Entertainment alle pijlers

Boer Zoekt Vrouw vervolg!

22-11-2009 20:40 1140 berichten
Komt allen en spuw uw gal
Waarom dan niet dezelfde kritiek op de KRO? Zij plaatsen boeren (en vrouwen) die niet media getraind zijn in de spotlight. En nog wel met een onderwerp dat voor iedereen gevoelig zou liggen, de liefde en niet de melkprijs van vandaag, of een halfuurtje bomen over subsidieregelingen voor weidevogel vriendelijk weiland beheer. Dat is dus wel ethish, maar als je er commentaar op hebt, dat is het ineens 'lekker makkelijk en veilig vanachter je computertje". Ik ben het met je eens dat sommige comments wel hard zijn, maar dat kan op alle topics hier (open eens een topic waarin je bijvoorbeeld zegt dat je vind dat de enige plaats voor een vrouw achter het fornuis is, dan zijn de oordelen ook hard hoor).

Wat anderen ook zeggen: het blijft entertainment en de KRO vaart er zeer wel bij. De KRO heeft zelf ook keus in welke beelden ze wel en niet laten zien. Kennelijk hebben die er ook geen moeite mee in te zoemen op een huilende Frits en zo. En zij zetten de dames bij een boer in een soort van wedstrijdvorm, waardoor er soms spanning (= wel leuke televisie natuurlijk) ontstaat. Een format dat niet per se zo hoeft, want de 5 boeren met de minste brieven kunnen gewoon zelf kiezen en één op één daten als ze dat willen. Hadden ze bij de populairste boeren ook kunnen doen.

Wat DWDD btreft, ik vond dat Yvon juist een beetje raar over Cynthia praatte. Alsof die zo verdedigd moest worden. Had het volwassener gevonden als ze gewoon had gezegd: "Cynthia en Astrid hadden in goed overleg het zo afgerond, en niet alle beelden zijn uitgezonden". In plaats daarvan sprak ze over Cynthia op een toon die ik voor het laats heb gehoord toen ik op de kleuterschool zat en de juffrouw de lelijke tekeing van mijn buurman toch ontzettend knap gemaakt vond.
Alle reacties Link kopieren
Even over de kritiek. Ik vind dat de boeren die zich inschrijven + de schrijvers van de brieven langzamerhand toch wel moeten weten wat er ongeveer uitgezonden gaat worden en hoe populair het programma wel niet is. Met andere woorden, ze moeten wel een beetje een idee hebben waaraan ze beginnen. Het is natuurlijk al een aantal jaren een heel goed bekeken programma.
Niet mijn demissionaire demissionaire regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.
quote:Nellebelletje schreef op 04 december 2009 @ 09:46:

Lovestar...ik vond je verslagen geweldig. Was alsof ik mezelf hoorde praten tijdens de afleveringen.

Dank u dank u

Ik doe het voor mijn trouwe groepje lezers
Neeltje en Wietze zijn gewoon nog samen! Wie had dat toch ooit verwacht.....

Vrouwen trekken in bij hun boer

Uitgegeven: 15 mei 2010 11:57

Laatst gewijzigd: 15 mei 2010 11:57

AMSTERDAM - De vijf boeren uit het laatste seizoen van 'Boer Zoekt Vrouw' zijn nog steeds dolgelukkig met hun vrouwen.

© NovumEen aantal stellen zet bijna een jaar na de tv-oproepen van de boeren de volgende stap: ze gaan samenwonen.

Jos en Dycke willen deze zomer onder een dak gaan wonen, vertellen ze zaterdag in een interview met het AD.

"Wij zijn allebei geen twintig meer. En de meiden van Dycke voelen zich hier steeds meer thuis", zegt bollenboer Jos. Zijn vriendin Dycke heeft al een plekje in het boerenbedrijf gevonden. "Ze gaat zich richten op de verkoop van snijgladiolen, lelies en zonnebloemen."

Geen trouwplannen

Trouwplannen hebben de twee nog niet. "Wij hebben die bevestiging niet nodig", zegt Jos. Ook Dycke ziet zichzelf niet nogmaals richting het altaar lopen.

"Ik voel me allang de vrouw van Jos." Dat is snel gegaan, geeft ze toe. "Een jaar geleden kende ik Jos niet eens. Op 17 mei zag ik hem voor het eerst op tv, toen hij zijn oproep deed. Nu is ons leven compleet anders."

Intrekken

Dat geldt ook voor de vier andere stellen, die nog allemaal bij elkaar zijn. Wim en Astrid wonen sinds eind april samen, Audrey is van plan in september bij Hans in te trekken. Neeltje, die al na enkele weken met Wietse wilde samenwonen, leeft nog steeds niet onder een dak met de melkveehouder.

"Officieel wonen we nog niet samen, maar Neeltje is hier bijna altijd", vertelt Wietse. "En dat bevalt goed."

Paardenfokker

Alleen paardenfokker Peter en zijn vriendin Hanneke hebben nog geen samenwoonplannen.

"Wij doen het op de ouderwetse manier: eerst een beetje verkering houden en dan zien we wel waar het schip strandt", vertelt Peter, die benadrukt dat het hartstikke goed gaat tussen hem en Hanneke. "Gelukkig wel."
Whoehahaha, ik lees net hetzelfde en zocht dit topic om iedereen in te lichten, is Lunax me al voor

Inderdaad, wie had dat gedacht!?!?!?!
Verrassend zeg, vooral van Wietse en Neeltje. Ik had echt verwacht dat Neeltje zou vertrekken als de camera's weg zouden zijn.
Wauw...wat een succesjaar..!
quote:Mrie2308 schreef op 15 mei 2010 @ 13:17:

Verrassend zeg, vooral van Wietse en Neeltje. Ik had echt verwacht dat Neeltje zou vertrekken als de camera's weg zouden zijn.

Ik denk dat bijna iedereen dat wel zo'n beetje verwachtte.

Zo zie je maar weer
quote:Lunax schreef op 15 mei 2010 @ 13:36:

[...]

Ik denk dat bijna iedereen dat wel zo'n beetje verwachtte.

Zo zie je maar weer Blijkbaar gebeurt er op die boerderijen toch meer dan wij op tv zien... Het is trouwens wel een succesvolle editie geweest als alle 5 koppels nog bij elkaar zijn.
Wat leuk! Ik gun het ze allemaal van harte!
Ik heb hier nog gewed op een liefdesbaby voor Neeltje en Wietse

Ben benieuwd, so far so good

Leuk en bijzonder dat ze allemaal nog samen zijn!
Was ik ff blij verrast door dit nieuws Wat gaan er veel mensen snel samenwonen zeg...! Tijd voor een update aflevering!!!
Hoe zit het trouwens met onze geadopteerde boer Richard?

Is zijn liefdesbaby er al?
Die baby is er al een poosje http://www.bzv.kro.nl/nieuws/nieuws.aspx?id=247629

Boer Jochum heeft overigens een dochter http://www.bzv.kro.nl/nieuws/nieuws.aspx?id=225108
En boer Henk heeft een zoon? Of is dat alweer een seizoen ervoor, ohja want die had geen enkele vrouw.

Je kan nieuwe boeren opgeven, jammergenoeg ken ik niemand haha anders had ik het wel gedaan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven