3000 plus deel 51

11-05-2010 22:35 3017 berichten
Alle reacties Link kopieren

Na gezellig 50 delen te hebben volgekletst zijn we alweer toe aan deel 51!

Excuus aan Sgaap, ik kan je mooie plaatje niet plakken.

De regels zijn intussen denk ik wel bekend dus:

ENJOY
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
quote:noanne schreef op 13 mei 2010 @ 17:01:

Bi, ik heb anders ook erg om jou gelachen hoor, al mocht ik dat niet schrijven, want ik moest op mijn handen zitten van je Je kunt het ook anders zien.. ik heb je geleerd om te luisteren... (o. en die puntjesregel geldt hier niet hoor)
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
Ik zal het ff uitleggen voor de overige meiden...

ik zat met No op de chat... en wilde ff klagen. Maar bij No krijg je niet de kans om te klagen want die tettert gewoon overal tussendoor, waar je dan weer op wilt reageren, en dan vergeet je waar je ook alweer over aan het klagen was (oorzaak: drank).

Dus zodra ik ..... (puntjes) typte moest No op haar handen gaan zitten. Na een paar keer de mist in te zijn gegaan deed ze het voortreffelijk!
Straat, hoe kan dat nou? Heb je het wel droog gedaan? Geen water of wat dan ook erbij.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:mocy schreef op 13 mei 2010 @ 17:04:

Straat, hoe kan dat nou? Heb je het wel droog gedaan? Geen water of wat dan ook erbij.

Droog, en het geluid erbij was interessant: duidelijk schrapend, hahaha.

Maar het komt wel weer goed, .... toch?
Hebben jullie weleens gekeken naar The X-effect op MTV??
Ik herhaal: Hebben jullie weleens gekeken naar The X-effect op MTV??
Ik maak me druk om mijn tentamens...heb namelijk gruwelijk last van examenvrees altijd. Ik ken de stof, totdat ik die vragen onder mijn neus krijg. Dan is het net of iemand het lampje in mijn hoofd uitdoet, kan de info nergens meer vinden

Ik denk niet dat het ooit nog goed komt Stra!
quote:Bianca40 schreef op 13 mei 2010 @ 17:08:

Ik herhaal: Hebben jullie weleens gekeken naar The X-effect op MTV??

Nee. Is het wat?

Euhm, nu mijn versie van t verhaal, ik tetterde niet gewoon overal doorheen, ik reageerde op wat Bi schreef.

Dus Bi zei: Mag ik even klagen

Ik: ja hoor

Zij: ik deed dit en dat en zus en zo

ik: Ow?

Zij: en x en y en z gebeurde toen

Ik: Hé wat vervelend

Zij: Jij tettert er doorheen

grrrr

Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
quote:Bianca40 schreef op 13 mei 2010 @ 17:08:

Hebben jullie weleens gekeken naar The X-effect op MTV?? neej

waar gaat dat over?
Ow jee Min.. das nie fijn! Ik zou niet weten wat je er aan kunt doen. Wat ik altijd heb bij examens is een soort spannende kick... daardoor word ik juist superhelder en alert.
Doe mij zo'n kick... Op het werk, toen ik dat nog had grrrr, kon ik juist uitstekend presteren onder druk. Maar met toetsen/tentamens/examens...
No... laten we het er op houden dat de waarheid in het midden ligt! quote:rosanna08 schreef op 13 mei 2010 @ 17:10:

[...]

neej

waar gaat dat over?

Is zooo leuk. Gaat over 2 stellen, waarvan 2 personen exen zijn van elkaar.

Die exen worden zonder dat ze het weten bij elkaar in een hotel gezet, de nieuwe partners kijken via camera's mee, maar dat weten de exen niet.
....
quote:minny schreef op 13 mei 2010 @ 17:12:

Doe mij zo'n kick... Op het werk, toen ik dat nog had grrrr, kon ik juist uitstekend presteren onder druk. Maar met toetsen/tentamens/examens...Ehhh... jezelf oppeppen? In de spiegel kijken en tegen jezelf zeggen dat je een Kanjer (met de grote K) bent?? En dat gevoel vasthouden?
quote:minny schreef op 13 mei 2010 @ 17:08:

Ik maak me druk om mijn tentamens...heb namelijk gruwelijk last van examenvrees altijd. Ik ken de stof, totdat ik die vragen onder mijn neus krijg. Dan is het net of iemand het lampje in mijn hoofd uitdoet, kan de info nergens meer vinden

O, dat is shit, doe maar niet zoals ik destijds: weglopen en een 4,komma nog wat halen.

quote:noanne schreef op 13 mei 2010 @ 16:58:

Iry, t zit je niet mee met de smileys

Hahaha, ik zie het nu pas!

Nou ja, het kwam uit een goed hart.
Ah ja, dat heb ik wel eens gezien Bi. Wat ik me dan toch echt afvraag...dat programma bestaat al langer, dus hoe kunnen de nieuwe exen die nu meedoen dan nog steeds niet weten dat hun partners kunnen meekijken?
ah ja, die ken ik idd Bianc, een soort van temptation island in het klein
Klinkt heftig Iry... en problematisch! Als ik dat zo lees was het inderdaad gedoemd om te mislukken. Dat je later pas van hem kon houden begrijp ik wel, het gaat dan niet meer om hoe hij jou ziet, dus kun je jezelf zijn, ongeacht wat hij doet en/of daar van vindt.
Ier, het klinkt alsof jullie niet matchten en dat is niemands schuld, maar zorgt wel voor veel verdriet en onmacht
quote:minny schreef op 13 mei 2010 @ 17:15:

Ah ja, dat heb ik wel eens gezien Bi. Wat ik me dan toch echt afvraag...dat programma bestaat al langer, dus hoe kunnen de nieuwe exen die nu meedoen dan nog steeds niet weten dat hun partners kunnen meekijken?Eeehhh.. kweetniet... misschien zijn er heel veel achter elkaar opgenomen voordat het uitgezonden werd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven