Betaalbare kostuum/ 2-delig pak
woensdag 12 mei 2010 om 15:23
Wie kan mij helpen waar ik een mooi, betaalbaar en van goed kwaliteit 2-delig pak kan kopen, misschien wel online?
En welke riem is daarbij het best passend?
Mijn vriend heeft een nieuwe baan gekregen en hier moet hij straks in pak.
Hij heeft er zelf nog niet zoveel verstand van en ik dus ook niet.
Dus wie weet wat?
En welke riem is daarbij het best passend?
Mijn vriend heeft een nieuwe baan gekregen en hier moet hij straks in pak.
Hij heeft er zelf nog niet zoveel verstand van en ik dus ook niet.
Dus wie weet wat?
woensdag 12 mei 2010 om 16:51
Koop er twee broeken bij.... die slijten sneller....
En overhemden en dassen bij de hema. Mooie kwaliteit, zeker de overhemden van 18 euro die slim fit zijn.
De Peek en Cloppenburg heeft ook mooie neutrale pakken voor niet duur.
Een pak moet met name goed zitten. Ik vind slobberpakken afgrijselijk!
Heb je een hele garderobe nodig, boek een ticket naar Bangkok of naar Vietnam en laat daar diverse pakken op maat maken. Voor 60 euro per pak heb je de beste kwaliteit. Dan ga je echt gratis op vakantie.
En overhemden en dassen bij de hema. Mooie kwaliteit, zeker de overhemden van 18 euro die slim fit zijn.
De Peek en Cloppenburg heeft ook mooie neutrale pakken voor niet duur.
Een pak moet met name goed zitten. Ik vind slobberpakken afgrijselijk!
Heb je een hele garderobe nodig, boek een ticket naar Bangkok of naar Vietnam en laat daar diverse pakken op maat maken. Voor 60 euro per pak heb je de beste kwaliteit. Dan ga je echt gratis op vakantie.
woensdag 12 mei 2010 om 16:58
woensdag 12 mei 2010 om 17:09
en toch: die regel is niet helemaal achterhaald. Zoals ik al schreef loop ik de hele dag tussen (nog steeds) redelijk wat krijtstreepjes en als een 'jonkie' met een enorm opzichtige brede streep aankomt zal men dat wel opvallen. Of er echt wat over gezegd wordt is een tweede, maar het is nog steeds een beetje 'not done' op sommige plekken.
Dat zeg ik....
woensdag 12 mei 2010 om 17:53
quote:kiss86 schreef op 12 mei 2010 @ 17:45:
vandaar the ultimate pakken, die zijn dus wel van wol. Wat duurder dan het standaard nos zwarte pak, maar betere kwaliteit en alsnog goedkoper dan andere pakken.
worden zeer goed verkocht, maar smaken en meningen verschillen natuurlijk.
Maar zoals ik al schreef is dan de voering nog steeds vaak met kunstof (polyester oid), en is de wol van een goedkope A kwaliteit.
Maar idd, meningen verschillen, en ik weet ook wel dat mijn smaak een heel stuk duurder is dan wat je bij de WE betaalt, en dat ik daardoor al snel iets lelijk vind. Voor veel mensen zullen het prima pakken zijn.
vandaar the ultimate pakken, die zijn dus wel van wol. Wat duurder dan het standaard nos zwarte pak, maar betere kwaliteit en alsnog goedkoper dan andere pakken.
worden zeer goed verkocht, maar smaken en meningen verschillen natuurlijk.
Maar zoals ik al schreef is dan de voering nog steeds vaak met kunstof (polyester oid), en is de wol van een goedkope A kwaliteit.
Maar idd, meningen verschillen, en ik weet ook wel dat mijn smaak een heel stuk duurder is dan wat je bij de WE betaalt, en dat ik daardoor al snel iets lelijk vind. Voor veel mensen zullen het prima pakken zijn.
woensdag 12 mei 2010 om 20:31
quote:nelleke4 schreef op 12 mei 2010 @ 15:45:
Kijk eens bij de C&A mijn vriend heeft daar mooie pakken gekocht, voor nog geen 70 euro! Blijven ook mooi! En ze hebben zo nu en dan ook echt Frans Molenaar pakken voor een prikkie.Haha, vind 70 euro nog duur voor daar. Vriend heeft daar voor 35 euro een pak gekocht en is prima. Blijft idd ook mooi zoals je zegt!
Kijk eens bij de C&A mijn vriend heeft daar mooie pakken gekocht, voor nog geen 70 euro! Blijven ook mooi! En ze hebben zo nu en dan ook echt Frans Molenaar pakken voor een prikkie.Haha, vind 70 euro nog duur voor daar. Vriend heeft daar voor 35 euro een pak gekocht en is prima. Blijft idd ook mooi zoals je zegt!
woensdag 12 mei 2010 om 20:52