**LDR deel 14**

14-03-2010 21:26 2991 berichten
Alle reacties Link kopieren
Long Distance Relationships deel 14

Voor deel 13 kan je hier terecht.
quote:mevrouwtjezonneschijn schreef op 12 mei 2010 @ 16:58:

Oh helemaal vergeten, maar ik vind het verhaal van heejhallo echt een superschattig verhaal Z-D

En punica; echt super dat je vriend zo lang blijft!!!! Maar wat ik me afvraag, wat gaat hij al die tijd doen als jij moet werken?

In ieder geval niet werken want ik wil graag dat ie nog vaker het land binnen mag komen. Hij kan wel wat van zijn werk doen via de computer, maar dan houd hij veel tijd over

Hij vermaakt zich wel, vorige keer ook goed gelukt (toen was hij hier een maand)
Heejhallo, wat een lekker verhaal.

Puun, nog 11 uur?

Kunnen we niet iets anders verzinnen voor rammelende eierstokken? Ik zeg toch ook niet hubbie, klussen en ongi..?

Als jij oud bent Es, wat ben ik dan?

Ik kom er weer niet in Marg.
Laat ik maar niks zeggen over leeftijd dan.. Ben geloof ik de forumjongste.

Kjong, suggesties?

Enne.. werkt een andere internetbrowser niet? Weet niet welke je nu gebruikt?

Punica: hoe is het met de zenuwen?
Kjong, heb je jezelf er uit geflikkerd ofzo?
Nee toch?

Het lijkt nl wel alsof ik me kan inloggen, en dan houdt er iets op.

Soms doetie het wel maar dan heb ik de tijd niet (na Viva- en privemail-check op het werk )

Andere internetbrowser zal ik van de week eens proberen.

Nou ja. Ik hoop dat het een leuk bericht is.
Kan je er nog steeds niet in? Je stond er net namelijk wel als zijnde actief lid (dus ingelogd).

En nee, het is geen leuk nieuws.
Nope. Niet erin. Maar heb wel een LD-ak tabblad open staan. Dus er gebeurt wel wat.

Oh, geen leuk nieuws.

...

Zullen we even knuffelen, wat drinken en dan slapen? Dat helpt tegen alles wel toch?

Is hier nog steeds een excuus voor te vinden:

Hij heeft mijn nummer, hij weet van mijn vader, zijn vriend heeft een telefoon waarvan hij toch 1x heeft gemst (toen ik hem gebeld heb en gesmst maandag) én hij is gisteren online geweest (vriendinnetje heeft hem online gezien op Hyves) maar toch heeft hij níks laten horen!

Dat is geen jij-bent-een-leuk-vriendje-gedrag toch?

(ps ik ga echt noooooiiiit wennen aan opstaan om 5u!)
Kjong nee niet echt leuk nieuws maar je hoeft je ook geen zorgen te maken. Het ziet er naar uit dat ik over niet al te lang alle pragmatische date tips van mezelf zelf in de praktijk mag brengen.

Nemo, nee dat is niet leuk! Als je niet vivaat 's ochtends kan je dan langer blijven liggen?
Nemo, nee dat is stom. Is hij alweer in Nederland?
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Punica, zit je al op Schiphol?
Spannend punica, hoe laat komt hij aan?

Eh nemo, je weet niet wat er aan de hand is bij Persad, maar misschien denkt hij er gewoon even niet aan of er is wat anders. Heeft hij wat anders aan z'n hoofd; maar het is geen leuk vriendjes gedrag
Nemo, nee da's niet leuk. Jullie zouden elkaar toch zondag gaan zien?

En vijf uur opstaan is onmenselijk.

Mijn badkamer is schoon (voor zover dat kan in onze badkamer), nu de rest nog. Lees: ik ga nog de vloer doen en afwassen en alle was van de afgelopen dagen opruimen. Maar eerst naar mijn broer.Hebben jullie leuke hemelvaartplannen?

Ik denk dat Punica de leukste heeft trouwens.
Yay! voor Punica.

Ik ben inmiddels in mijn oude woonplaats (inderdaad Spees in Schotland) en jeetje wat is het leuk om hier weer te zijn, vrienden te ontmoeten etc. Eerlijk gezegd heb ik hier toch wel een enorm leuk leventje achter gelaten. Ik verblijf bij mijn oude flatgenoot (in mijn oude appartement dus) en dat is wel relaxed met het voorbereiden van mijn promotie. Zijn nieuwe huisgenoot (mijn vervangster ) is ook erg aardig. Nu eerst maar even de stad in...:)
Ik vind 5u ook echt onmenselijk.

Wat dat betreft is verloskundige worden helemaal niet leuk

Ik forum altijd tijdens het ontbijt, die 5 min slaap die ik daar mss mee kan winnen lever ik graag voor jullie in

We hebben idd voor zondag afgesproken.. En natuurlijk, net wanneer ik dit hier schrijf, heb ik mail van hem.

Hey,

Zitten nu in de hotel lobby te wachten op onze laatste Spaanse lunch en dan, als alles goed gaat, vliegen we vandaag om 16.20 terug. Landen om 18.55 en ben dan hopelijk rond 20.00 thuis. Dan wil ik eerst nog de stad in om een simkaart te halen, dus kan je rond 22.00 Skypen? Ben uiteraard veel meer benieuwd hoe de situatie bij jou is...

Spreek je vanavond anders..?

KUS

Ik kijk wel even wat hij zegt.t. Ben nu weer in de fase van: ach, we zien wel, wat maakt het ook uit.

Punica: HEEL VEEL PLEZIER!

En jij ook HH, daar!
Ik weet dat mn problemen niet zo groot of interessant zijn. Ik weet dat ik het hartstikke goed heb en niet moet zeuren. Ik weet dat er 1000 andere redenen zijn om een stuk verdrietiger te zijn dan ik nu ben. Ik weet dat dit erbij hoort, ik weet dat ik me aanstel.

Maar toch.

Kennelijk heb ik me vergist. Ik dacht dat het missen nu al een stuk minder was maar de scherpe randjes zijn er kennelijk toch nog niet af. Godsamme wat kan dat gevoel overheersend zijn.
*zwaait naar iedereen*

Fille, nog leuke hemelvaartdingen gedaan? (je vroeg naar leuke hemelvaartplannen, is hemelvaart niet die dag dat alles dicht is behalve tuincentra?)

Punica; meld je eens! Is het fijn elkaar weer te zien?

Nemo, heb je Persad nog gesproken gisterenavond?

Marg, ik stuur wat liefde jouw richting op, hang in there!

Heejhallo, wanneer is je promotie? ben je al stikzenuwachtig of heb je alles onder controle?

Spees,is je huis al ingericht?

De rest: hallo, hoe gaat het ermee?

Mijn moeder kwam gisteren langs met een envelopje. Ze stuurt me vandaag naar de kapper, alvast voor mn verjaardag. Zo lief, ik ben denk ik al bijna een jaar niet naar de kapper geweest! (want kappers zijn zo duur, en tja je kan geld maar een keer uitgeven he) Dus nu zit ik te twijfelen: beschaafd puntjes laten bijvijlen of radicaal kortwieken?
Oh kappers, we zijn weer ontopic!!!! Lekker Spijker!!! Ik vind de kapper echt zo´n verwen moment, ik ga zelf ook niet zo vaak maar kan er echt van genieten.

En die pijn die minder wordt, ja die wordt wel minder maar kan heel onverwacht toch opeens weer heel fel de kop op steken!!! Hang in there to you too
Hij is errrrrrrrrrrrrr

Ik ben zo blij!

Het duurde lang op Schiphol, hij was tegen gehouden door de Marachaussee. Nog nooit van die regel gehoord, maar blijkbaar moest hij aantonen dat hij 'aantal dagen x 34 euro' bij hem had (of aan tonen dat hij dat op zijn rekening had staan). Dus dat was 3000 euro!

