3000 plus deel 51
donderdag 13 mei 2010 om 01:48
donderdag 13 mei 2010 om 01:50
donderdag 13 mei 2010 om 01:54
donderdag 13 mei 2010 om 01:54
Dat ligt eraan, als je allebei schreeuwt ben je beide dominant . Mijn tactiek is om als iemand z'n stem verheft juist zachter te gaan praten. Dan wordt de ander vanzelf rustiger en zo haal je de discussie weer naar je toe.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
donderdag 13 mei 2010 om 01:56
Hmmmzzz...als ik zo boos ben dat ik mijn stem verhef, dan zou ik alleen maar giftiger worden als mijn partner dan besluit dat WE niet gaan praten. Of ik praat bepaal ik namelijk nog altijd zelf wel namelijk. De ander mag dan bepalen of hij/zij luistert, prima. Maar ik bepaal wanneer IK praat.
Ik vind dat dus idd de dominante rol hebben.
Ik vind dat dus idd de dominante rol hebben.
donderdag 13 mei 2010 om 01:57
quote:mocy schreef op 13 mei 2010 @ 01:52:
Ja Iry, maar als je bekvecht of schreeuwt doe je dat in feite ook.
Nee, ik vraag niet om hetzelfde te doen, je mag van mij op je eigen manier participeren.
Ik zeg ook niet als je niet bekvecht praat ik niet met je .
Maar eenzijdig de boel afkappen vind ik iemand de mond snoeren en daar kan ik slecht tegen.
Nu schreeuw ik overigens niet snel, dan heb je mij wel heel erg het bloed onder de nagels vandaan gehaald.
Dan nog zeggen dat je niet meer met mij praat, begeef je je echt op glad ijs
Ja Iry, maar als je bekvecht of schreeuwt doe je dat in feite ook.
Nee, ik vraag niet om hetzelfde te doen, je mag van mij op je eigen manier participeren.
Ik zeg ook niet als je niet bekvecht praat ik niet met je .
Maar eenzijdig de boel afkappen vind ik iemand de mond snoeren en daar kan ik slecht tegen.
Nu schreeuw ik overigens niet snel, dan heb je mij wel heel erg het bloed onder de nagels vandaan gehaald.
Dan nog zeggen dat je niet meer met mij praat, begeef je je echt op glad ijs
donderdag 13 mei 2010 om 01:57
quote:iry schreef op 13 mei 2010 @ 01:52:
Oh dat vind ik dus wel heel dominant.Dan neem je de bepalende rol aan in een discussie/aanvaring.
Dat vind ik tussen twee volwassennen de dominante rol aannemen.Dan ben ik meer voor Jiu-Jitsu, these techniques were developed around the principle of using an attacker's energy against him, rather than directly opposing it.
Oh dat vind ik dus wel heel dominant.Dan neem je de bepalende rol aan in een discussie/aanvaring.
Dat vind ik tussen twee volwassennen de dominante rol aannemen.Dan ben ik meer voor Jiu-Jitsu, these techniques were developed around the principle of using an attacker's energy against him, rather than directly opposing it.