Mode & Beauty alle pijlers

Draadloze Fohn

12-05-2010 18:56 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik twijfel even over de pijler maar ik vermoed dat ik hier het beste zit. Ik zoek voor een draadloze fohn, maar weet eigenlijk niet eens of deze bestaan. Er hoeven niet veel functies op te zitten, eigenlijk alleen een koud knop of een fohn die niet te warm wordt omdat hij voor het verschonen van mijn dochter gebruikt word.

Ik heb gegoogled maar kom op prijsvergelijkingssites waar er dan geen tussen staan. Dus ik weet niet eens of het bestaat. Wie o wie weet het wel en weet ook hoe ik daaraan kan komen?

Alvast bedankt!
Gebruik je het om de billen droog te blazen of zo?

Wat is er mis met goed deppen met een hydrofiel of hydrofiele washand? Je hebt ook handventilatoren, klein en handzaam, maar is geen warme lucht natuurlijk.
Je hebt wel draadloze stylers, maar fohns bestaan volgens mij niet
Mijn dochter krijst het uit van de pijn. Ze heeft een erg gevoelige huid die nu ook geirriteerd is. We hebben tot nu toe altijd alleen met water en een washandje gewerkt maar dat gaat nu ook niet meer. De dokter adviseerde de fohn en dat werkt thuis erg goed. Op het dagverblijf hebben ze echter geen stopcontacten in de verschoningsruimte vandaar dat ik opzoek was naar een draadloze fohn.

Handventilator zou miss wel kunnen als het niet zo koud is.
Ik ben wel benieuwd of zoiets bestaat, dus als iemand er een tegenkomt hoop ik dat hier te lezen!
Zijn er geen fohns op batterijen voor op reis??
Ja zoiets hoop ik ook te vinden. Mijn zoektocht heeft tot nu toe nog weinig opgeleverd in ieder geval.
Dit hier is geen echte fohn, hij is voor baby born, maar misschien heeft hij toch genoeg blaaskracht. Hij werkt in ieder geval op batterijen.
Thx Kerplunk! Ik ga eens kijken in de speelgoed winkel. Heel veel blaaskracht hoeft de fohn voor dit doel idd niet te hebben.
Via Amazon kreeg ik wel wat hits:

Cordless hairdryer
Ik zocht ook heel lang een fohn die draadloos was.

Iemand in een speciaalzaak vertelde mij dat draadloze fohns niet bestaan. De energie die ze nodig hebben om te blazen en op te warmen is veel te groot voor batterijen of accu's.

Maar nu ik die link van Aine zie is dat misschien toch een optie?

Ik vraag me wel af of dat goed werkt :S

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven