3000 plus deel 51
zaterdag 15 mei 2010 om 14:20
Floor en Noanne beschrijven precies hoe ik er ook tegenover sta. Mijn makke is alleen dat ik dat nooit goed zou kunnen opschrijven. Ik ben veel te direct en dus zit ik heeeeeeel vaak op mijn handen. Want sja, ik wil ook niet tegen al die "zielige" schenen schoppen, zeg maar ( LET OP DE SMILEY, pleazzzzzz)
Er zijn genoeg forummers op dit topic die hun eigen topic hebben of er tig hebben gehad over hun problemen en mankementen op andere pijlerTs dan deze.
Zolang het hier naar mijn idee veel te vaak gaat over ziektebeelden en alles wat daarbij hoort, ben ik hier dus niet. Ik loop al een heel aantal jaar op dit forum rond. En soms lees ik dingen van mensen die ik een "eeuwigheid" geleden ook al las.
En ja, hugs en knuffels en schoppen wil ik best uitdelen.
Er zijn genoeg forummers op dit topic die hun eigen topic hebben of er tig hebben gehad over hun problemen en mankementen op andere pijlerTs dan deze.
Zolang het hier naar mijn idee veel te vaak gaat over ziektebeelden en alles wat daarbij hoort, ben ik hier dus niet. Ik loop al een heel aantal jaar op dit forum rond. En soms lees ik dingen van mensen die ik een "eeuwigheid" geleden ook al las.
En ja, hugs en knuffels en schoppen wil ik best uitdelen.
zaterdag 15 mei 2010 om 14:32
weet je, ik snap dat iemand niet altijd post wat hij of zij denkt, alleen zo verandert er ook niks. Het resultaat is dan dat mensen wegblijven of zolang wachten met iets zeggen dat het uiteindelijk heel anders overkomt dan dat bedoeld was.
Dat is ook iets wat ik moet leren
Dat is ook iets wat ik moet leren
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zaterdag 15 mei 2010 om 14:40
zaterdag 15 mei 2010 om 14:50
Er zijn mensen die het iedere keer weer lukt een nieuw podium te vinden. Dat mag, hoor
Maar ik heb geen zin om daar aan mee te doen en dat bedoelde ik met zolang het in dit topic zo specifiek over ziektebeelden gaat, doe ik niet meer mee.
Het irriteert mij en dus houd ik mij afzijdig. En laat dat jullie er vooral niet van weerhouden lekker te posten waar je je goed bij voelt
Maar ik heb geen zin om daar aan mee te doen en dat bedoelde ik met zolang het in dit topic zo specifiek over ziektebeelden gaat, doe ik niet meer mee.
Het irriteert mij en dus houd ik mij afzijdig. En laat dat jullie er vooral niet van weerhouden lekker te posten waar je je goed bij voelt
zaterdag 15 mei 2010 om 15:23
Anyway, ik heb alweer spijt van mijn blootlegging van gisteren.
Wat mij moed kosste en ik dacht dat het even fijn zou zijn om het in ieder geval in the open te brengen pakt een beetje anders uit uiteindelijk.
Maar ik zal het verder nog even afmaken ter info voor jullie.
Ik heb inmiddels met vriend gepraat.
Mij voor niets druk gemaakt want hij had alle begrip en had allang gezien dat ik het er in ieder geval wel moeilijk mee had.
Maar hij wist ook dat ik er zelf mee moest komen uit ervaring omdat dat dan pas het moment is waarmee ik weer verder kan.
Hij vroeg zich wel af of het nog wijsheid was de medicatie te hervatten als het zoveel narigheid oplevert en of er dan wel een juiste balans is tussen winst en verlies.
Dat weet ik ook even niet, maar ik besluit voolopig even om toch door te gaan met mijn herstart en hij gaat mij daarin ondersteunen.
Ik wacht dan maar de afspraak af om het verder met de psychiater te bespreken om zijn licht erover te laten schijnen.
Vriend is lief
Wat mij moed kosste en ik dacht dat het even fijn zou zijn om het in ieder geval in the open te brengen pakt een beetje anders uit uiteindelijk.
Maar ik zal het verder nog even afmaken ter info voor jullie.
Ik heb inmiddels met vriend gepraat.
Mij voor niets druk gemaakt want hij had alle begrip en had allang gezien dat ik het er in ieder geval wel moeilijk mee had.
Maar hij wist ook dat ik er zelf mee moest komen uit ervaring omdat dat dan pas het moment is waarmee ik weer verder kan.
Hij vroeg zich wel af of het nog wijsheid was de medicatie te hervatten als het zoveel narigheid oplevert en of er dan wel een juiste balans is tussen winst en verlies.
Dat weet ik ook even niet, maar ik besluit voolopig even om toch door te gaan met mijn herstart en hij gaat mij daarin ondersteunen.
Ik wacht dan maar de afspraak af om het verder met de psychiater te bespreken om zijn licht erover te laten schijnen.
Vriend is lief
zaterdag 15 mei 2010 om 15:28
En verder heb ik van deze hele discussie de afgelopen dagen weer geleerd.
Zoals ik al schreef, wil ik liever nooit veroordelen, al ben ik daar ook niet schoon van.
Maar ik blijf leren van wat ik achteraf niet goed aangepakt heb in het verleden met mijn steun aan mensen.
Probeer te werken aan mijn mensenkennis en daarmee per individu mijn benadering aan te passen.
Want soms heb ik mij ook achteraf voor mijn kop geslagen waarom ik zo reageerde tegen iemand die met problemen zat en besloot dat niet meer te doen.
Deze discussie heeft dat weer eens versterkt daar beter op te letten.
Thanks voor de leerschool!
Zoals ik al schreef, wil ik liever nooit veroordelen, al ben ik daar ook niet schoon van.
Maar ik blijf leren van wat ik achteraf niet goed aangepakt heb in het verleden met mijn steun aan mensen.
Probeer te werken aan mijn mensenkennis en daarmee per individu mijn benadering aan te passen.
Want soms heb ik mij ook achteraf voor mijn kop geslagen waarom ik zo reageerde tegen iemand die met problemen zat en besloot dat niet meer te doen.
Deze discussie heeft dat weer eens versterkt daar beter op te letten.
Thanks voor de leerschool!
zaterdag 15 mei 2010 om 15:36
en verder... laat maar!!!
Wat een gezeik hier zeg. Ik val wel weer binnen als de druk van de ketel is.
Overigens vind ik het nog steeds fijn dat iedereen hier zn ei kwijt kan en dat daar soms lief, soms te lief, soms kritisch en soms te kritisch op gereageerd wordt.
Als ik iets niet begrijp dan ga ik:
a. of doorvragen om te leren begrijpen, of
b. het niet willen begrijpen dus laat ik iedereen lekker zn ding posten zonder er een oordeel over te vellen (ik begrijp het dan immers niet)