Good luck!
donderdag 13 mei 2010 om 22:18
Nouja, dat is ook wel zo met Derek. Maar hij sprak net via een kindje met de ouders,vandaar. Ik moet zeggen dat ik dat praten met 'geesten' niet zo zie zitten. Ik denk steeds: wat wil je er eigenlijk mee zeggen? Al zal het voor de nabestaanden wel heel fijn zijn hoor. Maar het zijn altijd bewijzen dat diegene aanwezig is, en niet dat ze met elkaar kunnen praten.
Maar in jouw geval zal dat dus wel anders zijn. Kan je hem niet rechtstreeks boeken ofzo ergens?
Maar in jouw geval zal dat dus wel anders zijn. Kan je hem niet rechtstreeks boeken ofzo ergens?
donderdag 13 mei 2010 om 22:52
vrijdag 14 mei 2010 om 09:02
quote:Maleficent schreef op 13 mei 2010 @ 21:47:
Bam, jij vond het niet wat in Coevorden? Ik wilde een keer binnenkort gaan maar dan buiten de vakantie om. Lopen daar ook de echte Bumba enzo rond? Als dat niet zo is dan rijden we liever een keer naar de grote Plopsaland.
Het is prachtig in Coevorden, alleen erg klein, en heel erg duur.
Wij hadden dus niets bij, en dan is het eigenlijk niet te betalen.
Als je gaat eten en drinken meenemen.
Daarbij konden wij echt over de koppen lopen, je zag geen steen meer liggen.
Juul vond het helemaal super!.
Er lopen wel figuren rond, wij hebben plop, bumba, bumbalu, piet piraat gezien. Er is ook een theater show van Bumba
Als je naar de Panne gaat heb ik nog een kortingsbon van 8 euro per persoon voor je (max 5 dacht ik.)
Bam, jij vond het niet wat in Coevorden? Ik wilde een keer binnenkort gaan maar dan buiten de vakantie om. Lopen daar ook de echte Bumba enzo rond? Als dat niet zo is dan rijden we liever een keer naar de grote Plopsaland.
Het is prachtig in Coevorden, alleen erg klein, en heel erg duur.
Wij hadden dus niets bij, en dan is het eigenlijk niet te betalen.
Als je gaat eten en drinken meenemen.
Daarbij konden wij echt over de koppen lopen, je zag geen steen meer liggen.
Juul vond het helemaal super!.
Er lopen wel figuren rond, wij hebben plop, bumba, bumbalu, piet piraat gezien. Er is ook een theater show van Bumba
Als je naar de Panne gaat heb ik nog een kortingsbon van 8 euro per persoon voor je (max 5 dacht ik.)
vrijdag 14 mei 2010 om 09:06
Bam, het is voor ons wel redelijk dichtbij en wij willen gewoon een keer op een schooldag gaan, dan zal het vast niet zo druk zijn. Ik ben benieuwd wat Jonathan doet als hij Bumba in het groot ziet Bedankt voor de tips.
Ik heb de Telegraaf en de Raad van de Journalistiek gemaild. Zijn ze helemaal gek geworden bij de Telegraaf door dat arme joch te bellen in het ziekenhuis nog voor de familie erbij is geweest.
Ik heb de Telegraaf en de Raad van de Journalistiek gemaild. Zijn ze helemaal gek geworden bij de Telegraaf door dat arme joch te bellen in het ziekenhuis nog voor de familie erbij is geweest.
Stressed is just desserts spelled backwards
vrijdag 14 mei 2010 om 10:10
Ja, walgelijk he Mal.. Wat goed van je dat je zo'n actie onderneemt!
Mooi behang Amalia! Wie gaat er dit keer behangen?
Ieuw, dat klinkt wel erg druk Bam. Maar ach, alles voor een blij kind he?
Verder een hartelijk voor iedereen op deze zonnige dag (waarom nou toch altijd als ik op kantoor zit - genieten jullie er dan maar dubbel van voor me )!
Mooi behang Amalia! Wie gaat er dit keer behangen?
Ieuw, dat klinkt wel erg druk Bam. Maar ach, alles voor een blij kind he?
Verder een hartelijk voor iedereen op deze zonnige dag (waarom nou toch altijd als ik op kantoor zit - genieten jullie er dan maar dubbel van voor me )!
vrijdag 14 mei 2010 om 11:50
vrijdag 14 mei 2010 om 13:29
Goeiemiddag,
Vanmorgen moest de auto gekeurd worden en moest even wachten. De telegraaf van vandaag lag er en ik heb met afschuw het verhaal op de voorpagina gelezen. Las ik het nou goed, dat zij tegen die arme jongen hebben verteld dat z'n ouders en broer en niet meer zijn? Of hadden ze nou alleen gevraagd of hij het wist? I.i.g ik vind het walgelijk! :puke:
Zo, dus!
Vanmorgen moest de auto gekeurd worden en moest even wachten. De telegraaf van vandaag lag er en ik heb met afschuw het verhaal op de voorpagina gelezen. Las ik het nou goed, dat zij tegen die arme jongen hebben verteld dat z'n ouders en broer en niet meer zijn? Of hadden ze nou alleen gevraagd of hij het wist? I.i.g ik vind het walgelijk! :puke:
Zo, dus!
vrijdag 14 mei 2010 om 13:33
Jinny, fijn dat ik ook nog eens een goede bijdrage lever hè, terwijl ik niet zoveel kom
Ik werk nu 27 uur in 3 dagen. Voorheen werkte ik 16 uur in 3 dagen, dus het is even wennen.
Mal, gaat het alweer een beetje? Nog een naar gevoel?
Enne waarom die leuke avatar? Een kat, maar een speciale reden?
Bam, ik zat net te kijken op de site van Plopsa. Ik heb hier gratis entree kaartjes voor mama liggen. ( helaas alleen geldig tot 30 mei, dus dat wordt opschieten) Voor alle Plopsa's. Dus even kijken welke.
Ik werk nu 27 uur in 3 dagen. Voorheen werkte ik 16 uur in 3 dagen, dus het is even wennen.
Mal, gaat het alweer een beetje? Nog een naar gevoel?
Enne waarom die leuke avatar? Een kat, maar een speciale reden?
Bam, ik zat net te kijken op de site van Plopsa. Ik heb hier gratis entree kaartjes voor mama liggen. ( helaas alleen geldig tot 30 mei, dus dat wordt opschieten) Voor alle Plopsa's. Dus even kijken welke.
vrijdag 14 mei 2010 om 15:29
Inderdaad achterlijk van de Telegraaf. Moet tot mijn schaamte bekennen dat ik een abbonement heb... Ga het maar eens heroverwegen. Ik vind dat ze sowieso veel te veel hun mening uiten in de krant, lijkt me niet de bedoeling van een krant.
Naat, neeeeee, dat hebben ze niet gevraagd hoor van die ouders!! Zo erg is het gelukkig ook weer niet.
Hel, het zijn GORDIJNEN, geen behang
Hel en Suze werken? Aaaah, zielig..
verder niets, oud valkeveen vanmorgen,onwijs druk. Maar nog niet zo erg als Bam het had in Plopsaland als ik het geloof Vreselijk.....
Naat, neeeeee, dat hebben ze niet gevraagd hoor van die ouders!! Zo erg is het gelukkig ook weer niet.
Hel, het zijn GORDIJNEN, geen behang
Hel en Suze werken? Aaaah, zielig..
verder niets, oud valkeveen vanmorgen,onwijs druk. Maar nog niet zo erg als Bam het had in Plopsaland als ik het geloof Vreselijk.....