3000 plus deel 51

11-05-2010 22:35 3017 berichten
Alle reacties Link kopieren

Na gezellig 50 delen te hebben volgekletst zijn we alweer toe aan deel 51!

Excuus aan Sgaap, ik kan je mooie plaatje niet plakken.

De regels zijn intussen denk ik wel bekend dus:

ENJOY
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Veel plezier ieb
quote:minny schreef op 12 mei 2010 @ 14:09:

Wat apart dat dat met hemelvaart online komt.

Dat staat in de reader, maar je hebt gelijk.

Ik zie nu net in mijn aantekeningen van maandag dat de opdracht vanmiddag 17.00 uur online komt.
Ghe, ik vond het al zo raar SP
Iry , wat Minny net zegt kwam ook in mij op. Kinderen vinden het fijnst om met mama samen te zijn of te doen. Wat maakt nog eens zoveel uit. Hoe oud is Frummel? Als ik vragen mag?
We hebben samen al heel lang op bed tv gekeken met broodjes erbij Min.

Ik vind het echt tijd nu om iets normaals te doen.

Maar moet ook wat gaan opruimen(bleh) en dan is het alweer laat.

Dag alweer half voorbij.

Misschien ga ik zo maar even de stad in met hem.

Hij wil al heel lang iets graag hebben, ga ik dat maar samen met hem kopen waar hij mee kan spelen.

Ik weet het, het is schuldgevoel afkopen , maar ik kan even niets beters verzinnen
Iertje, ik vind het idee van Min wel een goeie, lekker met z'n tweetjes op de bank, iets lekkers erbij, leuke dvd erin. Het gaat niet om wat je doet, het gaat erom dat je lekker samen bent
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Hey ideetje dan, als je toch boodschappen gaat doen, duik dan meteen een lunchroom of zo in, voor appeltaart en warme chocolademelk. Echt, dat vinden kinderen hartstikke leuk, voelen ze zich helemaal groot.
Hij is 5 sp, en verveeld zich te pletter.

Het weer zit ook niet mee.

Gisteren vroeg vriend aan tafel tijdens het eten hoe zijn dag was.

Zijn antwoord: saaaaaai.
Haai!
En dat samen op bed tv kijken met broodjes is ook al heel leuk voor een kind. Echt, ik denk dat Frummel best een leuke vakantie heeft hoor. Je hoeft niet per se altijd iets te doen.
Dat is wel een leuk idee Min
IBI veel plezier.

Iry, mijn dochter vindt het al helemaal geweldig als ik thuis verstoppertje met haar speel of samen tekenen of kleuren.
Enne, Midi die roept ook dat ze een saaie vakantie heeft als ze ook maar 1 dag niks bijzonders te doen heeft.
Iry mijn kinderen lopen ook bijna de hele vakantie in pyjama rond, vinden ze heerlijk.

Als ik voorstel om wat leuks te gaan doen kijken ze me aan met een blik van "moet dat nou?"

Ze vinden het heerlijk om om te rommelen en te hangen thuis.

Tegenwoordig moeten kinderen al zoveel een dagje of weekje niks is dan toch juist heerlijk?

Ik heb me er vaak schuldig en waardeloos door gevoeld maar dat is helemaal niet nodig.

Het is meer in jouw hoofd dat je iets moet doen samen dan in zijn (toch?) hoofd dat ie iets wil doen samen.
Ow 5 jaar. Ja dat is een andere leeftijdscategorie.

Als je in de buurt van A'dam of Utrecht woont, is een indoor kinderspeelplaats als Kidz City leuk.
In de tijd van mijn vastloper hier heb je dus al gepost dat ie zich wel verveelt en het niet leuk vindt....

Lees dan maar over mijn vorige post heen.
Ik heb simpelweg het geld niet om de hele vakantie iets leuks te doen. Maar binnenshuis maken we het ook gezellig hoor.
Jullie zijn lief

Thanks voor de opbeurende woorden.

Ik ga ons nu maar even toonbaar maken om de stad in te gaan.

En dan maar weer verder thuis aanrommelen.
veel plezier Iertje
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Hier staat de ds nonstop aan, ben ik ontaard?
En wie zegt dat je elke dag van die (wel erg lange) vakantie je kinderen moet vermaken? Ze hebben speelgoed hoor, en kinderen mogen best eens hun eigen fantasie gebruiken ipv allerlei voorgekauwd vermaak voorgeschoteld te krijgen. Dat is nog goed voor hun ontwikkeling ook!
quote:zusenzo schreef op 12 mei 2010 @ 14:26:

Hier staat de ds nonstop aan, ben ik ontaard?Niet meer als mij
Ik heb het geld wel maar de zin niet.

Zie het nut er ook niet van in om maar overal heen te gaan, ze leren zich maar vermaken.
Heb ook wel eens gelezen dat het zich vervelen uit pedagogisch standpunt niet slecht is voor kinderen.
Anders ga je samen pizza maken vanavond, met een eigen hoekje voor hem die hij mag maken zoals hij zelf wil. Vindt Midi altijd heel leuk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven