dry nites luiers

14-05-2010 13:00 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zoon van drie jaar lekt door elk merk luiers door. Heb nu in de winkel dry nites zien liggen. Zoon weegt 18 kg dus hij zou erin moeten passen.

Zijn de lekkages met dry nites hetzelfde?

Heb een proefpakketje besteld, maar ben eens benieuwd naar jullie ervaringen.
ik heb ze wel eens gekocht voor zoon (toen 5 jaar en 19 kilo). Ze waren veel te groot. Hij is wel erg mager

Hij is nu 's nachts grotendeels droog, maar als hij bij uitzondering een luier aan heeft dan is het maat 6 van 't Kruitvat.
Het zijn geen luiers die een flinke plas kunnen hebben. Zoon l;ekt hier dwars door de DryNites heen, nog meer dan door gewone luiers. De kruidvat nummer 6 luiers vallen groter dan DryNites.
MILF in the making ;-)
Kruidvat werkte hier het beste 's nachts. Misschien is het een idee om hem voor het slapen te laten plassen op de wc? Scheelt weer een plas.
Bedankt voor de antwoorden. Zal de grootste luiers van kruidvat eens proberen.

Probleem is dat Xander helemaal niet zindelijk is. Ook niet overdag.

Trouwens hallo jaimie, jij hebt nog op het april2007-topic gepost. Hoe gaat het met je en de kids?
Hoi Wichke,

Klopt ja. Het gaat goed met ons, de jongste is pas 3 en de oudste net 5. Ik ben momenteel druk met het kinderfeestje voorbereiden dus als je tips hebt op mijn topic graag ;).
Luierbroekjes van de c1000 vind ik beter absorberen dan de drynites (en ze zijn goedkoper). Ik geloof dat ik maat 5 had toen mijn dochtertje 18 kg was en die vielen ruim zat.
Hey Moekie, bedankt voor de tip maar ik woon in Belgie. En daar is geen C1000. Kruidvat hebben we wel hier.
Mijn zoontje is 13 maanden en lekte 's nachts ook altijd door luiers heen, maar de enige luier waarbij dat niet gebeurt is die van het Kruidvat. De moeite waard om eens te proberen, aangezien die hier heel veel genoemd worden. Je hebt er ook van die instapbroekjes van, die gebruikte ik voor mijn dochter altijd, maar die is nu gelukkig zindelijk, yes!

Drinkt jouw zoontje altijd veel voor het slapen gaan? Mijn dochter is van dezelfde leeftijd en die lekte echt nooit door luiers heen. De tip om hem 's avonds laat even op de wc te zetten is ook een goede.
Mmoi, ik denk ook dat het met het drinken te maken heeft. Hij drinkt een beker melk s avonds. En een fles melk in zijn bed s morgens (weet slechte gewoonte, maar krijg die flessen maar niet afgeleerd). Misschien wel de moment om de flessen af te schaffen en hem yoghurt ofzo te geven?
Witchke, je zegt dat hij nog niet zindelijk is. Dan is dat juist een goed begin, om elke avon voor het slapen gaan even op de wc/potje te plassen. En dat langzaam uitbreiden, bv als hij in bad gaat, of elke keer met de luier verschonen. Ik zou hem niet dwingen, het moet wel 'leuk' blijven. Wat hier hielp om hem over de streep te halen, was een sticker -beloningssysteem. Elke keer als hij een plasje had gedaan kreeg hij een sticker op zijn vel, en toen het vol was mocht hij een kleinigheidje uitzoeken. Heeft goed geholpen! Succes.
Ik vind de dry nites juist wel goed voor mijn zoontje van dik 2,5 jaar oud.

Hij word eind augustus 3 jaar en is 23,5 kilo,past ook geen luiers meer en de dry nites zijn perfect bij hem.

Hij plast en poept meestal wel gewoon op de wc,maar snachts gaat dat best moeilijk.

Ik ben tevreden over de dry nites.
quote:Biancamv2boys schreef op 15 mei 2010 @ 17:54:

Ik vind de dry nites juist wel goed voor mijn zoontje van dik 2,5 jaar oud.

Hij word eind augustus 3 jaar en is 23,5 kilo,past ook geen luiers meer en de dry nites zijn perfect bij hem.

Hij plast en poept meestal wel gewoon op de wc,maar snachts gaat dat best moeilijk.

Ik ben tevreden over de dry nites.

2,5 jaar en 23,5 kg? Dat is een flinke jongen!

ik dacht dat die drynites idd bedoeld waren voor kindjes die overdag al zindelijk zijn maar 's nachts nog wel eens een ongelukje hebben? Als Xander echt veel plast zou ik gewone luiers proberen, Zahra heeft ook de luiers van het Kruidvat (zowel de gewone als de luierbroekjes) en die blijven prima droog 's nachts.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven