Mode & Beauty alle pijlers

Betaalbare kostuum/ 2-delig pak

12-05-2010 15:23 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kan mij helpen waar ik een mooi, betaalbaar en van goed kwaliteit 2-delig pak kan kopen, misschien wel online?

En welke riem is daarbij het best passend?

Mijn vriend heeft een nieuwe baan gekregen en hier moet hij straks in pak.

Hij heeft er zelf nog niet zoveel verstand van en ik dus ook niet.

Dus wie weet wat?
quote:Tmaar schreef op 12 mei 2010 @ 16:44:

[...]

Eigenlijk is het zelfs jaren nooit, etiquette technisch gezien Bedoel je de oude ongeschreven regel dat je eerst een bepaalde senioriteit moest hebben, voordat je een krijtstreep aantrok?
Koop er twee broeken bij.... die slijten sneller....

En overhemden en dassen bij de hema. Mooie kwaliteit, zeker de overhemden van 18 euro die slim fit zijn.

De Peek en Cloppenburg heeft ook mooie neutrale pakken voor niet duur.

Een pak moet met name goed zitten. Ik vind slobberpakken afgrijselijk!

Heb je een hele garderobe nodig, boek een ticket naar Bangkok of naar Vietnam en laat daar diverse pakken op maat maken. Voor 60 euro per pak heb je de beste kwaliteit. Dan ga je echt gratis op vakantie.
quote:Oudzuid schreef op 12 mei 2010 @ 16:51:

[...]

Bedoel je de oude ongeschreven regel dat je eerst een bepaalde senioriteit moest hebben, voordat je een krijtstreep aantrok? volgens mij reageerde ze op de zwarte pakken
Dat zeg ik....
Websje
quote:websje schreef op 12 mei 2010 @ 16:47:

[...]

tenzij voor bruiloft of uitvaart Ja klopt, maar aangezien het hier gaat om een zakelijk pak.....
quote:Tmaar schreef op 12 mei 2010 @ 16:40:

[...]

Niet vervelend bedoeld, maar voor die ¤139,- krijg je ook niet heel veel soeps. Veel WE pakken zijn niet volledig van wol, maar gemixed met polyester oid, wat lelijk en warm is, en zorgt voor glans.Wederom eens met Tmaar over bovenstaande.
en toch: die regel is niet helemaal achterhaald. Zoals ik al schreef loop ik de hele dag tussen (nog steeds) redelijk wat krijtstreepjes en als een 'jonkie' met een enorm opzichtige brede streep aankomt zal men dat wel opvallen. Of er echt wat over gezegd wordt is een tweede, maar het is nog steeds een beetje 'not done' op sommige plekken.
Dat zeg ik....
Foutje, dat was dus een reactie op oud zuid. Met wat vertraging
Dat zeg ik....
vandaar the ultimate pakken, die zijn dus wel van wol. Wat duurder dan het standaard nos zwarte pak, maar betere kwaliteit en alsnog goedkoper dan andere pakken.

worden zeer goed verkocht, maar smaken en meningen verschillen natuurlijk.
Dames bedankt.

We zijn net geslaagd bij de WE ; licht grijze/ bruinig pak met een lichtgroene blouse eronder.

En het staat geweldig!
Ik heb voor mijn zoons galafeestje een pak gekocht bij Bonprix, kostte nog geen 50 euro geloof ik.
quote:kiss86 schreef op 12 mei 2010 @ 17:45:

vandaar the ultimate pakken, die zijn dus wel van wol. Wat duurder dan het standaard nos zwarte pak, maar betere kwaliteit en alsnog goedkoper dan andere pakken.

worden zeer goed verkocht, maar smaken en meningen verschillen natuurlijk.

Maar zoals ik al schreef is dan de voering nog steeds vaak met kunstof (polyester oid), en is de wol van een goedkope A kwaliteit.

Maar idd, meningen verschillen, en ik weet ook wel dat mijn smaak een heel stuk duurder is dan wat je bij de WE betaalt, en dat ik daardoor al snel iets lelijk vind. Voor veel mensen zullen het prima pakken zijn.
En fijn dat je geslaagd bent TO!
Ik weet niet waar je vriend een baan heeft, maar ik zou dat groene overhemd ruilen. Dat is fouter dan fout. Bij de kleur van het pak lijkt het mij ook niet mooi.

Wat voor een schoenen gaat hij eronder dragen?
nee het is niet fouter dan fout. Ik weet over wel pak en overhemd ze het heeft en dat is een hele mooie combi...
quote:nelleke4 schreef op 12 mei 2010 @ 15:45:

Kijk eens bij de C&A mijn vriend heeft daar mooie pakken gekocht, voor nog geen 70 euro! Blijven ook mooi! En ze hebben zo nu en dan ook echt Frans Molenaar pakken voor een prikkie.Haha, vind 70 euro nog duur voor daar. Vriend heeft daar voor 35 euro een pak gekocht en is prima. Blijft idd ook mooi zoals je zegt!
@Ivetje: Voor een 5 delig pak is het geen geld ook niet voor daar. Ligt er ook maar net aan wat je er zelf aan uit wilt geven en wat voor soort pak je kiest. 35 euro voor een compleet pak bij de C&A zijn wij toen niet tegen gekomen Dat is echt weinig!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven