Puckababy?!?

11-05-2010 21:51 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb net een puckababy besteld....

Maar nu slaat de twijfel een beetje toe.

De 1 zweert er bij de ander weer niet....

Mijn lief meisje is overdag zo onrustig en alle symptomen die beschreven staan op de site van puckababy zijn zo van toepassing bij haar.

Ze wil niet tot weinig slapen en als ze dus niet wil resulteert het in huilen, niet zeurderig maar echt op een gegeven moment echt boos met trappen en maaien erbij.

Nu heb ik bergen van geduld maar dat berg geduld word nu toch echt minder!

Of nee het geduld gaat misschien wel een beetje over in radeloosheid.

Graag hoor ik tips,ervaringen etc. graag van jullie!
quote:bobra schreef op 12 mei 2010 @ 21:42:

Heb de Puckababy vandaag binnen gekregen.

Geprobeerd en was dus echt helemaal niks! Ze werd me toch boos!

Dus wie er nog 1 wil

Was bij een vriendin die een Lodger had, madam zat bijna te kirren van happines dus ga dan toch voor de lodger niet om te dragen, tenzij manlief dat natuurlijk wil Dragen in de lodger is niet aan te raden, de houding voor de baby is niet goed voor de ontwikkeling van de heupjes. Ook is er bij deze houding gevaar dat het kinnetje op de borst gedrukt word waardoor ademhalen bemoeilijkt word.

meer info over de houding in "babybags"

en dan heb ik het nog niet over de rug nek en schouders van je man.
Niet meteen opgeven hoor,met de puckababy!!!!!!

We hebben hele goede resultaten geboekt met onze dochter in de puckababy.Zo goed dat we de mini en de piep hebben gebruikt en nu sinds een week of 3/4 al met 'losse' armpjes slaapt...
Hoi Bobra,

Jouw verhaal is heel herkenbaar en de Puckababy heeft bij ons zo goed geholpen! De eerste 2 dagen werd ze woest. Daarna gaf ze er aan toe en vond ze het heerlijk. Ze sliep ineens zo goed!

Het is wel belangrijk dat ze een paar dagen doorzet. Als je meteen afhaakt dan heb je het niet echt een kans gegeven. De eerste dag vond ik het enorm zielig, maar na een paar dagen sliep ze als een roos. Toen besefte ik me dat het dus voor haar heel prettig is en dat ze zich veilig voelde in dat ding.

Na de Puckababy hebben we de opvolger nog gekocht en daarna in een gewone slaapzak.

Ik ga bij mijn 2e kindje (ben zwanger) niet meteen beginnen met de Puckababy, maar wel als deze baby ook zo onrustig is.

Het belangrijkste is dat je even doorzet. En als je na een week geen resultaat ziet zou ik stoppen, maar niet meteen. Dit is niet wat jouw kindje gewend is, dus logisch dat ze zich eerst verzet.

Succes!
Bobra, hoe is het nu?
He Carrie!

Ik denk dat het een voedings kwestie was!

Ze is heeel erg tevreden!

Ik geef flesvoeding en deed dit volgens schema maar dit werd aldoor tijd rekken!

Dit was natuurlijk voor beide kanten niet bevordelijk!

Ik voed nu op verzoek en dat gaat helemaal super!

Elke baby is uniek en heeft zijn eigen gebruikshandleiding en daarin moet je je eigen weg vinden lijkt me.

En ik denk dat er nu een heel tevreden meisje hier ligt te slapen!
@ Yamuna

Ik ga haar er niet in dragen....

1 keer geprobeerd maar wat onhandig zeg! Sjee!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven