Postcrossing 5

04-05-2010 22:53 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier doen we verder aan postcrossing!

Voor uitleg en kaartenwinkels, zie eerste post!
ik heb er meer ontvangen dan ik er verstuurd heb is dat raar?
ik heb er nu 45 verstuurd en 41 ontvangen.. pff geen kaartjes sturen is wel saai hoor, mjah nog even volhouden en dan is de maand alweer voorbij.

Ik vnd het altijd wel bijzonder hoor, dat mensen het lef hebben mensen praktisch te verplichten bepaalde kaarten te versturen, nou ik zou het vertikken, als er in een profiel stond "ik wil geen nederlandse kaarten meer van molens" nou ik zou een xxxxl kaart gaan zoeken!

verder heb ik vandaag wel een ultradipdag, komt ook omdat ik vrij ben, zucht, wanneer gaat het over? heb in elk geval veel zin in morgen, dan ga ik met mn pa en vriend naar Dauwpop, ff gedachten ergens anders duimen jullie mee voor mooi weer?
Kaatje, dat zal snel worden rechtgetrokken hoor.

Chayuz, gewoon een molenkaart versturen. Het is ook ultra dipweer hoor. Morgen helaas ook hetzelfde weer maar ik duim wel, wil de konijnenkooi buiten zetten.
anoniem_45725 wijzigde dit bericht op 12-05-2010 12:58
Reden: vegeten
% gewijzigd
Ik keek net en het weer voor morgen ziet er beter uit als vandaag... als het maar droog is dan ben ik tevreden..
Ik hoop dat het ook droog is morgen. We gaan naar een klein pretpark met de kinderen.

1 kaartje in de bus, uit Finland. Ze heeft er een postzegel opgeplakt die al op een ander kaartje heeft gezeten maar nog niet gestempeld was. Het papier van het andere kaartje zit er nog onder.
Ik had vandaag een hurray uit USA, na 58 dagen is mijn kaart eindelijk aangekomen...

Ik word recalcitrant van eisen in een profiel. En die krijgen van mij dan ook niet de allermooiste kaart die ik heb

Ik heb trouwens ook mijn Idrukker kaarten gekregen (had m'n moeder meegenomen).
Snjókorn falla, á allt og alla
Als iemand zulke eisen heeft in zijn/haar profiel, dan krijgen ze een idrukker kaart van mij.

Ik hoop ook op beter weer voor je chayuz, we zullen morgen wel weer mee kunnen genieten van dauwpop, als de wind de goeie kant op staat!

Van de week was er ook keiharde muziek in diezelfde plaats, kon ik ook gewoon op meehacken en zagen ;) :P:P

Vind mijn verschil tussen verstuurd en ontvangen tja... best wel veel... hahaha kan erger natuurlijk, maar 8 verschil.

Mag er vanmezelf nog 2 versturen, Maar dit is tot nu toe mijn lijstje:

China 51 dagen

Rusland 28 dagen

Brazilie 17 dagen

USA 8 dagen

Polen 8 dagen

NL, Roemenie en Griekenland 3 dagen
Ik kreeg lekker veel kaarten vandaag, drie van een privetswap. Die officials Polen, Frankrijk en Zwitserland. Alle drie ook nog eens Unesco. Bofferd dat ik ben.

Morgen idd geen regen. HOPELIJK
Mijn kaartjes mogen naar...... Duitsland en Singapore.. Mijn eerste daarheen, wilde graag kaart van het land, dus ok, geen probleem.

Die uit duitsland had een hele waslijst, maar wel met een vriendelijke ondertoon, dus die heeft een vlinderkaart van de postcard store!
Gisteren een kaart uit Litouwen en vandaag 1 uit China.

Gisteren 1 hurray uit NL na 1 dag reizen, vandaag 2 hurray's uit Duitsland en Tsjechië beide na 2dagen reizen.

Vanavond naar Claudia de Breij met personeelskorting
Have fun Chrisy! Leuk hoor Claudia de Breij, vooral met personeelskorting:)
Jeej, toch een kaartje in mijn brievenbus vandaag (wat tegenwoordig meer een kaartenbus is) uit Belarus, ik heb het idee dat in dat land Postcrossing steeds populairder wordt!

JustMe, ik zou een beetje mooie muziek jou kant opblazen ;) vanavond ben ik weer in uw dorpje (slapen bij oma om morgenochtend mn paps op te halen )
Belachelijke eisenlijst, leeg profiel, raar profiel, of in China wonen (met alleen een Engels adres) = Idrukker kaart

Leuk Christy, Claudia de Breij!

Vandaag 3 kaarten gestuurd, Finland, China en USA. Die uit Finland had wel een leuk profiel en noemde van allerlei soorten kaarten die ik had op. Makkelijk dus. Uiteindelijk een Paddington kaart gestuurd.

Bij mij is het verschil tussen verstuurde (aangekomen dus) en ontvangen kaarten ook niet echt groot.
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Oh, even gecheckt, het is precies hetzelfde!
Ik had weer een hurray in mijn inbox.... uit NL

"Thanks for your card. I find it nicely and funny that you have written him in Dutch."

Erg funny ja, en vooral zo knap dat er geen (of bijna geen) gramaticale fouten in staat he??!!

Ik heb nu 131 verstuurd en 125 ontvangen (ben benieuwd of en wat ik in de brievenbus vind als ik zometeen thuis kom).
Even laten weten dat ik ook nog mee doe hoor.

Maandag terug gekomen van een heerlijk weekendje op de Veluwe.

En bij thuiskomst drie leuke kaarten in de bus.

Nou ja, op de stapel post op tafel want mijn moeder maakt de brievenbus altijd leeg als we weg zijn.

En 1 van die kaarten was van Noa-Lynn.

Nogmaals dank!!!!

En ik had twee hurrays, waaronder eentje van Kobe.

Daar mag ik nog steeds 2 adressen voor aanvragen dus ik denk dat ik daar vanavond eens even voor ga zitten.

Heb weer een stuk of 10 nieuwe kaarten erbij in de doos zitten, dus de uitzoek word steeds groter.

Ook vandaag weer een kaartje uit Duitsland.

Ga zo eens een poging wagen wat bij te lezen.

Want er is de afgelopen dagen weer genoeg geschreven.
quote:snjokorn schreef op 12 mei 2010 @ 17:41:

Ik had weer een hurray in mijn inbox.... uit NL

"Thanks for your card. I find it nicely and funny that you have written him in Dutch."

Erg funny ja, en vooral zo knap dat er geen (of bijna geen) gramaticale fouten in staat he??!! Volgens mij kan zij jou profiel pas zien als ze die kaart geregistreerd heeft, dus misschien denkt ze dat iemand anders em heeft geschreven ofzo (aangezien ze in het Engels schrijft)
Ja maar over het algemeen krijg ik toch wel nederlandse bedankjes hoor.
quote:chayuz schreef op 12 mei 2010 @ 17:28:

JustMe, ik zou een beetje mooie muziek jou kant opblazen ;) vanavond ben ik weer in uw dorpje (slapen bij oma om morgenochtend mn paps op te halen )

O altijd leuk, weer terug in het dorpke!! Maar ik en er niet... ik zit dichtbij het dorpje waar u morgen naar toe gaat ;) hahahaha snap je het nog?

Net nog een leuke hurray ontvangen uit NL... dus mag er nog een sturen, die bewaar ik voor vrijdag denk ik... of morgen... of vanavond nog.. ;)
Als ik een nl kaartje krijg uit een ander land, let ik inderdaad op de grammatica en zou denk ik het bedankje wel in het NL sturen. Is het zo dat diegene het niet snapt zal ze me wel een berichtje sturen in het engels....
aaah JustMe, ik heb zo'n idee waar je uithangt ;)
Ik had vandaag een kaart van een 3jarige in de bus .

Helemaal volgeplakt met het abc..

Ik al in mn bedankje gezet dat ik het abc zo leuk vond, blijkt dat ie pas 3 is .

Zag wel dat het waarschijnlijk een kind was vanwege het schrijven van zijn naam.
Hihi, leuk. Lijkt me best leuk, om dat samen met een klein kindje te doen.
Jaaaaaa, drie kaartjes in de bus vandaag. Uit Hong Kong, China en Canada. Die uit China had een verkeerd ID nummer, maar via de help-optie van Postcrossing is die ondertussen ook gemeld.
Zo, ik heb even de laatste 25 berichten gelezen. Ik was/ben erg druk met werk (geweest).

Vandaag een niet zo'n bijzondere/mooie kaart uit Japan (o ja, wel even registreren zometeen. Drie hurrays, waarvan 1 van expired kaart die ik opnieuw heb gestuurd en dus: geen expired kaarten meer!

Nou, wel even lekker dat ik heb besloten doordeweeks geen adressen aan te vragen. Ik neem er liever de tijd voor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven