Ik ben zo bang... deel 3

03-03-2010 13:04 2973 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tsja... deel drie alweer, helaas net na slecht bericht te hebben gekregen, dus ik hou de OP kort.

Ik hoop in ieder geval dat iedereen die meeschreef op de eerste twee topics weer, samen met mij, van dit topic het liefste en fijnste topic op het forum wil maken!

Deel 2: Ik ben zo bang etc... deel 2
eigenlijk zijn eee-pc's dus een soort internetdingetjes, handig voor spelletjes, chatten, forummen etc, maar niet om op te typen enzo?
Je kunt er echt alles mee, Ingmagh. Tenminste, Ro gebruikt ze voor alles en is er heel tevreden mee.

Ik heb zelfs een speciale EEEpc-beschermhoes voor 'm gekocht, omdat hij dat ding overal mee naartoe sleept.

Ik heb gegeten (brood met tomaat en feta, olijfolie en peper en zout) dus nu moét ik wel aan de jurk werken hè....

NO excuses
Hoppekee aan de slag dan maar Bo.

Manlief belde dat hij NU naar schoonzus haar verjaardag gaat.

Dus moet ik NU ook de auto in en wegwezen.

Wat planning. Die gaat nu weer de mist in. Wat erg hé.
Nou JA!!

Ik maak net de brievenbus open en vind daarin een kaartje.

Leuk, dacht ik, iemand die ons feliciteert.

Is het een afzegging, van de meter van Ro nog wel, omdat ze het toch nét te ver weg vinden!

En een fijn huwelijk nog, dat wel.

Vind dit echt niet kunnen; in FR is iemands meter erg belangrijk en ze had dan ook een "rol" bij het trouwen.

En dan drie dagen vantevoren afzeggen! Met een kaartje!

Najaaaa.......
Jee dat is echt lomp. Jullie wonen toch al lang in dezelfde plaats dus die afstand hadden ze 2 maanden terug ook wel in kunnen schatten.

Verder vind ik 'te ver' toch al een ka-u-tee smoes.
En een kaartje; heb dan het lef om te bellen.
Is je jurk af?
Ingmagh gaat verder alles goed met je vriendin?Vruchtwater wordt continu aangemaakt maar op een gegeven moment wordt de baby erg groot en kan veel plek innemen waardoor er minder vruchtwater aangemaakt wordt. En dan moet ie eruit! Maar gelukkig waren ze op tijd dan.

Gister controle gehad en hier is alles goed. We konden zijn hoofd voelen/half pakken. Die ligt nog boven.
Jurk bijna af Phoehee, morgenochtend stuur ik de foto rond (vanavond Ro vragen of hij me wil fotograferen ).

Ik ben ook echt een beetje flabbergasted van dat kaartje; afzeggen is één ding (er kan altijd iets tussen komen toch), maar de reden én de manier waarop...

Ben trouwens heel blij te lezen dat je controle goed was Phoehee!! Echt super dat het met jou en baby zo goed gaat :-)
Ja leuk een foto, ben erg benieuwd. En van je schoenen, super dat je (nog) zo goed geslaagd bent. Ben ook benieuwd naar Ro. Maar die kleed zich vast niet om voor een foto. Zaterdag dan.
Over Ro heb je gelijk: die hijst zich écht niet in pak voordat het moment daar is :-)

Ik hoop dat jullie de jurk mooi vinden... zo niet, dan niks zeggen hè
haha, de verwachtingen zijn hooggespannen, dat wel, maar je hebt toch de stof al laten zien en het model / de tekening van de jurk? Kan nooit mis gaan in de tussentijd met zo'n handig iemand als jij!

Phoehee, alles is goed. Er is een gezonde 8,5 ponder uitgekomen, dus misschien maar goed dat ze niet zelf hoefde te persen Er stond al een keizersnee gepland hoor, voor maandag, en elke dag een tussencontrole. Maar bij de eerste dag hebben ze blijkbaar geen risico genomen. Hoop dat ik snel op kraamvisite kan!
Je hebt mijn mailadres hè? Ik ben zo benieuwd!
Yes, ik heb jouw email (en die van iedereen die op de meeting was), dus hij komt naar je toe hoor, de foto

Nu Ro nog zover krijgen, die hangt met halfdichte ogen achter de computer... moe, geloof ik!
Ha wat leuk een foto, ik ben zo benieuwd, schudt hem maar wakker hoor, trouwens als je in vol ornaat de kamer binnen komt schieten zijn ogen vanzelf wel tot de grootte van flinke schoteltjes ! (van bewondering dat spreekt vanzelf natuurlijk)

Hoe is het nu met je haar, heb je er nog iets afgeknipt sinds januari? dat korte haar stond je echt schattig. Naja het wordt straks nog een stukje korter helaas, maar voor nu is het super dat je nog met haar op de foto kunt. Ik zie je koppie nog zo voor me, een echte lieverd om te zien.

Wat een raar kaartje he? ik vind het ook maar vreemd, je zou toch verwachten dat ze even bellen om het uit te leggen. Zou ze schrik hebben door jouw toestand? daar misschien niet mee uit de voeten kunnen? sommige mensen hebben daar heel veel moeite mee, ik heb het aan den lijve ondervonden indertijd.
Foto nog niet gemaakt én meneer ligt al te slapen!!

Nou ja, ik ga er bij liggen denk ik.

Foto komt dan morgenochtend wel, zucht.

Gelukkeling, zou best eens kunnen dat de afzeggers moeite hebben met de situatie... daar had ik nog helemaal niet aan gedacht!!

Thanks, dat geeft weer een andere kijk.

Hoe is het met je schoondochter? En met jou?

Slaap lekker voor zo :-)
Goed hoor, met mij gaat het prima, met schoondochter langzaam aan beter. Ze blijft het erg spannend vinden om alleen te zijn, het hoort erbij zeggen de dokters en het moet gewoon slijten. Ik zie het best wel weer zitten voor de toekomst, ze is aan de buitenkant weer bijna de oude, alleen in dat koppie gaat nog veel om en alleskomt nog erg hard binnen.
lieve Bo: even een welgemeende vanuit een druilerig NL. De weersverwachtingen zijn bij jou zaterdag ook niet om over naar huis te schrijven, maar ik hoop dat je een prachtige dag mag beleven met je grote liefde Ro...

Heel veel sterks de aankomende tijd met de chemo! Ik ga voor je duimen dat het aan zal slaan en je er niet al te veel last van hebt...
"Please God, if you can't make me thin, make my friends fat!"
Tjee laaste moment af zeggen. Oh ja ken alles van mensen je totaal negeren. Of kanker besmettelijk is. Ben er keihard in elk mens gaat dood. En dan omdat jij niet weet er mee om te gaan. Gat dan met iemand om. Kijk iedereen kon in dat vliegtuig zitten. Man was vreselijk ontdaan Vanwege collega kwam voor gesprek met hem uit buitenland. En later werd gezegd in vliegtuig hartstilstand kreeg en hersen bloeding. En had deze persoon in vliegtuig vijf min geleden gesproken. Nou thuis zei hij nooit besef als vandaag anita ik had je kunnen verliezen. Oh zei kon vandaag ook elke dag. Daarom is elke dag een geschenk is. En ik vul die met kostbare momenten. Deze geef ik aan deze echt om geef. Maar als ik er ben ben ik er echt. Soms wat druk opvang waar ik kan. Maar goed zo ben ik ben geen wegloper te openhartig soms. Want mensen weglopen is omlopen naar niets je niet kan omlopen. Robo knuffels laat je feest door iemand verpesten. Iemand geniet van alle mensen jou lief hebben. Liefs anita
Wat is leven we niet eens om elkaar kunnen geven.

Het geven van iets je niet kan zien het kost niets.

Je geef een leven een glans je innerlijk een groei.

Je angsten los te laten en weet deze persoon er is.

Al ijkt alles niet te gaan waar we wensen te zijn.

En geef leven ons pijn maar nooit vergeten moeten.

Echte liefde leef elke seconde is onze aderen in ons zijn.

We nooit we moge vergeten wie we echt moge zijn
Anita je man is lief, hij beseft zo goed wat hij heeft en kan verliezen. Dan geef je echt om iemand.

Gelukkeling fijn dat je zoveel vertrouwen hebt voor de toekomst. Daar zul je niet

zomaar naast zitten.

Robo vandaag nieuw foto moment?

Ik heb lekker uitgeslapen ipv werken. Wat is het toch fijn dat Jesus op een donderdag naar de hemel ging.
goedemorgen

Anita, wat kun jij de waarheid toch mooi omschrijven

gelukkeling, fijn dat het met schoondochter de goede kant op gaat

Bo, ik ben wel benieuwd naar die mooie jurk. Ik moet vandaag ook een paar trouwdingen doen. Maar ik kom wel af en toe hier kijken. Ik zag dat luonto over crocs schreef. Ik heb die afgrijselijke dingen hier liggen dus ik kan ze zo nog in je pakketje stoppen. Ik heb nu klompen voor op het werk
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Is hij ook mijn man. Soms zo nuchter als hem zie slapen. Denk ik kijk dan. Hij heb toch ook zwaar. Ik steeds met ziekte en gedoe. Mijn verleden dat zeker eerste jaren samen veel koste. Armoede zorgen maar we zijn samen al bijna 16 jaar. En tegen hem lig dan kan de wereld aan. Al is veel pijn door vaak derde. Maar hij is mijn eerste echte liefde. Samen met de kinderen en dieren. En julie zijn belangrijk ik lees ik luistert ik leer. Elke dag weer als ik huil dan huil ik. Ik wil niet verbergen meer. Dat zou niemand moeten doen. Steeds meer merk ik open ben dan ooit. Leven is kwetbaar maar wie zijn we dan. Elkaar niet waarheid moge zeggen. Zeggen we bang zijn. Maar bang zijn niet mag heersen. In ons zijn willen zijn. Zoals mooie schoenen wensjes die moge zijn. Dat warmte door je heen loop om mensen echt naar je ziel luisteren. En zeggen gun jou ik gun jou de warmte ondanks de regen. Gun je de zon ondanks donker is. Want je straal vanuit je hart robo. Wou je kon zien in je mooie jurk. En je zien glanzen want ben ben glansrijk weet je. Ik uitslapen gaat nooit spiereuma. Tja doe teveel pijn mijn opa werd er 105 mee. Dus ach en hij zei altijd anita blijf elfje dat straal vanuit je hart. Al lijkt pad zo duister loop het met rechte rug. Blijf menselijk laat zien wie je echt ben. Schuil nooit omdat anderen mensen denken niet waard zal zijn. Want iedereen heb waarde zelf deze je pijn doen. Want evenwicht van goed en kwaad moet er zijn. En meestal is kwaad de mens stil is onder wolk van duister. En zicht zelf meer kwets hun zelf ooit zullen beseffen. Ik blijf mijn aandacht geven goed voel. En daarom praat ik hier schrijf ik. Bedankt itsme vandaag vrij morgen weer werken. Heb daar zulke leuke collega voel mijn goed op dat werk. En phoehee alles goed met jou en jou baby verheugd mijn zo. Zo lief zo kindje zo bijzonder. En robo je man heb nu vast wel tijd voor foto. Maar denk jou in zijn hart draag een foto die voor altijd blijf kost tijd gelukkeling veel tijd geduld. En vertrouwen ze in haar moet opbouwen. Tja als geen ander weet ik hoe geestelijk kapot kan zijn. Je amper meer wat durf kan. Maar toch werd ik wakker hoop ze ook wakker wordt. En stap voor stap er kom hoor net als ik deed. Is ze niet hoogevoelig toen daar achter kwam. Heb mijn huis anders ingericht. Want ik trok alles zo erg aan. Alles was mijn schuld zo erg werd. En las over hoogevoeligheid een wereld voor mijn open. Was niet gek ik voel dingen mega veel aan. Trek op tijd terug eis meer ruimte. Want verwerken van dingen. Voor gewoon iemand is normaal voorbeeld alles te doen. Onze ogen lichaam reageren sterk op alles. Geluiden muziek sferen enz. Blij bij jongste werd getest zat er bij. Ik zat ineens maar dat heb ik. Je kan slijtage mega krijgen. Je moeten echt goed zorgen voor jezelf. Nou wilde effe zeggen wellicht heb ze wat anders he. Maar ik was blij achter dit kwam.
Pff sorry berg geschreven zeg en dat op vrije dag van iedereen tenminste. Sommige moeten toch werken zelf deze dag natuurlijk. Nou liefs anita
Goedemorgen lieve meiden,

Jee wat is dat lekker zeg een keertje uitslapen!

Anita je bent zo'n heerlijk mens, het is precies zoals je zegt, het leven is al zo kort en vaak hebben we niet eens meer door hoe kostbaar elk moment is, het is nu, niet morgen. Ook als je een drukke week hebt en denkt pfffff was het eerst maar eens weekend, denk ik tegenwoordig ook al; hee joh stommerd wil je deze dagen zomaar voorbij laten zijn en niet beleefd hebben? makkelijk is het niet maar wel waardevol.

Wat een vreselijk ongeluk met dat vliegtuig en och dat jongetje, het breekt mijn hart. die familie heeft een boel te verwerken.

Anita mijn schoondochter heeft een bipolaire stoornis, dat is vastgesteld, ze geneest nu van een manische episode en het is inderdaad zo dat ze op het moment veel symptomen heeft van hooggevoeligheid, dat gaat langzaam slijten zeggen de dokters. Alles komt harder binnen dan bij ons, geluid licht en drukte, ze is nog angstig buiten en heeft het vertrouwen in zichzelf verloren, dat moet weer langzaam groeien, dat zal het ook wel, als ze zich weer wat normaler gaat voelen en ziet dat het goed blijft gaan.

Phoehee heerlijk dat het met je okkie goed gaat!

Ing zelfs ik heb een klein EEE laptopje (een parelmoeren!) het past in de meeste kluisjes van hotelkamers, dus die nemen we altijd mee op vakantie.

Nou Bo hoop dat jullie goed geslapen hebben en we je vandaag kunnen zien!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven