Herkend

12-05-2010 22:31 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zat net bij de oproep te kijken op het prikbord met de titel: waar heb jij de ware gevonden? Iemand vertelde over haar lover die ze tijdens een slaapdienst op haar werk had ontmoet. Vervolgens reageert iemand heel heftig met hoofdletters: zeker (naam voornaam persoon uit...). En praat nog wat over naaktfotos, sex en noemt de forumster bij haar voornaam.

Ik zou me niet meer durven te vertonen als forumster, als het tenminste zo zou zijn. Nu lees ik wel eens van vrouwen die gewoon terugkomen, soms onder een andere naam, maar ze doen het toch. Wat ik me afvroeg: door wie was je herkend, hoe kwam je daarachter en vooral wat waren de gevolgen? En heb je geen last als je doorgaat op een andere naam?

Ik begrijp natuurlijk dat niet iedereen zal reageren ivm herkenning nogmaals:)
Hier zijn al heel veel topics over hoor!
@TO, en waarom vestig jij er dan nog even de aandacht op?
Ja das niet heel handig....moet bekennen dat mijn nieuwsgierigheid ook gewekt was en ik heb gekeken.

(en ook gelijk maar even getoverstaft.....wat lullig van die griet zeg!!)
Heb ook effe gekeken natuurlijk maar ik vind het wel erg snel geconcludeerd uit 2 regels dat het om die betreffende persoon gaat. En het gaat om iets uit 1992?? Beetje vaag hoor...
quote:Starshine schreef op 12 mei 2010 @ 22:40:

@TO, en waarom vestig jij er dan nog even de aandacht op?

Dat snap ik ook niet helemaal.

Verder vind ik het ook een beetje laag van de dame die haar erbij lapt. Het zou mij een worst wezen dat tutje van de overkant mij herkent op het forum, maar heb dan liever wel dat ze het voor zich houdt.

Ik leef graag in de illusie dat dit allemaal anoniem is
Poelepoelepoelepoes!
quote:biebelie schreef op 12 mei 2010 @ 22:42:

Ja das niet heel handig....moet bekennen dat mijn nieuwsgierigheid ook gewekt was en ik heb gekeken.

(en ook gelijk maar even getoverstaft.....wat lullig van die griet zeg!!)Ik heb haar ook al gemeld. Ik denk dat ze snel verdwenen is.
Sorry, het was niet de bedoeling dat ik er nog even de aandacht erop vestigde. Ik schrok er een beetje van: het was erg rechtstreeks op de persoon af. Maar ik zie inderdaad, zoals Kabouter zegt, dat er al topics over zijn. Ben nieuw hier, en ehh mosterd dus:)

En Siesa: ik schrijf er ook bij: als het zo zou zijn. Want dat kun je inderdaad niet uit twee regels eruit opmaken
Nou ja, nu lezen er weer een paar de prikbord oproepjes. Ik kom daar normaal nooit. Die Amy spoort niet maar die zien we morgen wel terug bij het bantopic.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Tja, als dit topic er niet was geweest dan was ik niet gaan kijken. Ja ja, nieuwsgierig

Maar idd, wat een rotstreek zeg. Als iemand mij herkent/denkt te herkennen, dan mag diegene dat via mail melden als daar behoefte aan is.

Verder heb ik zelf ook wel eens iemand herkend, en diegene mij wellicht ook trouwens, maar daar heb ik verder niks van gezegd omdat ik die persoon eigenlijk alleen van een vorige werkgever kende en verder niet zo volgde wat ze schreef behalve in dat ene topic waarin ik haar herkende.
quote:biebelie schreef op 12 mei 2010 @ 22:42:

(en ook gelijk maar even getoverstaft.....wat lullig van die griet zeg!!)Idem hier. Gekeken, maar toen ook maar meteen getoverstafd (mooi woord voor galgje )
Je zegt het goed Minny, als je iemand al herkend hou het dan gewoon lekker voor je. We willen allemaal hier in enige anonimiteit forummen.
Ik heb hier ooit iemand herkend, die over haar overleden moeder schreef. Ik heb niks gezegd, omdat ik haar haar plekje hier gunde.

Ik heb zelf ooit het gevoel gehad dat ik herkend was door iemand uit mijn omgeving (door opmerkingen die ik kreeg). Ik heb toen even forumpauze gehouden en ben toen met een andere nick teruggekomen.

Ik denk trouwens dat als diegene nu weer meeleest, ik zo weer herkend zou worden
Alleen als ik een Bekende Nederlander word, ga ik mijn identiteit onthullen

Voor de rest zeg ik niet zoveel waar ik me in het echte leven niet voor durf te verantwoorden, op een paar onderwerpen na.

Het is alleen heel erg lullig dat iemand zich goed voelt door de identiteit van een ander te verraden. Zielig.
Viva naar de knoppen.
Ik ben best herkenbaar trouwens, voor iemand die een beetje van Mini weet bijvoorbeeld. Maar op zich vind ik dat nog niet eens zo'n ramp. Mocht iemand mij herkennen...nou ja...het is niet anders dan. Wel zorg ik er voor dat ik niet/zo min mogelijk vindbaar ben voor mensen die mij niet kennen maar die daar met nare intenties verandering in wensen te brengen. Om het zo maar te zeggen
Ik heb een iemand herkend. Ben soms wel eens benieuwd of iemand mij heeft herkend. Hoop het niet eigenlijk.

Een rel op het prikbord! Het moet niet gekker worden hier.
Onderwerpen zoals seks en psyche gooi ik niet graag te grabbel, maar ik denk dat het niet zo schokkend is dat ik graag pasta eet of naar the Tudors kijk.

Ik wil dan weer niet dat mijn omgeving weet dat ik sinds het topic hier naar GTST ben gaan kijken.

Zeer geheim.
Viva naar de knoppen.
quote:Arthemis schreef op 12 mei 2010 @ 23:31:

Onderwerpen zoals seks en psyche gooi ik niet graag te grabbel, maar ik denk dat het niet zo schokkend is dat ik graag pasta eet of naar the Tudors kijk.

Ik wil dan weer niet dat mijn omgeving weet dat ik sinds het topic hier naar GTST ben gaan kijken.

Zeer geheim.Dat hoort op het biechttopic thuis Arthemis....
quote:Ratteke schreef op 12 mei 2010 @ 23:36:

[...]

Dat hoort op het biechttopic thuis Arthemis....

Oh nee, dat is waar ook....

Ik had in de Vivabiecht moeten gaan, die ben ik helemaal vergeten!

Ik heb mezelf verraden
Viva naar de knoppen.
quote:Arthemis schreef op 12 mei 2010 @ 23:39:

[...]

Oh nee, dat is waar ook....

Ik had in de Vivabiecht moeten gaan, die ben ik helemaal vergeten!

Ik heb mezelf verraden
Als mijn familie mij hier herkend, heb ik overigens heel wat uit te leggen.
Als Dude mij hier herkent dan weet ie een tikkie teveel van me. Maar dan weet ie ook gelijk exact wat voor zak hij is geweest...
quote:Christiane04 schreef op 12 mei 2010 @ 23:41:

Als mijn familie mij hier herkend, heb ik overigens heel wat uit te leggen.Dan komen ze erachter dat jij niet weet waar de any key zit.
Oh en mijn vader heeft niet eens een pc en het grootste gedeelte van mijn familie verstaat niet eens NL, laat staan dat ze het kunnen lezen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven