Good luck!

21-04-2010 09:14 2518 berichten
Alle reacties Link kopieren
Leuke avator Mal! Fijn dat het enigszins mee viel

Meeting was gezellig,goeie kledingruil gedaan en onwijs lekkere taart gegeten!!

Kinderen waren druk maar ik vond ze wel heel leuk met elkaar. En druk.. nouja, wat wil je met 8 kinderen binnen bij elkaar Deden ze eigenlijk nog goed. Nu ik tel valt me pas op dat het er 8 waren!
Jemig, dat vliegtuigongeluk... echt heftig...
Vreselijk hè... Zie nu pas beelden. Wordt er stil van... Las het wel al op internet maar bah. Vreselijk. En dat jongetje...

8 kinderen ja. Was best druk inderdaad. Maar volgens mij hebben ze niks gesloopt. (Toch Mamax?)

Mal: fijn dat het goed ging, ondanks pijn! Lekker even rustig aan nu!

Star: wie is Maria mosterd en waar is er iets van te zien? Hoe ging het met Starman vandaag?
Jij woont toch niet in de polderT of wel Bridge?

Maria Mosterd, Echte mannen eten geen kaas?

http://nl.wikipedia.org/wiki/Maria_Mosterd
8 kinderen, da's best veel wel
Ah daarvan. Ja daar heb ik wel wat van gehoord maar geen idee hoe en wat precies. Op SBS dus?
Ja vanavond interview met de zogenaamde loverboy.
Ja heftig zeg dat vliegtuigongeluk Ik heb er nog geen beelden van gezien, maar ik kan me er iets bij voorstellen na het gelezen te hebben

Mhh Mal, mn vriendin heeft dat 'onderzoek' ook gehad en het was zeker geen pretje. Ze vond het zo erg dat ze dus nu eigenlijk niet wilt gaan, ondanks dat ze nu alweer een jaar bezig is voor een tweede. Dus lekker rustig aan, laat je lekker vertroetelen.

Wijnhuis en Vliegerhuys.. even googlen

Star, heb je zondagavond ook gekeken? Ik ben halverwege afgehaakt, vond het maar vaag.

Ik ga zo maar eens the princess en the frog afkijken, was er gister mee begonnen,maar ik vond het een beetje suf. Misschien is ie vandaag beter
Zit jij Disney-film te kijken terwijl kinderen in bed liggen?

Ik heb zondag ook gekeken ja, heerlijk langgerekte uitzending van Peterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Herken het sarcasme overigens
Peter RRR zit nu in DWDD met de uitgever
Stressed is just desserts spelled backwards
O echt? Die uitgever (of iig de woordvoerder) sloeg ook een flater zondag vond ik.
Naatie, bij het Wijnhuis krijg je je wijn in een beugelflesje en het eten is goedkoop en lekker. En het Vliegerhuys ie jeugdsentiment voor mij, daar gingen we in tussenuren warme choco drinken aan de lange tafel met zijn allen. Allebei leuke tentjes om wat te eten.
Hugo Borst doet ook leuk mee bij DWDD
Oh dus dit is niet de eerste uitzending? Ben ik alweer te laat om het te volgen?
Doet Hugo?
Ja, je bent mosterd Bridge
Nou lekker is dat dan.
Foto's van vanmorgen op de groep geloof ik... (deed beetje vaag...)
Zo, pittig interview/discussie bij Mattijs. Die arme uitgever...

Bridges, is het boek geen verplichte kost in jouw klas?

Pff, die brokstukken van dat vliegtuig! Helemaal in stukjes,niet normaal! Het arme kind dat er nog levend uit is gekomen... ik weet niet of je dan blij moet zijn. Neem aan dat hij met zijn ouders reisde.
Ik zie geen foto's Bridges..
Nou je gelooft het inderdaad ja
Ja bizar hè? Dat kind had een engeltje op zijn schouder...ongelooflijk dat hij daar uit kwam. En zo verdrietig.
Hmmm schiet niet op. Zo nog een keer proberen...
Ja!!! Gelukt denk ik!
Mal, heb je nog meer opties? Het hoeft niet heel goedkoop. We hebben sowieso van naatieman zn werk 150 euro te besteden met 4 personen. En dan niet aankomen met de Librije

Haha.. ja Star even een beetje Disney kijken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven