Een bericht waar niemand op zit te wachten, deel 3

06-08-2007 11:25 1212 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kom maar weer met jullie onzinnigheden!
hahahaha, Nijn!

Ik vertoon puberaal gedrag. Met bijbehorend puistje.
De nieuwe cd van Roisin Murphy is goehoed!!!

Hij zit in de luisterpaal van 3voor12 maar zodra 'ie in de winkel ligt en ik geld heb ga ik 'm kopen!

*doet vreugdedansje*
pfff, waarom 'ziet' opeens íedereen kleuren bij dagen?
Kan iedereen even zn kop houden aub?
Stel je niet zo aan Nijn. Ik hoor niks.
Vriendin heeft de afspraak afgezegd voor vanavond om uiteten te gaan en daarna te stappen. Heb ik mij dus voor niets al 2 weken lopen te verheugen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Wil je met mij mee Myleen?
Die hormoonslavernij!!
Wat een trut, mleen. Hier is wat je moet doen;

Je doet een drol in een krant. Je legt m op de stoep bij "vriendin". Je steekt m in de fik, belt aan en verschuilt je (eventueel met fototoestel) achter een geparkeerde auto.

Succes (verzekerd)!
Gaat het alweer wat b eter, Shining?
Gefeliciteerd trouwens met je militante lesboavator, Shi!
Hoi

Yep, alles gaat weer okidoki hier. Was strontchagrijnig laatst, maar gaat goed.

Met jou dan Nijn? Kwam er laatst pas achter wat PP betekent. Heb me dat al vaak afgevraagd, maar las laatst dat dat Papa Pluis is. Toch? Toen viel het kwartje eindelijk.........

Dankje, ik vind mijn nieuwe avater ook beter. Die oude paste toch niet zo goed bij me, iets te zoetsappig alhoewel ik het wel een mooi plaatje vond.

Lesbo is ie misschien wel , maar deze past toch beter.
JA, DIE andere vond ik een beetje....te devoot voor jou.

PP is Papa Pluis idd. Me man dus. Oftewel me hubbie.
Je hebt gelijk ja.
Dat ik nooit meer, en tot nu toe ook nog nooit had gedaan, een pizza zal bestellen bij Dominos pizza. Ik zie in hun reclame dat het kengetal (van het opgegeven nummer) niet die van deze streek is. Ik denk Korting, noppes. Nou stik dan maar in jullie te dikke nep pizza's. Het is mijn eer te na dat zo'n dom jochie met de eer gaat strijken dus zal nog even een email naar het hoofdkantoor sturen. Waar je je allemaal wel niet druk om kan maken. Ja ik heb honger en nog niets gehaald om te eten. Legitieme reden?
Wat ik nou niet snap hè... Papa Pluis is de vader van Nijntje. Dus als Nijntje zegt dat het d'r hubbie is, dan is dat toch incest?
nee Agent, wij zeggen altijd pappie en mammie tegen elkaar.
Zo. Ik ga even televisie kijken hoor. Dan weten jullie dat.
En toch vind ik het incest
Het is hier typisch zo'n zondagmiddag...rustig op straat, de zon schijnt lekker bij mij naar binnen, de computer suist zacht, ik ben moe, heb verder niks te3 doen en val dus bijna in slaap.

Iemand iets grappigs te vertellen?
Ik word alleen al moe als ik dénk aan de halve marathon van vanochtend. Ben allergisch voor sport namelijk.
het enige leuke aan ramen zemen is toch wel: je ziet weer eens iets...
Maar dat is ook echt het enige dan hè.

Ik hat ramen wassen. Ik haat het huishouden doen. Maar achteraf heb je een voldaan gevoel, heerlijk.

Ik durf niet eens naar mijn ramen te kijken eigenlijk. De zon schijnt er op en je wilt niet weten hoe smerig ze zijn.......
whahahahahha Shi zemen kreng!

hebbie vanavond ook een voldaan gevoel!
Nee, geen zin in! Dan maar geen voldaan gevoel. Bovendien doe ik dat niet op zondag. Maar al was het maandag, dan nog zou ik het niet doen.
Ik heb van die schoonmaakbon van de Viva al mijn ramen van binnen en buiten laten lappen. Verder is die bon geen aanrader hoor, ze zouden een uur hier werken, na een half uur waren ze pleitus. Dat voor 35 euro.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven