3000 plus deel 51

11-05-2010 22:35 3017 berichten
Alle reacties Link kopieren

Na gezellig 50 delen te hebben volgekletst zijn we alweer toe aan deel 51!

Excuus aan Sgaap, ik kan je mooie plaatje niet plakken.

De regels zijn intussen denk ik wel bekend dus:

ENJOY
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Middag Moos, lekker uitgeslapen? Mazzelaar
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
Ik moest trouwens net aan je tip denken die ik hier heb gelezen ooit:

benen scheren met talkpoeder....werkt dat echt beter?

*heb zo geen zin in het eindeloos ge-epi-lady-peer*
Ja straat werkt goed. Was ooit een tip op de sexpijlert en sindsdien doe ik het niet anders.
ben aant bijlezen geweest en t is voor mij ff een moeilijk onderwerp.

(waarom ging ik ook alweer weg bij ex?)

Enfin, ik wil een liefdevol leven en nooit meer geslagen, geschopt, uitgescholden, genegeerd, bedrogen of gebruikt worden.

Ik wil zelf ook niet meer gillen uit frustratie en verdriet.

Hoofdstuk gesloten!
Dag meissies, ik ga ff naar de meubelboulevard
egel
Heuj Egel! You go girl.

Egel

veel plezier op de meubelboulevard!
Floor ff terugkomen op de overigens zeer interessante discussie van vannacht (ik was te moe nog iets (on-)zinnigs bij te dragen, maar ik las je post absoluut niet als gemeen. Verder zeg ik er niets meer over want de anderen zijn er niet bij.
Huh egel zijn die dan open? Maar veel plezier. Ik heb me voorgenomen alleen te lanterfanten vandaag.
Man (arme hij) is trouwens gewoon aan het werk. Ik heb hem wel geroepen vanmorgen maar zo lekker om je dan daarna gewoon om te draaien en verder te slapen.
Ik rook een sigaret en dan ga ik aan de talk

Jee, ik "praat"niet veel vandaag...merk ik..toch ook een beetje stil van de discussie....

Zelf heb ik verstrikt gezeten in een uiterst agressieve relatie, ik merk dat ik me daar nog steeds voor schaam.
Het is een zeer moeilijke maar interessante discussie. Een ieder relateert het aan zijn eigen ervaringen, eigen karakter, eigen aandeel, relatie etc.

Kappuh met schamen straatje, nergens voor nodig en negatieve energie.
Hoe werkt dat dan met die talkpoeder?
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
Ik neem nog een bakkie en dan ga ik eens ff lekker wrecken, heerlijke bezigheid om ff aan niks anders te denken, gewoon heerlijk kinderlijk bezig te zijn.
Tbl, gewoon talkpoeder over het te scheren oppervlak en er met een mesje overheen.
Misschien bekijk ik het wel veel te eenzijdig hoor en heb ik een gigantische blinde vlek op dit gebied, omdat ik nooit in een gewelddadige of ongelijkwaardige relatie heb gezeten.

Al heb ik de eerste paar ruzies met Werper jaren geleden als heel erg heftig ervaren. Mijn grens was direct bereikt trouwens en sindsdien laat ik me er niet meer toe verleiden.
Werkt voor mij iig prettiger dan met olie, scheerschuim etc.
Een goede middag saampjes

Ik sta nog volledig achter mijn standpunt van vannacht. Bianca verwoorde het enkele pagina's terug exact hoe ik het bedoelde. Het is inderdaad niet eerlijk om met bepaald gedrag een reactie van de ander uit te lokken en dan met het vingertje te wijzen.
Scheren met talkpoeder? Dat ga ik ook proberen.
Met talkpoeder? Is dat niet heel droog?
Oh, dat weet ik niet Floor, je noemde zowel schreeuwen als slaan agressief en dat vind ik (uit ervaring) ook.

Je schrikt je van beide te pletter.

Bij mij zijn de harde woorden en het schreeuwen veel langer bijgebleven (soms in een zwak moment voel ik ze nog).
Dat bedoelde ik Floor met eigen ervaringen etc.

Voorbeeldje, wij zijn opgegroeid in een grote stad, hebben gewoond in niet te beste buurten. Het Haags is doorspekt met scheldwoorden, die bijna als ''gewone'' taal worden gebezigd en waar veel hier niet warm of koud van worden. Daar wordt sneller tegen elkaar geschreeuwd bijv. Ik laat dat dus heel makkelijk van me afglijden. En heb in het verleden ook wel eens flink ordinair teruggescholden en geschreeuwd.
Nee Min wordt niet droog vind ik, probeer het maar eens een stukkie op je been bijv.
Hmmmz...voor mij is dat weer anders, ik voel nog steeds die onmacht terwijl de ander heel onredelijk bezig was. Terwijl ik uit alle macht tot de kern probeerde te komen was de ander constant bezig met op onredelijke wijze om die kern heen te draaien door van alles te zeggen dat niet klopte en/of niet relevant was. Zo gigantisch frustrerend. Als ik dan vanuit die frustratie mijn stem verhefte om gehoord te worden, dan werd er over mijn toon begonnen. Ik vind het hele nare manier van discussieren, onredelijk zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven