Good luck!
vrijdag 14 mei 2010 om 22:06
quote:Maleficent schreef op 14 mei 2010 @ 20:21:
Ik ben het helemaal met je eens Bam. Het zou jouw neefje maar zijn, met mij waren ze niet klaar geweest bij de Telegraaf.
Met mij dus ook niet. stelletje klereleijers. oeps
Ik heb vandaag uberschattige regenlaarsjes gekocht voor Jonathan, zijn ze veel te groot! Hij wil ze wel heel graag aan, maar hij schiet eruit als hij loopt. Wat kan ik er aan doen? Ik had ze wel kort gepast maar thuis zie ik dat het minder goed loopt. Dikke sokken aandoen? Zooltje er in?
[afbeelding]
Ik ben het helemaal met je eens Bam. Het zou jouw neefje maar zijn, met mij waren ze niet klaar geweest bij de Telegraaf.
Met mij dus ook niet. stelletje klereleijers. oeps
Ik heb vandaag uberschattige regenlaarsjes gekocht voor Jonathan, zijn ze veel te groot! Hij wil ze wel heel graag aan, maar hij schiet eruit als hij loopt. Wat kan ik er aan doen? Ik had ze wel kort gepast maar thuis zie ik dat het minder goed loopt. Dikke sokken aandoen? Zooltje er in?
[afbeelding]
vrijdag 14 mei 2010 om 22:22
Suus:
De Hema moet onmiddellijk stoppen met de verkoop van een verstelbare kinderstoel. De stoel lijkt te veel op een stoel van fabrikant Stokke. Die had een kort geding aangespannen tegen de warenhuisketen omdat tegen de afspraak met Stokke in toch weer een kopie van de stoel in de verkoop was gedaan.
De Hema moet onmiddellijk stoppen met de verkoop van een verstelbare kinderstoel. De stoel lijkt te veel op een stoel van fabrikant Stokke. Die had een kort geding aangespannen tegen de warenhuisketen omdat tegen de afspraak met Stokke in toch weer een kopie van de stoel in de verkoop was gedaan.
vrijdag 14 mei 2010 om 22:27
Bridge, hoe was je taart? Goed gekeurd door man? Welke gyn was je moeder? Had ze het toch goed aangevoeld dus!
Amaal, leuk gordijn!
Compu, bank heet Austin Sirius, kan het zo op de site niet vinden, misschien in de winkel nog?
Nog even gauw een voor zittende Meetje, de tanden van L en de laarzen van Mr J (daarbij dan ook weer een vanwege het niet passen, maar ooit passen ze wel ).
Fijn weekend!
vrijdag 14 mei 2010 om 22:37
wat zijn dat trouwens voor rare gevallen van de Hema, onvoorstelbaar dat zo,n brave winkel ( dat had ik tenminste altijd voor ogen HEMA = BRAAF). Doe dan niks.
Juul gaf ze heel lief Verplicht af aan meisjes die naast ons zaten.. Je zou er bijna voor wegblijven....
Ja die jij hebt, zijn wel erg ruimtevullend Star!
Juul gaf ze heel lief Verplicht af aan meisjes die naast ons zaten.. Je zou er bijna voor wegblijven....
Ja die jij hebt, zijn wel erg ruimtevullend Star!
zaterdag 15 mei 2010 om 09:33
zaterdag 15 mei 2010 om 12:13
Goedemorgen allemaal,
Zo L weer op bed, T al naar zwemles geweest en nu met papa klussen bij oma en ik het rijk alleen en dus puinruimen Ben de laatste dagen erg in de weer met vuilniszakken en alles weggooien. Zometeen ook nog even een muur afschilderen, hebben we een vlak met magneetverf op geschilderd zodat we eindelijk eens een leuke plek hebben voor de knutsel werkjes etc.
En alvast eens gaan bedenken wat ik dinsdag ga brouwen, is vent jarig en iedereen uitgenodigd rond etenstijd.
Dus soep, quiche, empanadas (pasteitjes, Spaans), DE cheesecake en nog even kijken wat we ze nog meer kunnen voorschotelen.
Bam, wat is er dan voor ernstigs daar gebeurd? En ik zie je mail wel.
Star, al een stoel rijker of vandaag op jacht?
Mal, klinkt als een hele gezellige nacht
Naatie, ben je je al klaar aan het maken voor vanavond?
Nou ik ga even de verfkwast pakken
Zo L weer op bed, T al naar zwemles geweest en nu met papa klussen bij oma en ik het rijk alleen en dus puinruimen Ben de laatste dagen erg in de weer met vuilniszakken en alles weggooien. Zometeen ook nog even een muur afschilderen, hebben we een vlak met magneetverf op geschilderd zodat we eindelijk eens een leuke plek hebben voor de knutsel werkjes etc.
En alvast eens gaan bedenken wat ik dinsdag ga brouwen, is vent jarig en iedereen uitgenodigd rond etenstijd.
Dus soep, quiche, empanadas (pasteitjes, Spaans), DE cheesecake en nog even kijken wat we ze nog meer kunnen voorschotelen.
Bam, wat is er dan voor ernstigs daar gebeurd? En ik zie je mail wel.
Star, al een stoel rijker of vandaag op jacht?
Mal, klinkt als een hele gezellige nacht
Naatie, ben je je al klaar aan het maken voor vanavond?
Nou ik ga even de verfkwast pakken
zaterdag 15 mei 2010 om 15:12
Star, niet echt geslaagd dus bij Ikea, ja voor spullen waar je niet voor ging
Wij hebben deze voor T en dan in dezelfde kleur geschilderd als onze stoelen.
Donderdag trouwens de box de kamer uit gedaan, wat een ruimte! L zat er misschien 2 minuten per dag in dus ik vond het wel goed zo.
Amalia, al druk gordijnen aan het maken?
Wij hebben deze voor T en dan in dezelfde kleur geschilderd als onze stoelen.
Donderdag trouwens de box de kamer uit gedaan, wat een ruimte! L zat er misschien 2 minuten per dag in dus ik vond het wel goed zo.
Amalia, al druk gordijnen aan het maken?