Good luck!

21-04-2010 09:14 2518 berichten
Alle reacties Link kopieren
De zon heeft hier al een uurtje geleden plaatsgemaakt voor grijze wolken
hoi mamax, goed nieuws voor je paps. Hartstikke fijn voor jullie. mal, het onderzoek heb je ook weer achter de rug. Je bent een kanjer. wij hebben de voortent op geruimd. Morgen naar huis. Jammer dat het koud was. We hebben ons wel vermaakt. De kinderen zijn lief. Maar wel lekker om naar te gaan.Xxx
star; ik zit een paar dagen terug te lezen in het zwangeren topic, en inderdaad, dat was precies wat ik dacht dikke na-aper. Ik neem tenminste aan dat je mij bedoelde?
En nu wil ik weten wat Arwen het over heeft....
Arwen, yep, bedoelde jou uiteraard
amalia, iemand heeft een zoon gekregen met dezelfde naam als mijn zoon. En star reageerde daarop, totaal onduidelijk voor de rest, maar voor mij erg grappig.
Ik had hem ook door (want van Sterretje hoorde ik natuurlijk hoe je kleine man heet ). Hoest verder? Nog immer van de rust en de regelmaat?
quote:naatie schreef op 14 mei 2010 @ 13:33:

Jinny, fijn dat ik ook nog eens een goede bijdrage lever hè, terwijl ik niet zoveel kom

Ik werk nu 27 uur in 3 dagen. Voorheen werkte ik 16 uur in 3 dagen, dus het is even wennen.

Mal, gaat het alweer een beetje? Nog een naar gevoel?

Enne waarom die leuke avatar? Een kat, maar een speciale reden?

Bam, ik zat net te kijken op de site van Plopsa. Ik heb hier gratis entree kaartjes voor mama liggen. ( helaas alleen geldig tot 30 mei, dus dat wordt opschieten) Voor alle Plopsa's. Dus even kijken welke.

Die had ik ook Naatie, heb er nog 3 over dus voor de liefhebber?

Ik heb ook nog andere kortingskaarten, maar niet voor Coevorden, wel voor de andere drie als ik het goed heb
ik vind sowieso dat ze die jongen uit alle publiciteit moeten houden.

SChandalig. Ook die foto, mijn maag kromp er van ineen.
Tja die foto, kind was al zo vaak in beeld geweest op tv, dus dat kon nog wel. Maar wat is in godsnaam de nieuwswaarde van dat telefoontje???

Heeft jouw zoon een bijzondere/aparte naam Arwan, en wist zij dat?

Of was het gewoon een grapje van Star?
Ik ben het helemaal met je eens Bam. Het zou jouw neefje maar zijn, met mij waren ze niet klaar geweest bij de Telegraaf.

Ik heb vandaag uberschattige regenlaarsjes gekocht voor Jonathan, zijn ze veel te groot! Hij wil ze wel heel graag aan, maar hij schiet eruit als hij loopt. Wat kan ik er aan doen? Ik had ze wel kort gepast maar thuis zie ik dat het minder goed loopt. Dikke sokken aandoen? Zooltje er in?

Stressed is just desserts spelled backwards
Zo. Ik heb mijn Huisvrouwenpunten voor vandaag weer verdiend. Was opgevouwen, keuken van binnen gesopt, koelkast helemaal ontdooid en gesopt, ramen gelapt en een printer geïnstalleerd. Man kan trots op me zijn...

Mal: ruilen voor maatje kleiner?

Telegraaf, bah. Kopen we zelfs op vakantie als er niets anders is niet eens. Wij hebben nu tijdelijk AD, ook wel fijne krant.

Star: fijn dat het goed ging met man zijn werk!
Ze zijn heel stoer zeg Mal!

Hoest met buikie?
Ik kan ze niet meer ruilen, want het was een actie vanwege de boerenmarkt. Ze waren ook maar 20 euro ipv 35 (mijn moeder vond het nog heel erg duur )

Eind van de dag wel naar gevoel in de buik nog. Als ik veel heb gelopen enzo. Komt dat van de contrastvloeistof?
Oei, daar weet ik niks van. Hebben ze niet gezegd bij ingreep over napijn?
Het zal wel goed zijn. Ik moest me alleen melden als ik koorts kreeg.
20 euro voor regenlaarzen natuurlijk ook wel prijzig

Zeg, wie helpt me aan een Tripp Trapp voor een redelijke prijs (linkie????) ga geen 180,- voor zo'n kreng betalen.
Triptrap

Triptrap2
Hallo allemaal

Mamax voor de super uitslag van je vader. Dat was het gebakje dubbel en dwars waard.

Mal, fijn zeg dat het er allemaal goed uit zag en vervelend dat de krampen zolang aanhouden.

Naatie, kan me voorstellen da je moe bent, dat zijn best lange dagen. Hoe is het bij jullie op het thuisfront?

Jinny, vent dus weer vliegen, jij weer werken , visite weer weg. Alles weer normaal dus.Is oudste alweer wat rustiger nu alles "normaal" is?

Kokos, haaaai, hebben jullie het, ondanks het koude weer, leuk gehad?

Suze, kleine meisjes worden groot

Bridges, jij bent actief geweest zeg! En hopelijk valt het allemaal mee bij je moeder, spannend weer.

Bam, jammer zeg dat het zo druk was. Vreemd ik hoorde dat het gisteren overal rustig was en vandaag beredruk. En dus hartstikke duur. Beetje jammer allemaal. Maar verder nog wel genoten in jullie huisje? (Moet je eens naar Drievliet gaan)

Hel, voor jou omdat je moest werken

Amalia, leuke stof zeg! Nog heel even en dan mag je daar ook met je kleine meisje naar kijken.
quote:Star schreef op 14 mei 2010 @ 21:01:

20 euro voor regenlaarzen natuurlijk ook wel prijzig

Maar ze zijn wel heel erg licht en ook heel erg flexibel.

Zwaai Enka
Woensdag zijn we nbaar het theater geweest, was erg leuk. Programma voor 2010-2011 gepresenteerd en 5 verschillende cabaretiers gezien.

Donderdag hebben we een klusdag in huis gehouden, zo leuk en vandaag ben ik met de mannetjes naar mijn ouders geweest en later naar Alkmaar en daar kwam mijn zussie ook nog. Dus dat was gezellig.

Afgelopen dagen was L wat van slag en hij had steeds rond de 39-39,5 koorts, hij krijgt weer 3 tanden tegelijk. Hij krijgt er steeds 2 of 3 tegelijk dus we zijn wel snel klaar. Maar ondanks de koorts is hij ook steeds erg blij en gezellig.
Enka

Dank voor links Mal!
Enka, zo 3 tanden tegelijk, da's niet niks... Gelukkig hebben mijn jongens er nooit zo'n last van gehad (B had ineens 4 kiezen ) maar die hebben weer last van andere dingen

Mal, ik zou ze nog even wegzetten tot volgend jaar of eind van de zomer. Ze zijn idd erg leuk! Hier ook 2 met laarzen van 20 euro hoor. Ze hebben ze ook vaak aan Lekker makkelijk, hoef ik niet te helpen. Op te grote laarzen lopen lijkt me niet prettig.
Suze, wat ben je lekker bezig op het forumhaha.

I sushi. Maar met zalm . Hou sowieso niet van zalm

Meisje de wereld nog zittend bekeken? NOg even en ze mag voorop de fiets!!! Feest!
Ja mensen, wat een gezeik weer. Dat leest lijstjes op fora en neemt dan alles maar voor waar aan.

Ik was zaterdag nog naar de JapannerT, lekker heur!

De kleine sloerie (het kind flirt echt met iedereen, en maar lachen..) zit alleen nog maar. En soms kruipt ze een stukkie. Maar liggen is wel over ja.

Morgen aerosleep kopen en dan iig overdag ledikant in want ook beneden slapen is wel over. Ze wordt zo groot..

Goed, ik ga morgen maar eens terug lezen want ik mis vast weer van alles hier. Nu lekker tukkie doen.

Slaap lekker dames!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven