3000 plus deel 51

11-05-2010 22:35 3017 berichten
Alle reacties Link kopieren

Na gezellig 50 delen te hebben volgekletst zijn we alweer toe aan deel 51!

Excuus aan Sgaap, ik kan je mooie plaatje niet plakken.

De regels zijn intussen denk ik wel bekend dus:

ENJOY
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Zjeeen... fijn om even van je te horen! Wip eens wat vaker langs

Succes maandag, laat je ff weten hoe het gegaan is?
hey Zjeen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Minny,

Als jij niet meer reageert en daarmee helder en duidelijk jouw grens aangeeft, dan houd de ander ook vaak vanzelf op. Ik vergelijk het als puber gedrag, zoeken naar de grens en die iedere keer wat op proberen te rekken. En als ze het bekende resultaat niet bereiken gaan ze nog iets beter hun best doen.

Hou je zelf in ere en de eer dan zo veel mogelijk aan je zelf.
Heb ik dat?!
Ik zal eens een supergrappige ruzie tussen Bianco en mij vertellen

Ik weet niet waar het om ging, maar we hadden knappe bonje... op een gegeven moment was ik het zo zat dat ik weg wilde.. gewoon weg en nooit meer terugkomen. Dus ik een tas gepakt en naar beneden gelopen (we woonden toen in zo'n grachtenpand met een prachtige brede trap waarop je in de eetkamer uitkwam). Bianco zat in de eetkamer..

Dus ik naar beneden, met mn tasje, autosleutels en telefoon.

Toen ik beneden stond dacht ik: ik ben bedonderd, ik heb helemaal geen zin om naar buiten te gaan, en ik had al helemaal geen idee waar ik naar toe zou gaan.

Dus de buitendeur opengedaan en hard dichtgeslagen, maar zelf binnen blijven staan

Zachtjes naar boven gelopen en vanaf de trap kon ik Bianco zien zitten... hij zuchtte.. sloeg op tafel.. zei: Fuck...kutwijf!... pakte zn telefoon.. legde hem weer neer.. hij was knap van slag.

Tot ik mn lachen niet meer kon houden en hij me hoorde... de ruzie was geeindigd en ze leefden nog lang en gelukkig
quote:Sgaapie schreef op 13 mei 2010 @ 16:25:

Minny,

Als jij niet meer reageert en daarmee helder en duidelijk jouw grens aangeeft, dan houd de ander ook vaak vanzelf op. Ik vergelijk het als puber gedrag, zoeken naar de grens en die iedere keer wat op proberen te rekken. En als ze het bekende resultaat niet bereiken gaan ze nog iets beter hun best doen.

Hou je zelf in ere en de eer dan zo veel mogelijk aan je zelf.Nee Sgaap zo werkte het dus niet bij die persoon.
Haha Bi. hier een soortgelijk verhaal. Met vader van kinderen, we woonden nog niet zo lang samen en kregen ruzie tijdens het eten koken. Eerst schreeuwen en toen besloot ik weg te gaan. Dus hop naar buiten zonder iets mee te nemen. Heb een half uurtje rondgelopen in de buurt en ging van ellende maar weer terug. "Zo", zei hij, "je kan gelijk aanschuiven, het eten is klaar". In eerste instantie werd ik weer kwaad. De lul, hij was niet ineens in paniek geraakt..

Later kon ik er ook om lachen.
Hahaha Mocy, mooi he!
Zjena, fijn dat je al beter kan lopen en sterkte maandag. Ik hoop dat je wat wijzer wordt maandag bij de neuroloog.

tip opgevolgd van Mocy, nu heb ik benen met duizend witte schilfertjes
Roos, wat een schrik dat je kat zo ziek is.

voor de poes en geen want allergisch.

Morgen is hij gelukkig weer thuis, toch
quote:minny schreef op 13 mei 2010 @ 16:27:

[...]

Nee Sgaap zo werkte het dus niet bij die persoon.Dit is niet aanvallend bedoeld, maar kan het zo zijn dat het ook niet bij jou past? Even een stapje terug, niet voorwaarts in de strijd, even bezinnen en nadenken over waar zijn we eigenlijk mee bezig?
voor Roos. Zo zielig als dieren pijn hebben.
Heuj Zjen!
quote:floor72 schreef op 13 mei 2010 @ 16:48:

[...]

Dit is niet aanvallend bedoeld, maar kan het zo zijn dat het ook niet bij jou past? Even een stapje terug, niet voorwaarts in de strijd, even bezinnen en nadenken over waar zijn we eigenlijk mee bezig?Dan ga je er vanuit dat de andere persoon daar aan meewerkt. Dat was in dit geval niet zo.
Het thema houdt jullie wel bezig. Uurtje of 15 nu al?
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
allemaal trouwens
Haaai Nootje... men wat heb ik gelachen vandeweek op de chat met je... jij bent echt gek!
Verder kan ik er redelijk kort over zijn:

Ik leefde met die persoon samen, jullie niet. Ik heb die ruzies meegemaakt, jullie niet. Ik weet hoe hij reageerde in bepaalde situaties, jullie niet. Ik weet dat terugtrekken niet werkte en jullie...niet.

Punt.
He zjeen :hug :

Ik hoop dat het snel weer stapje voor stapje beter met je gaat :fower:
voor jou Roos en voor de poes, ik ga er ook van niezen ;)
quote:minny schreef op 13 mei 2010 @ 16:56:

Verder kan ik er redelijk kort over zijn:

Ik leefde met die persoon samen, jullie niet. Ik heb die ruzies meegemaakt, jullie niet. Ik weet hoe hij reageerde in bepaalde situaties, jullie niet. Ik weet dat terugtrekken niet werkte en jullie...niet.

Punt.Uh..uh... ik ben geen Jullie he!!
Iry, t zit je niet mee met de smileys
Klopt Min. Ik zal er over ophouden.
quote:Bianca40 schreef op 13 mei 2010 @ 16:57:

[...]

Uh..uh... ik ben geen Jullie he!! Ik schaarde jou er ook echt niet onder hoor
Bi, ik heb anders ook erg om jou gelachen hoor, al mocht ik dat niet schrijven, want ik moest op mijn handen zitten van je

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven