Good luck!

21-04-2010 09:14 2518 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het was nat maar binnen en ook erg gezellig! Denk dat mamax nu puin aan het ruimen is of nog met Hel en Amalia aan het thee leuten is...

De taart van Mamax is echt goddelijk! En ik snap bijna niet waarom ze willen verhuizen, mooi huis, mooie keuken, lekker beschut... :-)
Mamax: nud e tijd van uitslag, ben benieuwd...

Mal: mijn duimen draaien! Spannend van hypotheek!

Suus: kijk dat is een dame die weet wat ze wil dus? Leuk hoor!

Kokos: brrr..... Succes daar!
Ik vind het ook heel spannend...

Nog even stofzuigen en dan ga ik vast die kant op.

Ik vond het ontzettend gezellig!
Is dat goed nieuws Mamax?
Yep, waarde moest onder de 1 zijn en was 0.1. Over een half jaar moet hij weer terugkomen.
Kijk dat is mooi! Fijn!!!
Ben echt zo blij! Nou Mal en je moeder nog!

Amaal, ik heb dat van die Lodger even opgezocht, hier staat het.
Hallo, ik zal ook weer eens wat laten horen van mij. Mn werk slokt me een beetje op, s avonds ben ik echt doodmoe!

Nu heb ik net van 7 tot 2 gewerkt ( was eigenlijk vrij)

Spannende dingen allemaal Mal! Het regelen van scholen, nieuwe lening, en voor jezelf natuurlijk! Ik hoop dat het allemaal super goed gat!

Suze, knap kind heb jij zeg, gewoon al kunnen zitten!

Zo Mamax, heb je het overleefd vanmorgen, ik las dat je hele lekkere taart heb gemaakt. Mhh..

Amalia, hoe is het met je? Hou je het nog een beetje vol?

Bridges, lekker dan zo'n meneer in de trein. Grappig

Jinny, leuk een WKpoule. De vorige keer hebben we het gedaan op foebele.com ( ik heb hem nog steeds in mn favorieten staan ) Ik wil wel mee doen, maar ik ben 2 weken op vakantie precies in die periode, dus ik hoop dat ik het ergens tussendoor nog kan invullen, want de kwartfinales enzo kan je pas later invullen toch? Of gaat dat automatisch in 1 keer door? Nou ja ik zie het wel.

Kokos, ben je nog steeds in Luxemburg? Nog wel leuk daar?

Bam hoe was het logeren van het vriendje? Hebben ze nog een beetje geslapen?

Compu, hoe gaat het met je zwangerschap? Alles goed?
Oh Mamax wat goed! Fijn zo'n goede uitslag!
We zijn afgelopen zaterdag met Naatieman zn werk naar de Efteling geweest. Was echt heel leuk. Robin was bij oma en Tobias met ons mee. Nergens wachtrijen en Tobias is overal wel minimaal 2x ingeweest ( in de dingen waar hij in mag dan )

En daarna nog pannenkoeken gegeten, echt leuk dus.

En deze zaterdag gaan we met mn zusje en vriend naar een jaren 90 party met Snap, 2 brother, 24 seven en nog meer. Leuk! Tobias en Robin gaan dan bij oma logeren. Robin gaat volgens mij voor het eerst in zn leven logeren

Ik heb er wel erg veel zin in. Iemand nog leuke/lekkere tips om in Zwolle te eten?
Mamax, wat fijn!!!! Goed zeg!

Bedankt voor de link. Bliksem heb ik trouwens onder in de tas toch gevonden, dus daar hoef je niet naar te zoeken. B zegt het ook na 5 min snelweg: waar is Cars nou?? Handyman...

Naatie leuk zo'n jaren 90 party!!!

Ik wilde net nog even langs Nijhof maar B was in slaap gevallen in de auto. Ik jaloers.. hij staat om 6.40 naast mijn bed en tukt in de middag even bij, en ik? Tja,en wanneer moet ik slapen ? Maargoed, geen Nijhof dus. Mss straks nog even snel. Of morgen, ze zijn vast open.

Was gezellig net!

Compu,ik heb de helft van de kleren uit de tas gehaald en de slaapzak zit nu in de was. Bedankt, leuk!

Ooh en die taart, té lekker. Ik wil het recept NIET Ik moet toch wel wat kilo's kwijt straks na de bevalling, bovenop die zwangerschapskilo's dan. Of moet ik onderop zeggen?
Hmmm daarnet had je nog andere praatjes Amalia: dat het nu even niet uitmaakte. Dat betekent nog 5 weken elke week wel een taart... Lekker toch?

Naatie: leuk hoor! En fijn dat werk goed bevalt, tenminste, zo klinkt het wel...
http://www.viva.nl/2010/04/22/vivablog- ... heesecake/

Deze was het volgens mij
Nee nee nee, ik open de link niet.

En ik had andere praatjes ja, maar dat zou betekenen dat ik het recept na de bevalling weg moet gooien. En dat ga ik vast niet doen... dus vandaar
quote:amalia schreef op 12 mei 2010 @ 15:58:

Nee nee nee, ik open de link niet.

En ik had andere praatjes ja, maar dat zou betekenen dat ik het recept na de bevalling weg moet gooien. En dat ga ik vast niet doen... dus vandaar Slim. Erg slim... Ik ga hem vanavond ook maar bakken. morgen even aan man laten proeven
Hallo!

Die taart!! En die kleding!!!

En oja, het was heel gezellig!

'Heb mijn wagen volgeladen'...zo ging ik weer naar huis.

En ik miste de afslag! Maar konden we leuk met het pontje. Voor de laatste keer, want die verdwijnt.

Mamax en Amalia, ben jullie eeuwig dankbaar voor de spullen! Super hoor.

Doe je snel Amalia, spullen in de was enzo. Die nesteldrang toch..
Oh, fijn Mamax!! Weer een last van je schouders! Pa verdient een taartje.
Mamax, fijn dat het zo goed was!
mamax, wat fijn zeg!

Ik ben weer terug en alles zag er goed uit. Het deed wel erg pijn, maar het was zo over. Heb nu alleen wel menstruatiepijnkrampen, dus ik meld me even af voor vanavond.
Stressed is just desserts spelled backwards
Bridg, dat is het goeie recept inderdaad!

Mal, fijn dat het achter de rug is, doe rustig aan!

Amaal, heb het gelezen, had je net een smsje terug gestuurd.

Ga weer, zit nu bij m'n ouders, we blijven hier eten. Vent is gebak halen, en ik heb geen excuus Amaal
Lekker op de bank met dekentje en chocola Mal, da's een goed plan.
Ik lig nu met de laptop van Malman in bed!

Hoe was de meeting vandaag, hebben jullie een leuke middag gehad?
Zo met een uurtje eens even naar die swa van Maria Mosterd kijken, zien wat die te vertellen heeft.
quote:naatie schreef op 12 mei 2010 @ 15:19:

Ik heb er wel erg veel zin in. Iemand nog leuke/lekkere tips om in Zwolle te eten?Ik vind het Wijnhuis erg leuk en ook het Vliegerhuys.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven