3000 plus deel 51

11-05-2010 22:35 3017 berichten
Alle reacties Link kopieren

Na gezellig 50 delen te hebben volgekletst zijn we alweer toe aan deel 51!

Excuus aan Sgaap, ik kan je mooie plaatje niet plakken.

De regels zijn intussen denk ik wel bekend dus:

ENJOY
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Idd sgaap. Ook zo snel na Moederdag hè
Ik wil nix meer horen over moederdag.

Wat een k*t dag is dat voor mij...
Heb ik dat?!
quote:Sgaapie schreef op 13 mei 2010 @ 21:16:

Ik wil nix meer horen over moederdag.

Wat een k*t dag is dat voor mij...Eensch!!
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 13 mei 2010 @ 21:12:

Vandaag sterfdag van mijn vader. Voelt toch altijd wat raar. 23 jaar geleden alweer. Ik snap je, gisteren was de sterfdag van mijn vader en vandaag is zijn verjaardag.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
Ow sorry sgaap
SP
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
quote:Sophiepapa schreef op 13 mei 2010 @ 21:12:

Trouwens Minny heb jij in Schotland gewoond of ben jij half Schots?Mijn vader komt uit Schotland.
Nee hoor Ibi.

Geen probleem maar moest dat even kwijt.

Ik heb geen moeder en ben geen moeder beide bijzonder pijnlijk.
Heb ik dat?!
En sorry bi

jeetje tbl das heftig! Sterkte rond deze moeilijke periode
Getver Tut.. ook rotdagen voor jou dus
Thnx Bianc,

Voor mijn gevoel kan ik niks. Dat wat ik kan. Daar worden meer mensen ontslagen dan aangenomen of er moet bezuinigd worden.

Nieuwe kansen die zal ik toch echt zelf moeten creëren. Daar moet ik dus zelf wat voor doen. Al sinds dat ik wist dat ik mijn baan ging verliezen, ben ik zo lamlendig als ik weet niet wat.

Als ik zo doorga als nu, dan kan ik bijna alles verliezen. Vrouw en dochter. Mijn vrouw zal op een gegeven moment genoeg van mijn lamlendigheid krijgen.
Ik heb de hardwerkende mannen gevoederd, gesingstart met man en toen las ik al die mooie, rake, gevoelige posts hier.

Precies vandaag en dat maakt het bijzonder en mooi voor mij. Vandaag, de sterfdag van mijn moeder (14 jaar geleden alweer).

Mijn moeder die alcoholist was maar ook een vrouw die gek op haar kinderen was. Die ons veel verdriet deed en die ik lang veel verweten heb. Vooral wat er in mijn eigen leven mis ging.

Tot ik, zoals Minny ook al schreef, tot het besef kwam echt alleen verantwoordelijk te zijn voor mezelf en weigerde slachtoffer te blijven. En haar accepteerde zoals ze was, dat ze het ws ook graag anders, beter had willen doen, maar door voor haar verlammende omstandigheden niet kon.

Gelukkig heb ik er voor haar dood nog met haar over kunnen praten.

En dan nu een lekkere bossche bol (pfff daar ga ik weer aan de vreet, hou me tegen)
Op mijn moeders verjaardag zijn we in Spanje, in haar caravan (met haar spulletjes, waarvan ze toen ze wegging absoluut niet wist dat ze niet meer terug ging komen).

We gaan dan haar favoriete berg bewandelen (lekker in de hitte) en haar as uitstrooien daar. En daarna volgas aan de Sangria
SP, die lamlendigheid is niet zo vreemd. Hoe lang speelt dit al ?
Heb ik dat?!
Ja ik herken het sgaap. Ik voelde me zo doelloos die dag. En somber want ik had zo gehoopt zelf moeder in wording te zijn geweest
*
quote:minny schreef op 13 mei 2010 @ 20:57:

[...]

Nee het gaat wel over een persoon. Ik vind het een heel erg slachtofferig liedje...

Eigenwijs stuk stront, mag ik er mijn eigen draai aan geven ja!

Dank u.

SP... dus is het zaak om wat te doen aan die lamlendigheid!

En dat begint al met hele kleine dingen, waardoor je trots op jezelf kunt zijn. Daar krijg je energie van. Maar je moet - hoe moeilijk dat ook is - wel de moed en kracht opbrengen om ergens te beginnen. Maak voor jezelf een doelenplan, schrijf het op. Schrijf elke dag een paar dingen op die je moet doen.

Kom op he!! Je hebt het (nu nog) zelf in de hand!
Papa is alweer 15 jaar dood, was een leuke tijd not. Vrijdags stierf hij, zaterdag was zijn verjaardag en die zondag was het ook nog eens moederdag. Gezellige tijden.

Soms praat ik nog tegen hem, hoewel mijn ouders niet zo aardig waren mis ik hem nog steeds. Op het moment is het natuurlijk helemaal beladen omdat het slecht ging met mijn moeder.
Moos voor jou ook al zo'n moelijke datum. Bijzonder

sp wat een verdriet lees ik in je post. Weet je vrouw dat je er zo mee zit?

Bi, zo moeilijk lijkt me dat het as verstrooien!

voor iedereen die hem wilt
Ja lijkt me ook moeilijk IBI... het is zo zichtbaar he. Maar Bianco gaat mee, dus grote kans dat ik op 5 meter afstand ga staan en dat hij het mag doen!
quote:iry schreef op 13 mei 2010 @ 21:21:

[...]

Eigenwijs stuk stront, mag ik er mijn eigen draai aan geven ja!

Dank u.

Ja hoor, als jij er mee kan leven dat je het volkomen mis hebt dan mag dat best
thnx Ibi
*
Zo tussendoor hier ff thee zetten voor mijn man. Die vind me nu wel wat stil

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven