Leef!
donderdag 8 april 2010 om 00:29
Terug van vakantie, ik begin aan een nieuw stukje leven en daarbij hoort ook een nieuw stukje forumleven. Dat had ik al tijdens mijn vakantie besloten en staat los van alles wat ik hier aantrof na mijn vakantie.
Leef! dat ga ik weer doen en voor nu even zonder dit topic.
Leef! dat ga ik weer doen en voor nu even zonder dit topic.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
dinsdag 11 mei 2010 om 22:00
Of eigenlijk toch wel.
Ik krijg vrijdag allemaal nieuwe frontjes op mijn keuken, er was één kastje gaan bladderen en omdat er kleurverschil ontstaat komen er dus overal nieuwe frontjes en dekpanelen. Eigenlijk dus een hele nieuwe keuken.
Ik krijg vrijdag allemaal nieuwe frontjes op mijn keuken, er was één kastje gaan bladderen en omdat er kleurverschil ontstaat komen er dus overal nieuwe frontjes en dekpanelen. Eigenlijk dus een hele nieuwe keuken.
woensdag 12 mei 2010 om 09:04
donderdag 13 mei 2010 om 12:00
donderdag 13 mei 2010 om 20:19
Hé Evidenza!
Was jij deze week niet onder de pannen? Even op je eigen topic kijken zo.
Ik ben weer in de leefstand hoor, getuige mijn schone ramen aan zowel de binnen als de buitenkant van mijn huis, t was er vandaag precies weer voor om dat te doen.
Nu lekker met een bak koffie op de bank s even kijken wat er op t forum te doen is.
Was jij deze week niet onder de pannen? Even op je eigen topic kijken zo.
Ik ben weer in de leefstand hoor, getuige mijn schone ramen aan zowel de binnen als de buitenkant van mijn huis, t was er vandaag precies weer voor om dat te doen.
Nu lekker met een bak koffie op de bank s even kijken wat er op t forum te doen is.
zaterdag 15 mei 2010 om 10:43
Goedemorgen meelezers
Ik mag maandag gezellig naar de radioloog, de bestralingen voorbereiden.
Gisteren mijn zomervakantie geboekt, mensen bleven maar vragen of ik ging en waar ik dan heenging. Nu maar geboekt, als het niet door kan gaan merk ik t wel weer. Betaal al jaren premie voor mijn doorlopende reisverzekering. Is dat mss ook een keer niet voor niets.
Ik mag maandag gezellig naar de radioloog, de bestralingen voorbereiden.
Gisteren mijn zomervakantie geboekt, mensen bleven maar vragen of ik ging en waar ik dan heenging. Nu maar geboekt, als het niet door kan gaan merk ik t wel weer. Betaal al jaren premie voor mijn doorlopende reisverzekering. Is dat mss ook een keer niet voor niets.
zaterdag 15 mei 2010 om 19:23
zaterdag 15 mei 2010 om 19:26