3000 plus deel 51

11-05-2010 22:35 3017 berichten
Alle reacties Link kopieren

Na gezellig 50 delen te hebben volgekletst zijn we alweer toe aan deel 51!

Excuus aan Sgaap, ik kan je mooie plaatje niet plakken.

De regels zijn intussen denk ik wel bekend dus:

ENJOY
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Hier willen ze een ander DS, nml de DSi, jawel voegt zoveel meer toe aan de dimensie van gamen

Nee dus, ze kopen maar een camera/videocam ofzo, kan ik dat eigenlijk eisen van ze, het is nml hun eigen geld?
Als moeder mag je ze best behoeden voor een onzinnige aankoop hoor.
SP, naar mijn ervaring is het nogal zinloos om een kind op een les te zetten omdat de ouders dat zo leuk vinden. Kind gaat er gigantisch van balen en leert bar weinig want is er niet in geïnteresseerd. Dus tenzij ze zelf een carriere als pianiste ambieert zou ik dr gewoon laten doen wat ze zelf graag wil. Maarreh...laat dr eerst een gratis proefles meedoen, want het is duur zat en als ze van gedachten verandert na 1 les dan ga je best balen
Minny, ben ik me zeker van bewust.

Verschillende vrienden van ons hebben een piano. Dochter wil dan altijd "pianospelen." Ik denk dat Sophiemama daar het idee van heeft gekregen.
Was een korte wandeling. Meeeeen.. wat is het koud!
Dat jongetje dat de crash heeft overleefd was net op tv..

Das toch niet normaal!!! Misschien weet de familie niet eens dat het om hun kleinkind of neefje ofzo gaat.

Is er nog iemand?
Ja, die crash, dat heb ik niet helemaal gevolgd. Ga maar eens op Nu.nl kijken.
Zo he, schuldgevoel is best duur

Maar frummel is helemaal blij!

En nog een leuke film erbij gedaan en lekker cakjes gekocht bij de bakker.

Dan weten we alvast wat we morgen gaan doen, film met lekkers!
lekker Iertje, dat ga ik ook doen morgen samen met Min
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ja, anders ga ik me vervelen en dan heeft Roos een schuldgevoel
Goedenmiddag allemaal, ik kom even bij jullie gluren..

Zit nog niet in de leeftijd dat ik dingen moet verzinnen voor Poessekind, hij is pas 10 maanden... Dus ik kan jullie niet aan tips helpen.. Maar vind de genoemde tips erg leuk, zal ze onthouden voor later..

Mn vaatwasser is vanmorgen overleden.. Maandag kwam er al een brandlucht uit, maar dacht dat het van iets er in was.. Zette hem vanmorgen aan en de aardlekschakelaar schoot eruit..

Net toen Poessieman thuis kwam nogmaals geprobeerd (hij deed het vanmorgen ongeveer 1 minuut, en er staat nu dus water in) om hem af te laten pompen, en weer kortsluiting... Fijn.. want hij zat net helemaal vol.. dus ik ben aan de afwas...

Net even gekeken voor een nieuwe, maar tjeee wat zijn die dingen duur! (deze is een inbouw, en we hebben deze keuken gratis kunnen krijgen incl inbouwapparatuur, dus ik had geen idee van de prijzen..)

Nou ja het is natuurlijk een stinkende luxe, dus ik gebruik voorlopig wel even de ouderwetsche afwasborstel...
das balen Poessie en Poessekind is nog net iets te klein om aan de afwas te zetten
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Hallo daar, inderdaad balen Poessie van de afwasmachine...
Ik zit lui achter de computer in mijn pyjama, heb vanmiddag lekker een uurtje in bed gelegen en nog geen zin gehad om mijn kleren aan te doen (hoorde dat al wel meer hier op het forum, toch). Niet schuldig over voelen hoor, is erg prettig!!
Inderdaad niet schuldig voelen, kom op zeg het is ook echt weer om in bed te blijven.. Wat een sombere dag zeg...

Hopelijk word het morgen beter?
tis wel te hopen dat het morgen beter wordt. Veel mensen vrij...

Zo dochter weggebracht die is uit logeren.

Minny, wat een fantastisch nieuws las ik van je, geweldig!

Pianoles is best leuk hoor, heb ik ook gehad, ben geen concertpianiste geworden maar ben blij dat ik een aardig riedeltje kan spelen

Iry, misschien vindt Frummel het ook wel leuk om naar de bieb te gaan of met een vriendje en jou naar het zwembad.
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.

Wat een herkenbare dingen zijn er hier vanmiddag gepost zeg!

Ik was gisteren niet helemaal fit.. ben zelfs 's middags nog even terug naar bed gegaan met pijnstillers om de koppijn weg te krijgen... en mini was in de woonkamer met al haar knuffels ziekenhuisje aan het spelen en de tv stond ook nog eens aan.. brrr had toen ook een schuld gevoel.. maar het feit dat ze de hele dag in pyjama mocht lopen zorgde er bij haar voor dat ze een topdag had...
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Vandaag mocht ze iets kleins kopen omdat we op koninginnedag niet naar de vrijmarkt waren geweest maar ze daar wel geld voor apart had gelegd... koopt ze een little petshop vlindertje van 2,99 en ze is als een kind zo blij.. moest in een doosje met dekentje zojuist mee naar papa!

* 't zit echt in hele kleine dingen*
En dan was vandaag helemaal een topdag want ipv bioscoop nieuwe Disney dvd gekocht en samen op de bank met een taartje erbij gekeken.....

En het is een aanrader hoor mensen.. de prinses en de kikker... echt een enige film.. ook deze mama heeft genoten
En dan ook nog lievelings eten ( lees pasta met veel kaas en ketchup) en zelf uitgezocht toetje toe.... en je hebt echt geen kind meer aan ze!
Mooi geschreven over de kleine dingen Freak
Zo dat was mijn bijdrage
quote:josje37 schreef op 12 mei 2010 @ 18:14:

Mooi geschreven over de kleine dingen Freak

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven