En hier leuteren we weer lekker offtopic door ....

18-07-2007 15:38 3090 berichten
Alle reacties Link kopieren

Hier kan je offtopic in ieder geval lekker doorleuteren!!!
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
hoi hoi

ik heb op de kinderen pijler een nieuw topic geopend ...

ben helemaal een beetje trots op de titel * bloos*

"hart onder de riem of hard onder de gordel"

over lompe opmerkingen. van die opmerkingen dat je je handen in je broekzak steekt om niet te slaan ....
Ik ben trots op je coole reactie bij hard onder de gordel nr. 2.
flabbergasted... hij meende het namelijk serieus ....
Hmmm, die zal vast nog wel eens een rake reactie van je te pakken krijgen.
ik heb trouwens vandaag de buv voorzichtig uitgelegd dat ik het in de tuin sturen van de honden als alternatief voor het uitlaten, absoluut onvoldoende is !!

tuurlijk begrijp ik dat het druk is met een gezin , huishouden, werk etc maar drie keer per dag is minimaal en een must ...

bah blah blah ....

maar het ging er niet echt in

morgen ochtend mag ik de hond niet meenemen , want buuv wilt uitslapen ...
ik had vanavond het hondje X retriever / labrador (5 jaar oud) mee genomen voor een kleine wandeling

blokje om vijf straten , 25 minuten rustig lopen, ruim tijd voor snuffelen en treuzelen .... het schuim stond haar op de bek ... uitgeteld terwijl mijn hond van 10 dan pas begint , en zich afvraagt waarom we nu al naar huis gaan ....

zoooooooo zielig !!
Gaat dat niet stinken, in de achtertuin?

Mijn nieuwe buren hadden de honden buitengelaten in de zomer, en er kwam me een vreselijke lucht uit die tuin. Gelukkig was het tijdelijk, misschien moest het kleintje nog zindelijk worden of zo.
ik heb er weinig van meegekregen, ik denk dat buuv ook wel opruimt ...

maar ik snap gewoon echt niet dat mensen hun hond niet uitlaten ....

boed krijgt 6 wandelingen per dag waarvan minimaal 2 lange wandelingen .

dus ik kan er met mijn verstand niet bij dat mensen gewoon de deur open doen en denken dat het wel voldoende is .
Ik zou zelf denken dat je er in elk geval één wandeling mee weg kunt schrijven. Beestje loopt toch rond als 'ie in de tuin is.

Je moet ze eerlijk gezegd niet de kost geven die een wandelingetje naar het eind van de straat maken en dan weer terug.
tis afschuwelijk ... hoe sommige mensen met hun huisdieren omgaan.

ik wil niet zeggen dat ik altijd absoluut de beste keuzes neem voor mijn huisdieren, maar binnen mijn mogelijkheden probeer ik absuluut ze het beste te geven .
goedenmorgen ladies !!

heerlijk geslapen !! hoe kan het ook anders .... *grijns*

straks met mam en de honden naar het natuurgebied, lekker wandelen.
Moge leuters,

Ik heb redelijk geslapen. Beetje te kort alleen. Maar het stappen gaat niet door dus ik hoef niet laat naar bed vanavond. Ik zit nog even te bedenken wat ik zal doen. Mijn vriendin zou al smiddags komen dus ik heb nu tijd over. Misschien maar iets in het huishouden doen.
hè ja de leuk klusjes
ik ga de hondenspeelspullen pakken ... tot over een paar uur!!
Veel plezier Yam.
Zo, ook weer aanwezig hoor,

Wel goed geslapen maar voel me niet uitgerust. En nu vandaag dus maar even weer klussen in huis.

Jammer Myleen dat het niet doorgaat. Ik vind het dan ook altijd lastig om iets anders te verzinnen. Wel doen hoor!

Yam, veel plezier

Mamz, geen hoofdpijn hopelijk, ik heb er vandaag wel last van, net zoals de spieren in mijn nek in schouders, toch nog te gespannen denk ik.
Moge Zonnetje,

Kan je het klussen niet uitstellen als je je niet helemaal lekker voelt?
Ik doe wel rustig aan hoor Myleen, valt me op dat ik vaker last van heb op Zaterdag en meestal trekt het wel weg in de loop van de dag

Heb je al andere plannen?
Nee nog niet. Ik heb een vriendin beloofd om 1 uur te bellen. Niet zo'n slimme tijd geweest. Is daarna denk te laat om nog weg te gaan. Ik moet nog wel wat dingen regelen met belletjes dus dat ga ik denk maar doen. Op zaterdag de stad in gaan heb ik een hekel aan. Zo druk. Ik moet even zo een overzicht maken wat ik volgende week allemaal moet doen en ervoor moet regelen. Afspraak voetendokter, opticien, slachtofferhulp voor het laatst, voor verkeerde boxen wat regelen, schuld aflossen bij moeders, GGZ, kapotte tv verwisselen, naar de stad een nieuw batterijtje halen voor horloge. Nou ga zo maar door.
Wat vinden jullie gepast? Mijn moeder had mij geld geleend en in eerste instantie betaalde ik 10 euro per week af. Dat ging niet meer toen ik die financiele problemen had en heb ik erna in overleg niets meer betaald aan haar. Nu kan ik met het geld van Schadefonds alle schulden af betalen. Dus maandag ga ik het geld brengen. Ik denk wel dat het attent is om wat mee te nemen. Haar huis ziet er alleen uit of het een bloemen/planten winkel is. Zoveel planten en altijd verse bloemen. Zou het een leuk idee zijn als ik aanbied om maandag voor hun te koken? Dat ik uitgebreid voor hun ga koken, wijntje erbij enz. Of vinden jullie dat ik gewoon iets moet kopen als een bloemetje?
Goeiemorgen...eh, middag.

Koken is je hobby, dus waarom niet, maar dit op een maandag plannen kan je behoorlijk stress opleveren. Of zijn de winkels bij jullie op zondag open en heb je daar helemaal geen last van.

Ik zou het gewoon aanbieden, als je het ook echt wilt, als ze moeilijk gaan doen kun je altijd nog plan B een grote bos bloemen kopen.
Ik heb bij moeders het AA ingesproken. Hopelijk belt ze nog even terug. Want ik wil dan vandaag de boodschappen doen. Ze hebben beide een mobiel maar nemen ze nooit mee. Heel irritant vind ik. Nou ik heb al de plannen klaar, het wordt Grieks eten als ze accoord gaan. Ja ik heb het toevallig zelf al gegeten van de week maar als voorgerecht kan ik Mezze's maken met stokbrood en tzaziki. Kan ik al dingen morgen voorbereiden en vriend van mijn moeder houdt erg van gehakt dus dan maak ik die Kofta. Nou hoop dat mijn moeder nu eens belt.

Ik zit helemaal al uren in de rats. Bo komt niet thuis. Er zitten hier voor mijn deur 2 vissers, ik weet niet of die ouwe lullen hem hebben weg gejaagd. Normaal als ik Kayleigh roep komt hij ook. Kayleigh is hier wel dus Bo heeft geen beschermbroertje nu. Bah, zal blij zijn als hij weer thuis is.
Hee Myleen,

lief plan, maar ik zou toch iets anders adviseren.

Nodig ze uit bij je thuis, maak een lekker etentje en geef ze het geld met bonbons ofzo en een lieve brief waarin je je waardering uitspreekt over dat ze je op deze manier geholpen hebben. En dat je nu dus niet meer afhankelijk bent en niet meer in allerlei bochten hoeft en gaat, ik zou het wel iets anders omschrijven

Dit kan uitstekend het begin zijn van een nieuwe start in jullie lastige relatie waarin jij nu eindelijk eens voor jezelf op gaat komen richting je moeder. zal niet makkelijk voor je zijn, maar ik denk dat dit je uiteindelijk een veel beter contact gaat opleveren.

En wat vervelend dat Bo van zijn vrijheid geniet, moeilijk hoor, maar hij komt echt terug!

Ik heb zin om vanavond naar de film te gaan, maar ik kan niemand verzinnen die mee kan en wil
Ik heb mijn moeder gesproken, koken voor hun was goed. Heb telefoon, schrijf zo verder.
mag niet praten met volle mond ....

en ik ben weer zo stom om de camera een kwart te draaien ......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven