3000 plus deel 51

11-05-2010 22:35 3017 berichten
Alle reacties Link kopieren

Na gezellig 50 delen te hebben volgekletst zijn we alweer toe aan deel 51!

Excuus aan Sgaap, ik kan je mooie plaatje niet plakken.

De regels zijn intussen denk ik wel bekend dus:

ENJOY
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
quote:mocy schreef op 14 mei 2010 @ 01:34:

Iry, heb jou dat ook met msn?

Zie ik jongste laat 's nachts on line, heb ik de neiging hem te zeggen ''hé zou je niet eens naar bed gaan want morgen etc etc"? Ik kan me gelukkig meestal bedwingen.Hahaha! heb ik ook! En als ik slechte zin heb dan spreek ik ze daar nog op aan ook!
Dat is het belangrijkste Almost. Ik ben al heel lang gescheiden van de vader, maar ben altijd normaal met hem blijven omgaan en ook met ex-schoonouders/familie. En dat scheelt een hoop. Alleen bleef jongste daardoor toch altijd de hoop houden dat we nog eens bij elkaar terug zouden komen. Want, zoals hij zei ''jullie hebben nooit ruzie en gaan leuk met elkaar om''.
Hahahah, yep herkenbaar Moos, maar ik denk zo dat dochter die neiging oook heeft gezien ik daad werkelijk die berichten wel eens krijg

" hey moeder, ga eens naar bed! "
quote:almosthappy schreef op 14 mei 2010 @ 01:35:

O, die It-clown is echt creepy! Die tanden, goor gewoon. En nee, ik ga geen plaatje plakken.

Partridge-family mocy? Kom jij ook uit de Peyton Place-tijd?

Hoho, ik ben nog niet bejaard ja.

Maar ik herinner me wel dat mijn moeder op woensdagochtend zei ''ooh gisteravond wilde ik dat ik kon slapen tot volgende week...."
Jongste is ook on line nog. Morgen ga ik naar hem toe. Toen we afspraken hoe laat en ik 13.00 zei, vond hij dat te vroeg.

Wil nu ff zeggen op msn....nee laat maar
quote:mocy schreef op 14 mei 2010 @ 01:36:

Want, zoals hij zei ''jullie hebben nooit ruzie en gaan leuk met elkaar om''.Herkenbaar! Maar mijn kinderen hadden gelukkig al snel geaccepteerd dat we niet meer bij elkaar zouden komen en daar ben ik erg blij om. Die lading van "een nieuwe partner in beeld" is dan een stuk minder groot.
quote:mocy schreef op 14 mei 2010 @ 01:38:

[...]

Hoho, ik ben nog niet bejaard ja.

Auw!!
Moos, was een grapje hoor
Even zeggen dat 13.00 toch lastig is en dat je om 10.00 komt en dan doei! en off -line gaan, gaan ze lekker stressen
Hoe oud zijn jouw kinderen almost?
Dat is vals iry!
quote:mocy schreef op 14 mei 2010 @ 01:41:

Hoe oud zijn jouw kinderen almost?12 en 18. En die van jou?
quote:iry schreef op 14 mei 2010 @ 01:41:

Even zeggen dat 13.00 toch lastig is en dat je om 10.00 komt en dan doei! en off -line gaan, gaan ze lekker stressen

Nou die van mij (helaas) niet. Stoicijns als ze het niet moeten zijn.

Trouwens 10.00, lachen ze me uit. Ze kennen me. Zouden ze expres ja zeggen ws.
quote:almosthappy schreef op 14 mei 2010 @ 01:42:

Dat is vals iry! Yep, kinderen hebben wordt pas leuk op latere leeftijd, it's payback time!
24 en 19 (maar ik was jong moeder.... )
O, ik doe al jaren aan pay-back. Kun je niet vroeg genoeg mee beginnen. Ben best vals soms, nu ik er zo over nadenk
quote:iry schreef op 14 mei 2010 @ 01:43:

Yep, kinderen hebben wordt pas leuk op latere leeftijd, it's payback time! Ja, heerlijk. Ze roken. Iedere x als ze er 1 opsteken zeik ik erover (hebben ze bij mij ook altijd gedaan).
Zou bij mij ook heel ongeloofwaardig overkomen als ik dat zou zeggen Moos.

Denk dat dochter gaat vragen of ik
quote:mocy schreef op 14 mei 2010 @ 01:44:

24 en 19 (maar ik was jong moeder.... ) Volgens mij waren we allemaal jong moeder, toch?
quote:mocy schreef op 14 mei 2010 @ 01:45:

[...]

Ja, heerlijk. Ze roken. Iedere x als ze er 1 opsteken zeik ik erover (hebben ze bij mij ook altijd gedaan).Ik heb een heel bijzonder beeld nu
Whahahhaah, nu lees ik pas hoe je het echt bedoeld
Kan je niet jong genoeg mee beginnen.....

Ik kom uit een ''pest''familie. Dus we zijn allemaal en ook onze kinderen wel wat gewend.

Maar wat mijn zus en zwager deden bij mijn neefjes.... Waren ze volgens mij 6 en 4 en strontvervelend, wilden niet stoppen en vonden dat ze stomste mama en papa ter werel hadden.

Zijn ze met jas en tandenborstel buiten gezet en stonden zus en zwager helemaal in een deuk achter de keukengordijnen te kijken hoe ze huilend stonden te bonzen op de voordeur en te roepen of ze er ajb weer in mochten.
quote:iry schreef op 14 mei 2010 @ 01:47:

[...]

Ik heb een heel bijzonder beeld nu Zo erg is het ook weer niet. Voor alles een dame hoor
Hahaha, ja ik las het een beetje letterlijk, daarna las ik pas dat het niet letterlijk bedoeld was.

Tsja, mijn geest denkt nogal eens....bijzonder .
quote:iry schreef op 14 mei 2010 @ 01:53:

Hahaha, ja ik las het een beetje letterlijk, daarna las ik pas dat het niet letterlijk bedoeld was.

Tsja, mijn geest denkt nogal eens....bijzonder .Haha toen ik het van jou las had ik het ook erg beeldend op mijn netvlies.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven