Ik had er vorig jaar ook eentje, maar dat was van korte duur vanwege een infectie. Hopen dus dat hij dit keer wil blijven zitten!

En in principe is het een dagopname, behalve bij complicaties, dus eigenlijk weet ik niet of het een nachtje wordt of niet.

En ik krijg Taxol ipv Taxotere; het verschil zit ik net op te zoeken op internet, maar afgezien van de frequentie van toedienen (Taxotere eens per drie weken, Taxol iedere week) zie ik geen grote verschillen.

Ik geloof dat Luonto Taxotere gehad heeft.

Sjur, er wordt sowieso niet meer gesneden; ik heb ook uitzaaiingen op onzichtbare plekken, dus het wegsnijden van deze bulten is zinloos. Helaas! Ik hoop dus dat de Taxol zijn werk gaat doen......
Ik hoop met je mee!
Kee Bo, duidelijk. Ding in borst dus. Ik snap 't.

Heb jij eigenlijk een laptop?

Of een PC?

Gewoon benieuwd.....
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Leo, wij hebben: twee laptops, één PC, en twee EEEpc's...
Robo van een stille meelezer.
quote:robo schreef op 11 mei 2010 @ 20:46:

Leo, wij hebben: twee laptops, één PC, en twee EEEpc's... Gna, dat betekent in ieder geval dat je er eentje achter de hand hebt als er een pc/laptop crasht. Ook wel handig.
quote:Ikbenanoniem schreef op 11 mei 2010 @ 21:06:

[...]

Gna, dat betekent in ieder geval dat je er eentje achter de hand hebt als er een pc/laptop crasht. Ook wel handig. Tenzij je een virus hebt zoals wij laatst (alles loopt via één servertje) en dan is alles dus buiten werking :-)
Hoi lieve Robo, ontzettend fijn dat je er weer bent, Petit zag dus meteen dat het menens was met je bulten en ook met het afvallen en de bloedwaardes flink verhoogd, Je had het wel verwacht, maar jongens wat is het balen, dat het dan ondanks de chemo zo hard ging. Deze chemo deed duidelijk niets meer voor je.

Verder dacht ik dat het wel heel goed uitkomt dat je dan nog net je feestje kunt vieren in redelijk goede doen, ik hoop dat jullie er intens van kunnen genieten samen. Niet al te veel zorgen over de indeling, ze moeten voor een keer maar allemaal flink hun best doen om het voor jullie geweldig te laten zijn.

Die hormoonprikken, had je daarover met Mila overlegd?, ik had er zo'n idee van, daar was ik nieuwsgierig naar ... , nee eerder benieuwd naar wat er in je koppie omgaat denk ik.

Hopelijk kun je goed blijven eten, al ben ik bang voor het tegendeel, dat zou je inderdaad nu moeten weten dan kun je vast extra of in elk geval bewuster gaan eten.

Een flinke kus knuffel en omarming ook voor Ro,
Dat zijn er veel ! wij hebben samen drie pc's een laptop en een EEE laptopje. het is wel zoals je zegt, een rotvirusje en alles ligt plat.

Ik moet (namens Ro!) Zoebie en Gelukkeling bedanken voor hun knuffels :-)

Dus hierbij: terug voor jullie.

Gelukkeling, ik had Milaatje gemaild over of het nou wel OK was, dat Petit had gezegd dat die bulten niet operabel waren. Ik had, omdat ze ineens aan het vermenigvuldigen sloegen, twijfel over zijn beslissing.

Maar gelukkig is me uitgelegd dat het niet alleen draait om de externe, zichtbare tumoren: als er ook inwendige uitzaaiingen zijn, zoals ik in overvloed heb in de lymfeklieren, dan heeft het weghalen van een paar bultjes inderdaad geen zin. Ik snap dat nu ook wel, het was echt een emotionele drempel die genomen moest worden voor me (en ik ben Milaaatje alleen al daarom erg dankbaar).

De hormoonprikken waren dus een onverwachte bonus vandaag Zo blij dat ik van die zooi die troep die behandeling af ben...

Ja, ik probeer lichtpuntjes te zien en dit is er écht één!

(en PS wat heb je gelijk, als je zegt dat het bàlen is, dat ik voor mijn gevoel die hele Xeloda en Navelbine dus voor niks gehad heb...)
quote:robo schreef op 11 mei 2010 @ 20:46:

Leo, wij hebben: twee laptops, één PC, en twee EEEpc's...

Zo Bo dat zijn er nogal wat. Heb je op iedere kamer een pc? Inclusief badkamer. Of woon je in een klein kasteeltje zodat je een pc moet zoeken? (Zie nu zo'n leuk Frans kasteeltje voor me).

Zoiets

Djeez dit kost maar ¤ 770.000

Vind ik nogal meevallen voor zo'n kasteel.

Mijn zus heeft met een paar andere stellen samen een klein kasteeltje. Al heel erg lang. Maar ik ben er nooit geweest en ik heb ook geen idee waar het precies ligt. Ergens boven Parijs. Ik moet toch eens een uitnodiging aannemen, maar er komt hier altijd iets tussen.

Ik ben toch geen leek, maar wat zijn EEEpc's?
Jee het lijkt wel een internet café bij jullie! Nu nog een telefoon met internet dan kun je live verslag doen van de chemo (of beter; je mengen in een zinloze discussie). Of zit je daar niet steeds heel lang iedere week?

Ik hoop inderdaad dat die site beter gaat dan toen. Maar dan kwam van die stepponogwat bacterie. Is die uit je lijf?
Bo
Jee das geen geld voor een kasteel! Ik ga snel mijn geld tellen
Ben al klaar met tellen

nee
Nou Phoehee als je op 1 minuut je geld kunt tellen, dan ben ik ook bang dat je ergens iets tekort komt.

Ik heb ook niet lang nodig hoor. Ik weet het uit mijn hoofd.

Hoewel het nu wel minder zal zijn, want ik heb vandaag plantjes gekocht voor de tuin en dat was een klein kapitaaltje.

Nee zo'n kasteeltje zit er voor mij ook niet aan. Helaas.
Robo, vanaf de zijlijn veel aan je gedacht vandaag.

Zou zo graag willen dat dat helpen zou.

xZoete
Ik ben toch nog even op die site van dat kasteeltje gaan kijken. Dat bedrag zal toch niet voor één kamer zijn of zo. Het is wel erg goedkoop. Maar nee, het is echt voor het hele kasteel.

Zou dat inclusief meubels zijn?
Hier een meelezer die toch even wil laten weten dat ze heel erg met je meeleeft. Heel erg veel sterkte met de stappen die je nu moet gaan nemen. Maar voordat die ellende weer gaat beginnen eerst heel erg gaan genieten van jullie feest!!

Een dikke
Valt misschien wel over te onderhandelen!
We zitten een beetje Bo's topic te vervuilen, maar wat moet je in 's hemelsnaam met 8 slaapkamers en 6 badkamers?

Zeven ton is nog te doen, (hoor wie het zegt) maar voor zo'n kasteel heb je toch ook minstens een dozijn personeel nodig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven