3000 plus deel 51

11-05-2010 22:35 3017 berichten
Alle reacties Link kopieren

Na gezellig 50 delen te hebben volgekletst zijn we alweer toe aan deel 51!

Excuus aan Sgaap, ik kan je mooie plaatje niet plakken.

De regels zijn intussen denk ik wel bekend dus:

ENJOY
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Moge appel ik ga nog even slapen...
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Goede morgen.
Goede morgen,

Weer diepgaande gesprekken vannacht. Goede één na laatste post van BAM van 13-05-2010, 4:53.

Het is okay om van mening te verschillen, want iedere situatie en ieders situatie is anders.
Goeiemorgen, ik had juist besloten om niet bij te gaan lezen. Zie ik dat er weer diepgaande gesprekken zijn geweest, zal ik dan toch maar even gaan bijlezen straks?
Ik ga eerst maar even douchen
Hebben jullie nog plannen voor vandaag? Wij niet echt. Lekker een dagje thuis aanrommelen
Tot straksies
Hier een pyamadag Jos
Das ook wel lekker Bankje. Ik had gisteren al een pyjamamiddag
Ik heb eigenlijk ook nog niet zo'n zin om te douchen, maar goed. Trek daarna trouwens mijn joggingbroek aan hoor, ga me echt niet gewoon aankleden
Goede morgen allemaal,

Heb even teruggelezen. En ben blij dat ik sliep.
Heb ik dat?!
Hai Sgaapie.

Kan je een samenvattinkje geven of moet ik ook alles terug lezen. 20 pagina's!!!
Josje, beter dat ik geen samenvattnig geef denk ik. Ieder moet zijn eigen ding er maar uit filteren. Ik heb al mensen tegen me in het harnas gejaagd op het forum vandaag dus mijn bingo kaart is al weer vol
Heb ik dat?!
Ben ik er is iedereen gillend weggerend of zo
Heb ik dat?!
Kwas even koffie drinken, moet ook gebeuren Sgaapie. Ik ga een keer niet teruglezen!
Sgaapie heeft al Bingo
Ik ga een beetje studeren. Ik heb eerdaags cursus en ga alvast een beetje literatuur hierover lezen. Vind ik wel leuk
Heb ik nu ook iedereen weggejaagd?
Wat voor cursus josje?
Heb ik dat?!
Goedemorgen allemaal
Cursus Manuele lymfedrainage
Heey Boarder
Manuele lymfedrainage houdt in het afvoeren van vocht. Dat kan ontstaan door een erfelijke oorzaak, maar ontstaat ook vaak na behandeling van kanker. Bv. na het verwijderen van klieren in de oksel bij borstkanker
Dat zijn andere cursussen dan die ik altijd krijg. Ik zit altijd bij die suffe bijeenkomsten over timemanagement, teambuilding etc
Goeiemorgen!!!

Ik heb wel even teruggelezen en ik begrijp alle standpunten wel... simpelweg omdat niet iedereen hetzelfde is en reageert.

Ik kan me nog het meest vinden in wat Minny zegt... als iemand gedrag 'uitlokt' (doordat de aanstichter weet waar de grenzen van de ander liggen en daar bewust overheen gaat), dan is het niet fair om naar degene die reageert met het vingertje te wijzen. Typisch geval van oorzaak - gevolg.

Wel jammer dat een op zich leuke en interessante discussie zo vervelend eindigt!

voor allemaal, zijn jullie vandaag wel weer vriendjes???

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven