Postcrossing 5

04-05-2010 22:53 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier doen we verder aan postcrossing!

Voor uitleg en kaartenwinkels, zie eerste post!
O ja, mijn haar is verknipt en ik ben daar echt verdrietig van. Mijn kapster knipt altijd hele hippe kapsels maar dit keer is ze wel erg ver gegaan.

Heeft iemand nog tips hoe ik deze weken/maanden doorkom?
quote:Ligaa schreef op 12 mei 2010 @ 21:13:

O ja, mijn haar is verknipt en ik ben daar echt verdrietig van. Mijn kapster knipt altijd hele hippe kapsels maar dit keer is ze wel erg ver gegaan.

Heeft iemand nog tips hoe ik deze weken/maanden doorkom?

Ai...

Hoe is het nu geknipt, kan je er nog een ander modelletje in maken die je leuk vind?

Of misschien een ander kleurtje erin doen zodat het net even anders is?

Snap dat je hier erg van baalt!
Ja Noa niet schrikken, ik heb een hanekam en een matje en het is paarsrood geverfd
Ligaa, verdorie dat is wel balen als het niet zo is geworden zoals jij het wilt :( (alhoewel ik het wel tof vind klinken )

komende tijd dan maar mutsjes en hoedjes als je het echt zo erg vind?
Dankje Noa/Chayuz,

misschien valt het ook wel mee hoor hoe het eruit ziet. Maar (even hart uitstorten) ik heb op dit moment een depressie/ben depressief (terugkerende depressie). En dan voel ik me juist extra onzeker en wil juist niet opvallen. En om dan met een paarsrood hoofd te lopen. Ik wil liever een leuk blond boblijntje.
Ligaa wat een ramp zeg. Is het niet over te verven over twee weken?

Zojuist weer een hurray en gelijk 4 keer favoriet:

Vandaag weer wat kaartjes verstuurd: Finland, Duitsland en Maleisie. Ook ontving ik vandaag twee kaarten, uit Duitsland en Turkije.

Ik heb nu 8 van de 16 kaarten onderweg. Een stuk rustiger dan voorheen, tot een paar weken geleden stuurde ik voortdurend kaarten zolang ik nog adressen mocht aanvragen. Ik doe het nu wat rustiger aan en eigenlijk is dat wel even prettig.
@Ligaa: Balen! Idd petjes en mutsjes dragen. Kan prima met dit snertweer!

Ik wil ZON op mijn VERJAARDAG!!! Is dat soms teveel gevraagd voor half mei?!?!

Ik kreeg vandaag een envelop van iemand uit Middelburg die had me twee kranten van dinsdag opgestuurd. Die waren op roze papier gedrukt, en verder ook in de stijl van La Gazzetta dello Sport (drukt ook altijd op roze papier af), een Italiaanse sport-krant, omdat maandag de Giro d'Italia daar door Middelburg was gekomen! Ze had in mijn profiel gezien dat ik Italiaans studeer en dacht dus dat ik het wel leuk zou vinden deze twee Italiaans-getinte kranten te krijgen! Echt superleuk!

Uitgebreide hurray gestuurd!

Verder nog een kaartje uit Shanghai, een gratis lelijk ad-kaartje
Vandaag een kaartje gekregen vanuit Chili, zijn eerst verstuurde( wat aangekomen is ) Leuk, is met stenen in nachtlicht, het 8ste wereld wonder zegt ie.

O Ligaa je haar lijkt mij ook super, maar snap wel wat je bedoelt, hoe jij je nu voelt wil je inderdaad niet opvallen. Groeit je haar snel? Heeft de kapster niet eerst de kleur met je overlegt dan?

hahaha ja ;) is niet echt heeeeeeeeeeel erg moeilijk :P

Zazana, wat ontzettend attent vandiegene uit Middelburg!!!

Dat is al een feest opzich!

Zo ik duik mijn bedje in, mijn vingers vriezen er zowat af....
Zazana, leuk dat je die kranten hebt gekregen.

Hier worden ze ook goed bewaard.

En gefeliciteerd!

Verder iedereen een fijne dag.

Weet niet of we veel pc-actie kunnen verwachten.

Heb nog steeds die twee adressen niet aangevraagt.

Wellicht ergens in de loop van vandaag dan
Zazana, wat aardig van die persoon.

Justme, ach als iemand dat vind. Hopelijk is het wel mooi.

Chriz, geen idee of je reclame mag maken voor je eigen bedrijf. Maar als je vaker langskomt..........

Hier weer een hurray, maar ff wachten met adressen aanvragen (denk ik).
anoniem_45725 wijzigde dit bericht op 13-05-2010 12:25
Reden: vergeten
% gewijzigd
Geen PC nieuws hier. Het is ook rustig hier. Iedereen aan het genieten van een vrije dag?

Zazana, ze heeft er echt moeite voor gedaan, leuk!

Ligaa, het klinkt heftig. Maar een donkere kleur er overheen?

Steph, leuke kaart.
De kleur is geen probleem (al heb ik liever rood) maar het model. Ik ben er al iets meer aan gewend geloof ik.
Hoi iedereen!!

Nou ik leef ook weer hoor! Londen was echt helemaal geweldig! Veel te kort uiteraard. De musicals waren ook helemaal super! Heb alletwee de voorstellingen zitten genieten! Verder heerlijk rond gelopen, naar de bioscoop geweest en een film gekeken op het allergrootste scherm van Engeland! We zijn ook nog in Greenwich geweest! Ook erg leuk! Het plan was om naar Stonehenge te gaan, maar de bus was hellaas al vol.. Alle olifantjes van de Elephant parade stonden ook in Londen! (Hebben ook in Amsterdam gestaan) Maandag avond om 10 uur was ik thuis, dinsdag en woensdag direct weer aant werk en gesport en geskeelerd! Oja, ben nog gevallen met skeeleren. Er schoot wat kapot waardoor ik mn enkel zwikte en languit over het grind ging... Mn kuit is blauw, ongeveer een stuk van 10 bij 10 cm, daarnaast een flinke schaafwond en op mn elleboog ook nog een schaafplek. Nu dus mn oude skeelers maar weer opgezocht want op die andere kan ik niet meer rollen helaas. Maar ik heb het overleefd. Maar na al deze dagen was ik zo moe dat ik vanmorgen of eigenlijk tot vanmiddag een uur geslapen heb.. Maar nu ben ik er weer en heb ik weer helemaal tijd voor jullie! O en hier trouwens ook een ander kapsel! Mn staart heeft plaatsgemaakt voor korte krullen!!

Nu even over pc, ik mag weer twee nieuwe kaarten schrijven! Ik stuur een kaart uit Londen en een sesamstraat kaart denk ik! Past bij de profielen! Hier in de tussentijd ook nog wat kaarten gekregen!!

Ik ga even schrijven en houd jullie weer op de hoogte!!!
Ligaa, ik denk idd dat het meer een benadrukking is van dat je je toch al rot voelt... Als in dat het ook een pukkel of een stomme trui had kunnen zijn, als je vaker een opvallend kapsel hebt en er dan geen moeite mee hebt? Maar toch een En ook voor jou, er zijn echt leuke topics op pyche waar je over dat soort dingen kunt kletsen. Ik vind zelf Taboe Schaamte heel leuk, maar je hebt ook een topic wat 'Goede dag, slechte dag' heet. Dat is misschien ook wel iets?
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Au, Tine! Pijnlijk!
@Janna, ach ja het moest er een keer van komen he... Ik koop een helm en mn kuit is blauw.. hahahahaha! Trouwens had ik je al bedankt voor je super leuke hyvesruil kaart met Joseph postzegel:)
Joseph is leuk he! Heb er nog meer postzegels van, maar niet meer met hemzelf, hihi.

Heb je van dat Arniflor, van die creme van Vsm? Dat helpt echt goed. 't heet ook 'vallen en stoten creme'.
Tine . Londen is idd een mooie stad.
@Janna, Joseph is zeker leuk! Helaas de musical is bijna afgelopen, maar er komt vast wel weer wat leuks voor terug! We will rock you komt er aan! En zelfs over twee jaar komt Wicked!!! I cant wait!

De vallen en stoten creme ken ik! Helaas niet in huis dus dat word alle kleuren van de regenboog waarschijnlijk hahaha!
@Steph, o ja zeker!!! En zo fijn dat het zo dichtbij is:)
Tine, fijn dat je zo genoten hebt in Londen.

Kan ook eigenlijk niet anders.

Klinkt pijnlijk die val van je.

Ligaa, zonde van je haar.

Ik ga zaterdag weer eens voor een flinke opfris beurt.

Dus ik hoop dat de kapper van mij niet al te gekke dingen doet.

Hier net een hurray.

Mijn kaart naar Uganda is gearriveerd in 14 dagen.

Snel he....dat had ik nu echt niet verwacht eigenlijk.

Dus nu mag ik drie adressen aanvragen.
@Tine: Pijnlijk!!! Maar fijn dat je het leuk hebt gehad in Londen. Heerlijk om er even uit te zijn.

Hier vier kaartjes aangevraagd: naar Rusland, Oekraine, Duitsland en Groningen (dacht niemand van hier).
Zo mijn 3 kaartens geschreven.

Ze mochten naar Nederland (volgens mij niemand van hier), Finland en Frankrijk.

Ga nu lekker mijn bedje in en weer verder lezen in mijn boek.

Het einde naderd en word spannend, heerlijk!
Zazana, trouwens echt leuk, van die krant! Heb je die persoon ook uitgenodigd om hier te komen schrijven?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven