eetcafé bij Beatrixtheater
dinsdag 11 mei 2010 om 17:45
Vriendlief en ik gaan binnenkort naar een voorstelling in het Beatrixtheater in Utrecht en we willen van te voren graag een hapje eten.
Wie weet er nog niet te dure eetcafé's waar ze lekker eten hebben en misschien iets van een theaterarrangement? In Gouda krijg je bijvoorbeeld 15% korting als je voor 7 uur bent opgekrast uitgegeten.
Wie weet er nog niet te dure eetcafé's waar ze lekker eten hebben en misschien iets van een theaterarrangement? In Gouda krijg je bijvoorbeeld 15% korting als je voor 7 uur bent opgekrast uitgegeten.
woensdag 12 mei 2010 om 10:45
Copperfield = sinds gister dicht/opgehouden vanwege komende verbouwingen.
De La Place naast het theater is niet zo best (vergeleken met andere La Place restaurants) en de keuze is zeer beperkt. Vind ik.
Ik vind de Harbour Club erg leuk, dat is vanaf Beatrix 10 minuten lopen. En Vermeulen aan de Croesenlaan is ook prima, 10 minuten lopen.
De La Place naast het theater is niet zo best (vergeleken met andere La Place restaurants) en de keuze is zeer beperkt. Vind ik.
Ik vind de Harbour Club erg leuk, dat is vanaf Beatrix 10 minuten lopen. En Vermeulen aan de Croesenlaan is ook prima, 10 minuten lopen.
woensdag 12 mei 2010 om 11:42
vrijdag 14 mei 2010 om 19:41
Op de bonnefooi is niet echt aan te raden, is mijn ervaring. Wij wilden dat ook eens toen we een voorstelling gingen bekijken in het Beatrixtheater, maar alles zat vol. Dankzij een aardige eigenaresse van de Copperfield pub konden we toch nog een hapje eten, ze maakte plaats voor ons als we beloofden niet te lang te blijven zitten.
woensdag 6 november 2013 om 14:39
Op 5 minuten loopafstand van het theater vind je aan de Haven twee hele leuke restaurants; www.restaurantdeveiling.nl en www.harbourutrecht.nl Allebei betaalbaar en mooi gelegen aan de haven!