3000 plus deel 51
vrijdag 14 mei 2010 om 01:02
vrijdag 14 mei 2010 om 01:04
vrijdag 14 mei 2010 om 01:09
vrijdag 14 mei 2010 om 01:10
quote:almosthappy schreef op 14 mei 2010 @ 01:06:
Nee.. ahum. Geen zin in gezeur, dus laat maar.
Zonde almost, je hebt tenslotte niks aan je vrije dagen gehad.
Ik ben ook niet van het snel ziekmelden hoor, totaal niet (had bijv. geen enkele ziektedag tijdens mijn zwangerschappen) maar tegenwoordig heb ik wel zoiets als ik niks kan op mijn vrije dagen, dan meld ik me ziek.
Nee.. ahum. Geen zin in gezeur, dus laat maar.
Ik ben ook niet van het snel ziekmelden hoor, totaal niet (had bijv. geen enkele ziektedag tijdens mijn zwangerschappen) maar tegenwoordig heb ik wel zoiets als ik niks kan op mijn vrije dagen, dan meld ik me ziek.
vrijdag 14 mei 2010 om 01:13
quote:mocy schreef op 14 mei 2010 @ 01:10:
[...]
[...]
vrijdag 14 mei 2010 om 01:14
quote:almosthappy schreef op 14 mei 2010 @ 01:11:
Merk gewoon nu dat het zoveel fijner is MET hem, was vergeten hoe leuk we het hadden en zucht zwijmel nouja jullie snappen het wel. Bah, ik walg van mezelf haha!)
Dat klinkt heerlijk! En probeer niet in dezelfde valkuilen te trappen. Zoals je al zegt, jullie hebben geleerd van de fouten.
En geen een relatie is garantieproof. Dus die onzin van een ex is een ex...
Merk gewoon nu dat het zoveel fijner is MET hem, was vergeten hoe leuk we het hadden en zucht zwijmel nouja jullie snappen het wel. Bah, ik walg van mezelf haha!)
Dat klinkt heerlijk! En probeer niet in dezelfde valkuilen te trappen. Zoals je al zegt, jullie hebben geleerd van de fouten.
En geen een relatie is garantieproof. Dus die onzin van een ex is een ex...