3000 plus deel 51
vrijdag 14 mei 2010 om 01:36
quote:mocy schreef op 14 mei 2010 @ 01:34:
Iry, heb jou dat ook met msn?
Zie ik jongste laat 's nachts on line, heb ik de neiging hem te zeggen ''hé zou je niet eens naar bed gaan want morgen etc etc"? Ik kan me gelukkig meestal bedwingen.Hahaha! heb ik ook! En als ik slechte zin heb dan spreek ik ze daar nog op aan ook!
Iry, heb jou dat ook met msn?
Zie ik jongste laat 's nachts on line, heb ik de neiging hem te zeggen ''hé zou je niet eens naar bed gaan want morgen etc etc"? Ik kan me gelukkig meestal bedwingen.Hahaha! heb ik ook! En als ik slechte zin heb dan spreek ik ze daar nog op aan ook!
vrijdag 14 mei 2010 om 01:36
Dat is het belangrijkste Almost. Ik ben al heel lang gescheiden van de vader, maar ben altijd normaal met hem blijven omgaan en ook met ex-schoonouders/familie. En dat scheelt een hoop. Alleen bleef jongste daardoor toch altijd de hoop houden dat we nog eens bij elkaar terug zouden komen. Want, zoals hij zei ''jullie hebben nooit ruzie en gaan leuk met elkaar om''.
vrijdag 14 mei 2010 om 01:38
quote:almosthappy schreef op 14 mei 2010 @ 01:35:
O, die It-clown is echt creepy! Die tanden, goor gewoon. En nee, ik ga geen plaatje plakken.
Partridge-family mocy? Kom jij ook uit de Peyton Place-tijd?
Hoho, ik ben nog niet bejaard ja.
Maar ik herinner me wel dat mijn moeder op woensdagochtend zei ''ooh gisteravond wilde ik dat ik kon slapen tot volgende week...."
O, die It-clown is echt creepy! Die tanden, goor gewoon. En nee, ik ga geen plaatje plakken.
Partridge-family mocy? Kom jij ook uit de Peyton Place-tijd?
Hoho, ik ben nog niet bejaard ja.
Maar ik herinner me wel dat mijn moeder op woensdagochtend zei ''ooh gisteravond wilde ik dat ik kon slapen tot volgende week...."
vrijdag 14 mei 2010 om 01:40
quote:mocy schreef op 14 mei 2010 @ 01:36:
Want, zoals hij zei ''jullie hebben nooit ruzie en gaan leuk met elkaar om''.Herkenbaar! Maar mijn kinderen hadden gelukkig al snel geaccepteerd dat we niet meer bij elkaar zouden komen en daar ben ik erg blij om. Die lading van "een nieuwe partner in beeld" is dan een stuk minder groot.
Want, zoals hij zei ''jullie hebben nooit ruzie en gaan leuk met elkaar om''.Herkenbaar! Maar mijn kinderen hadden gelukkig al snel geaccepteerd dat we niet meer bij elkaar zouden komen en daar ben ik erg blij om. Die lading van "een nieuwe partner in beeld" is dan een stuk minder groot.
vrijdag 14 mei 2010 om 01:43
quote:iry schreef op 14 mei 2010 @ 01:41:
Even zeggen dat 13.00 toch lastig is en dat je om 10.00 komt en dan doei! en off -line gaan, gaan ze lekker stressen
Nou die van mij (helaas) niet. Stoicijns als ze het niet moeten zijn.
Trouwens 10.00, lachen ze me uit. Ze kennen me. Zouden ze expres ja zeggen ws.
Even zeggen dat 13.00 toch lastig is en dat je om 10.00 komt en dan doei! en off -line gaan, gaan ze lekker stressen
Nou die van mij (helaas) niet. Stoicijns als ze het niet moeten zijn.
Trouwens 10.00, lachen ze me uit. Ze kennen me. Zouden ze expres ja zeggen ws.
vrijdag 14 mei 2010 om 01:51
Kan je niet jong genoeg mee beginnen.....
Ik kom uit een ''pest''familie. Dus we zijn allemaal en ook onze kinderen wel wat gewend.
Maar wat mijn zus en zwager deden bij mijn neefjes.... Waren ze volgens mij 6 en 4 en strontvervelend, wilden niet stoppen en vonden dat ze stomste mama en papa ter werel hadden.
Zijn ze met jas en tandenborstel buiten gezet en stonden zus en zwager helemaal in een deuk achter de keukengordijnen te kijken hoe ze huilend stonden te bonzen op de voordeur en te roepen of ze er ajb weer in mochten.
Ik kom uit een ''pest''familie. Dus we zijn allemaal en ook onze kinderen wel wat gewend.
Maar wat mijn zus en zwager deden bij mijn neefjes.... Waren ze volgens mij 6 en 4 en strontvervelend, wilden niet stoppen en vonden dat ze stomste mama en papa ter werel hadden.
Zijn ze met jas en tandenborstel buiten gezet en stonden zus en zwager helemaal in een deuk achter de keukengordijnen te kijken hoe ze huilend stonden te bonzen op de voordeur en te roepen of ze er ajb weer in mochten.
vrijdag 14 mei 2010 om 01:55