En hij had wel euros op zak, maar geen 3000. En dat aantonen dat kon hij niet. Dus toen riepen ze mijn naam om, en moest ik aantonen dat hij bij mij verblijft, en dat ik een vast inkomen heb. Toen ik daar eenmaal was was het ook in 5 minuutjes gepiept, maar hij zat natuurlijk wel in de stress.

Gelukkig mochten we elkaar al omhelzen voordat ik bij de marachaussee zo'n hokje in moest (om ze mijn rekening te laten zien).

Het is super leuk dat hij er is Hij heeft heerlijk voor me gekookt en we hebben uhm erg veel tijd in bed doorgebracht (zal ik t zo maar zeggen hahaha)

Hij had allemaal lieve dingen voor me mee gebracht, en zelfs voor mijn ouders! We hebben 's avonds gewandeld door de stad waar ik woon, en dat was kei romantisch Ik heb mooie plekjes gezien waarvan ik helemaal niet wist dat ik daar zo dichtbij woon!

Nou, verder hebben we heel veel plannen, en wij zijn super met elkaar!

uhm nou ja, sorry dat het zo veel over mij gaat dit bericht

Verder zal ik me plichtsgetrouw af en toe melden hier
Ohhh! Echt superleuk dat hij er eindeljk is punica! (Wel een vage regel trouwens dat hij 34E per dag bij zich zou moeten hebben...)

Hmm, het kappersdilimma... ik zefl vind kort haar meer werk en lang haar eigenlijk wel makkelijk; dus ik zou het niet afknippen. Het 't vorig jaar wel gedaan en ben dolblij dat het nu weer lang genog is om het met de minimale inspanning in model te brengen
Hoera Punica, wat fijn! Is die 34 euro afgeleid van het bedrag dat de lonely planet als dagbudget noemt? Fijn dat het toen jij er was zo snel opgelost was. Hoe kon jij dat aantonen dat je werk hebt? Of loop je altijd met je contract en loonstroken op zak?

Kapper een verwenmoment? Ik vind het vreselijk. In Berlijn waren de kappers fijn goedkoop (dankzij gebrek aan minimumlonen) maar ik heb hier ook een fijne kapper die het voor ongeveer hetzelfde bedrag doet. Ik dub nu of mijn haar weer langer gaat of ik het nog één keer weer op kinlengte doe. Ik denk dat het weer langer gaat. Ik heb gisteren mijn haar gekleurd in een tint lichter dan ik normaal doe en ik vind het zelf veel beter.
Oh Punica, dan is het hetzelfde als andersom. Ik had dus zitten denken om misschien een tijdje die kant op te gaan en toen kwam ik die regel ook tegen ja. Gelukkig dat jullie het hebben opgelost.

Ik vraag me altijd af wat ze dan doen als je het niet aan kan tonen, ze kunnen je toch moeilijk op een vliegtuig terug zetten? Of kunnen ze dat wel?

Ik denk dat ik toch maar ga kijken of mn haar echt helemaal anders kan, heb er opeens helemaal zin in om er anders uit te zien.
Misschien ga je in vreemdelingenbewaring.X-D

Ze kunnen je wel de toegang tot het land ontzeggen, daarvoor staan ze er. Dus dan rest er weinig dan terug te gaan.

Ik krijg dus zo een logee en ik heb geen idee wat voor toeristische dingen we moeten gaan doen. Het erge is dat ik vorig jaar een aantal dingen met Berliner heb gedaan en ik sta niet zo heel erg te springen om dat weer te doen. Maar vanwege de korte tijd denk ik dat rondlopen het 'm al doet.
ha, jij krijgt ook je Canadees! (mopper: het is niet eerlijk, iedereen heeft maar Canadezen over de vloer en ik niet)

Gewoon rondlopen lijkt me een goeie start, gelukkig is het weer weer beter.

En als je een land niet in mag maar je hebt een ticket dat pas over een maand geldig is, moet je dan zelf een ander ticket kopen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven