Postcrossing 5

04-05-2010 22:53 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier doen we verder aan postcrossing!

Voor uitleg en kaartenwinkels, zie eerste post!
Hier vandaag een kaart uit het Kremlin in Moskou en een lege envelop! Er zat gewoon niets in!!!! Toch niet een van jullie die een geintje met mij en Larf wil uithalen hé?

Helaas nog steeds geen Hurrays.

Zazana, ik heb een tijdje terug ook zo'n soort kaart gehad, zelfs de hele achterkant was advertentie. Er was nog net ruimte voor mijn adres en de ID. Ik heb gewoon een boze hurray gestuurd, dat dit niet de bedoeling is van Postcrossing en dat ik ook niet blij was met de kaart.

Beachlover, leuk Israel. Die heb ik nog niet, die wil ik oook!!!
Jippy het kaartje van de hyvesruil is vandaag aangekomen en het is helemaal leuk! Het kaartje staat inmiddels op mijn "virtuele" kaartjesmuur op mijn blog. Dank je Snjokorn!
dag mensen, mooi rustig hier.

verder geen postcrossingnieuws van mijn kant, mooi rustig en dat zou ook wel zo blijven...
ik ben ook weer boven water na een weekendje de familie vermaakt te hebben (ze moesten een dag langer blijven omdat er voor de verandering weer eens niet gevlogen werd...)

Ik heb me redelijk in kunnen houden, heb slechts 30 kaarten gekocht (eerst 10 gekocht toen we bij de geysir stonden, daar hadden ze andere kaarten dan in Reykjavík en daarna nog 20 (4 verschillende) in Reykjavík van de eerste vulkaan die uitbarstte in maart)

Ik had vanochtend een leuke hurray in m'n inbox. Nu nog wachten op kaartjes (waaronder die van de hyves-ruil)

Brutsel: graag gedaan.
Snjókorn falla, á allt og alla
Ook ik ga mijn allereerst lege 'hurray' sturen Zazana. Een kaart uit Turkije met achterop gestempeld (niet leuk, maar uit één stuk!) "Happy Postcrossing! #TR-". De cijfers van het ID en mijn adres zijn dan wel weer handgeschreven.

Verder wel een leuke en vrolijk beschreven kaart uit Italië en mijn kaart naar Slowakije is goed aangekomen. Vanavond weer een nieuwe kaart schrijven. Ik laat nog weten waar die naar toe gaat, nu eerst even eten :-) Ben eindelijk thuis, half acht begonnen en na zes uur weer weg... ambtenaren hebben het soms best zwaar
Ow ow ow (enthousiasme).... mijn nieuwe kaartje gaat naar India!!
Ik heb een kaart uit Australie. Leuk land, 'gaat wel' kaartje.

En 3 hurrays, wel leuke allemaal Dus straks of morgen even nieuwe adressen aanvragen!
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Ik heb nog even het profiel van mijn nieuwe Turkse vriend bekeken. Lees ik daar (onder andere):

If you would like to write something different on the back of the postcard; you may write about any subject that you are interested in and/or better you may answer my questions below:

* What do you like most about your city/village?

* What would you recommend me if I visit the place you live? (Places to see, stay, eat etc.)

Als hij dat vraagt, waarom zet hij dan zelf niet eens zijn naam op een kaart? Er lopen rare mensen rond.
Die kaart uit Australie was maar 9 dagen onderweg! Laatst een uit NL die 7 dagen onderweg was... (Zal wel niet meteen op de bus gedaan zijn..)
Wauw, kaartje sturen naar India, staat ook nog op mijn wensen lijstje.

Vandaag nog een hurray gehad en een kaartje uit Rusland in de brievenbus. Leuk kaartje maar de tekst was niet veel. Jammer.

Zo nog even wat adressen aanvragen en gelijk maar schrijven, mijn nichtje (volgende week 3) blijft een nachtje slapen dus ik kan niet veel. Loop op mijn tenen door het huis.
Net het 6048ste kaartje uit Luxemburg geregistreerd .

En een hurray..

2 kaartjes ontvangen vandaag, deze uit NL.. vind hem erg leuk!!

En een uit Spanje.

Net een hurray uit Duitsland, vraag morgen een nieuw adres aan.
Jippie, ik heb een Hurray uit WitRusland! Naar iemand waar JJ ook al een kaart heen had gestuurd:

Hello from Belarus!The swan is beautiful!I like this card so much!Thank you!

P.S.What can i say about your friend JokeJacket...the world is small .I send warmest regards for you,girls!"

Nu mag ik weer een kaart sturen....... Tjechië! Leuk profiel en ze wil cityviews or nature kaarten. Die heb ik plenty!
Hihi, leuke hurray!

Ik had ook echt een leuke hurray van die nr. 1 van Engeland en ook nog een leuke andere, uit de usa.
Yeahea, weer twee hurray's, Polen (na 5 dagen) en Lithouwen (na 10 dagen).
quote:c_estelle schreef op 11 mei 2010 @ 21:28:

Jippie, ik heb een Hurray uit WitRusland! Naar iemand waar JJ ook al een kaart heen had gestuurd:

Hello from Belarus!The swan is beautiful!I like this card so much!Thank you!

P.S.What can i say about your friend JokeJacket...the world is small .I send warmest regards for you,girls!"

Nu mag ik weer een kaart sturen....... Tjechië! Leuk profiel en ze wil cityviews or nature kaarten. Die heb ik plenty!

Haha wat leuk zeg! :-D

Je schreef hierboven ook dat je een boze hurray hebt gestuurd naar diegene met de advertentiekaart.. heeft diegene nog geantwoord?

Hier 1 expired kaart erbij, 2 hurrays (NL en Finand) en 1 niet zo'n mooie kaart uit Brazilië. Ga ff geen nieuwe adressen aanvragen... ik krijg zo weinig kaarten de laatste tijd dat het verschil tussen received en sent een beetje te veel wordt.
JJ, dat is jammer zeg. Hoeveel verschil is er nu tussen verstuurd en ontvangen? Bij mij 6 en dat vind ik wel goed.

Justme, dat is inderdaad een erg leuk kaartje.

Noa, dat is wel speciaal hoor. In Luxemburg wonen natuurlijk niet zo heel veel mensen.

Evelinemos, wat een afknapper zo'n kaartje. Zou ook lege hurray sturen of er wat van zeggen.

Snjokorn, dat lijken me geweldig mooie kaartjes. Ik heb nog geen kaartje uit IJsland gekregen. Nog even blijven sturen, ooit moet het er van komen.

Hier 1 adres aangevraagd. Mag naar Noorwegen. Leuk land. Stuur een kaartje van uit de omgeving.
Twee adressen aangevraagd...........China en Japan en wilde allebei een kaartje van mijn woonplaats (gelukkig gisteren weer ingeslagen).
Bij mij is het verschil nu 15.
Yeah! Ik heb ook een Hurray!

Maar ik ben nu een paar dagen bij mijn vriend, dus kan geen nieuw adres aanvragen want heb de kaartenbox niet mee!

Hopen dat de andere 6 nu ook snel aankomen.
Bij mij is het verschil 15 kaarten.. dat vind ik teveel... wil het liever zo rond de 10 à 12 houden... maar goed... dat is mijn mening :-)

Ik ga richting Groningen! Ik schrijf jullie snel weer... fijne dagen allemaal!
15 is ook veel. Ik wil niet boven de 10 komen, maar met mijn huidig tempo van aanvragen lukt dat aardig.
Laatste 2 adressen ook aangevraagd. Naar Engeland en Frankrijk. Lekker dichtbij. Beiden vragen een kaartje in een envelop en ik snap het wel, maar heb er geen zin in.
Vandaag mijn kaartjes naar China, Duitsland, Zuid-Afrika en Amerika op de post gooien.

Diegene die ik heb uit Zuid Afrika was wel een enorme zeur zeg, aan haar profiel te zien. Niks was goed, wilde geen kaarten meer ontvangen uit Finland, had het helemaal gehad met Finse bossen etc. Werkelijk alleen maar gezeur.

En ze wilde alleen maar kaarten van gletsjers hebben. Nou, pech dan, ik heb een keimooie kaart van mijn nieuwe woonplaats voor d'r uitgezocht, die krijgt ze!
Hier liggen vier kaartjes klaar om gepost te worden, Israël, China, Finland en Ukraine. Nu nog moet verzamelen om naar de oranje brievenbus te lopen. Het regent hier nu.

Ik heb er nu 10 onderweg, 113 verstuurd en 104 ontvangen, dus ik ga er vanuit dat er vanmiddag wel iets in de brievenbus ligt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven