vriend bedriegt mij

15-05-2010 14:51 872 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Normaal post ik hier niet zoveel, maar ik moet echt even iets kwijt! Hopelijk lucht het op.

Ik ben er net achtergekomen dat mijn vriend mij bedriegt. Hij gaat regelmatig voor zijn werk naar het buitenland en blijkbaar ontmoet hij daar dus vrouwen als hij uitgaat ofzo.

Er zijn in het verleden al dingen gebeurd waardoor ik hem al niet meer 100% vertrouw (niet 'echt' vreemdgaan, maar meer mailtjes/smsjes/ed), en gisteravond zag ik bij hem iets op internet waardoor ik weer dit gevoel kreeg.

Ik heb vandaag zijn mail gelezen, heel slecht I know, maar niet ontrecht blijkt dus. Blijkbaar heeft hij in het buitenland een vrouw ontmoet en nog meerdere keren daar met haar afgesproken, ze hebben 'geknuffeld' en hebben nu dus nog steeds contact via sms en msn. Ik heb dit msn gesprek gelezen en er stonden zelfs dingen in als 'dan kom je toch naar mijn hotel, of zal ik naar jou huis komen', dat ze elkaar missen, ed. Volgens mij kon ik er uit opmaken dat er nog niet echt iets is gebeurd, maar volgende week gaat hij weer, dus het zal me niets verbazen...

Maar nu weet ik dus niet goed wat ik moet doen! Hij is nu niet thuis, vanavond pas en ik zit hier al de hele tijd te huilen. Hem confronteren? Dan weet hij wel dat ik op z'n computer gezocht heb?

En volgende week gaat hij dus weer 2 dagen daarheen....

Natuurlijk denk ik ook direct: dumpen! Maar het is zó moeilijk en ik voel me zo k*t nu. Hopelijk hebben jullie wat wijze woorden, het lucht in ieder geval al op om dit even van me af te typen.

Groetjes,

Vivaforummm
Even een knuffel. Heel vervelend dit.
Wie zonder zonde is gooie de eerste steen
Goh dat is echt naar voor je meid. Je wist het ergens al of niet?

Hij heeft al eerder signalen afgegeven en sja... meestal is dat ook een toekomstduider. Maakt het niet minder naar voor jou nu.

Ik zou hem direct confronteren met deze mail en afspraken en vragen wat zijn ideeen zijn over een relatie. Ja en dan wordt het dus ook ook duidelijk dat je zijn mail hebt gelezen. Echter ik denk dat het wederzijds respect sowieso al gebroken is door zowel zijn als jouw actie.

Wat zag je gisteravond dan op het internet bij hem waardoor je het gevoel kreeg zijn mail te moeten bekijken?
quote:Enneaaa schreef op 15 mei 2010 @ 14:55:

Goh dat is echt naar voor je meid. Je wist het ergens al of niet? Direct confronteren en dan wordt het dus ook ook duidelijk dat je zijn mail hebt gelezen. Wederzijds respect is denk is sowieso al gebroken. Door zowel jouw als zijn actie.

Wat zag je op het internet bij hem?

Een soort pagina/profiel (geen relatieplanet oid, zo duidelijk had hij het nog niet niet gemaakt) waarop stond dat hij single is en nog wat meer informatie over hem. En aangezien hij al eens eerder via een dergelijk profiel met een meisje in contact is gekomen, voelde dat voor mij weer direct zo. Vandaar dat ik heb gekeken of hij weer 'ergens mee bezig is'...

Natuurlijk nog steeds fout, maar ja anders had ik hier waarschijnlijk nooit achter gekomen...
Misschien is het maar goed dat ie vanavond pas thuis komt.

Kun je het allemaal even laten bezinken en goed nadenken over hoe je dit vanavond aan gaat pakken.
Ik zou me er inderdaad niet voor schamen dat je zijn mail hebt nagekeken. Alleen nu weet je het wel zeker dat het zo is. Kan je met zo'n man verder? Hoe lang hadden jullie een relatie?
Ik vind dat je gewoon kunt zeggen dat je dit in zijn pc gezien hebt.

Het is niet te vergelijken met waar hij mee bezig is vind ik.
quote:dertigmin schreef op 15 mei 2010 @ 14:58:

Ik zou me er inderdaad niet voor schamen dat je zijn mail hebt nagekeken. Alleen nu weet je het wel zeker dat het zo is. Kan je met zo'n man verder? Hoe lang hadden jullie een relatie?We hebben al bijna 3 jaar een relatie. Net 2 weken geleden weer een vakantie geboekt en het ging zó goed tussen ons, ik vind dit echt zo k*t!!
Ghe was ik mijn post nog aan het "verbeteren" heb jij deze al gequote. Ik zou nogmaals gewoon weg hem zeggen dat je het weet en dan welk beeld hij heeft over een relatie heeft.
Als er al wantrouwen is, is de stap om zijn e-mail te lezen zo gezet...da's respectloos tegenover je vriend, maar wat hij jou flikt is wel 100x zo respectloos. Ik zou 'm confronteren met jouw bevindingen. Eens kijken wat zijn reactie is, en dan verdere beslissigen nemen.

Sterkte, je zit in een rot situatie...
quote:Wittedruif schreef op 15 mei 2010 @ 14:59:

Ik vind dat je gewoon kunt zeggen dat je dit in zijn pc gezien hebt.

Het is niet te vergelijken met waar hij mee bezig is vind ik.Nee inderdaad, maar het is wel vervelend dat ik er zo achter moest komen. Nu heeft hij zegmaar ook iets waar hij mij op kan pakken, snap je? Al is wat hij doet natuurlijk veel erger.
Ik kan het me voorstellen. Ook omdat je waarschijnlijk enorm je best hebt gedaan om hem te vertrouwen en niet jaloers te zijn. Maar 1 ding hij gaat vreemd en dat ligt niet aan jou!
Als het echt zó goed ging waarom dan vreemd gaan?

Als hij er echt een compleet ander denkbeeld in heeft , dán moet dit natuurlijk wel met jou besproken zijn. En dat is het dus niet . Dat maakt het liegen en vreemdgaan.

Wel veel sterkte het is niet eerlijk zo.
quote:dertigmin schreef op 15 mei 2010 @ 15:02:

Ik kan het me voorstellen. Ook omdat je waarschijnlijk enorm je best hebt gedaan om hem te vertrouwen en niet jaloers te zijn. Maar 1 ding hij gaat vreemd en dat ligt niet aan jou!Zeker! Het is denk ik zo'n jaar geleden gebeurd en heb daarna één keer gekeken in zijn mail (ook tegen hem gezegd). Daarna nooit meer omdat dat inderdaad ook geen goede basis is voor een relatie. Ik heb hem toen vergeven dus moet ik ook proberen hem te vertrouwen. Maar dat boeit hem blijkbaar allemaal geen reet ben ik nu achter.
quote:vivaforummm schreef op 15 mei 2010 @ 15:05:

[...]

Zeker! Het is denk ik zo'n jaar geleden gebeurd (de vorige keer) en heb daarna één keer gekeken in zijn mail (ook tegen hem gezegd). Daarna nooit meer omdat dat inderdaad ook geen goede basis is voor een relatie. Ik heb hem toen vergeven dus moet ik ook proberen hem te vertrouwen. Maar dat boeit hem blijkbaar allemaal geen reet ben ik nu achter.
Ik zou in de tijd dat hij volgende week weg is de sloten op de deur laten veranderen en al zijn zooi in vuilniszakken klaar zetten in de schuur.

Oprotten!!
quote:Enneaaa schreef op 15 mei 2010 @ 15:04:

Als het echt zó goed ging waarom dan vreemd gaan?

Als hij er echt een compleet ander denkbeeld in heeft , dán moet dit natuurlijk wel met jou besproken zijn. En dat is het dus niet . Dat maakt het liegen en vreemdgaan.

Wel veel sterkte het is niet eerlijk zo.Tja.. voor mijn gevoel ging het goed. Heb ook nooit iets aan hem gemerkt, wat eigenlijk nog erger is. Ik heb echt het idee dat hij zich totaal niet schuldig oid tegenover mij voelt.
quote:biebelie schreef op 15 mei 2010 @ 15:05:

Ik zou in de tijd dat hij volgende week weg is de sloten op de deur laten veranderen en al zijn zooi in vuilniszakken klaar zetten in de schuur.

Oprotten!!Goed idee.. we wonen alleen niet officieel samen. Wat wil zeggen ik heb ook nog een eigen huisje, maar ben ongeveer 50% van de tijd bij hem (nu dus ook). Dan is hij dus gelijk dakloos, misschien nog beter haha.
Je eigen waardigheid is nu het belangrijkst. JIJ hebt je best gedaan. Laat het hem maar uitleggen en trek je conclusies.
Wat een eikel.... het is dus al de tweede keer?

Ja meid óf je accepteert dat hij vreemd gaat óf hij gaat per direct vanavond ergens anders slapen. Ga niet weeer het hele riedeltje van" vertrouwen blablabla en sorry blablabla vergeven blablabla" met hem door. De vorige keer heeft hem dus niet anders doen kiezen Hij heeft nou toch wel echt laten zien dat hij dus niet zijn woord houdt.
quote:vivaforummm schreef op 15 mei 2010 @ 15:08:

[...]

Goed idee.. we wonen alleen niet officieel samen. Wat wil zeggen ik heb ook nog een eigen huisje, maar ben ongeveer 50% van de tijd bij hem (nu dus ook). Dan is hij dus gelijk dakloos, misschien nog beter haha. Kijk das duidelijke taal.
quote:Enneaaa schreef op 15 mei 2010 @ 15:08:

Wat een eikel.... het is dus al de tweede keer?

Ja meid óf je accepteert dat hij vreemd gaat óf hij gaat per direct vanavond ergens anders slapen. Ga niet weeer het hele riedeltje van" vertrouwen blablabla en sorry blablabla vergeven blablabla" met hem door. Dit heeft hem de vorige keer dus ook niet anders doen kiezen Hij heeft nou toch wel echt laten zien dat hij dus niet zijn woord houdt.

De vorige keer heeft hij echt beloofd dat het eenmalig was, dat hij niet wist waarom hij het deed en blablabla. Maar ja je gaat niet zomaar een relatie van 2 jaar weggooien (vond ik toen). Maar nu heeft hij haar dus echt ontmoet, ik denk niet dat er echt iets is gebeurd (maar ja misschien ook wel dus, zal ik wel nooit te weten komen).

Blijkbaar is hij dus echt totaal niet te vertrouwen. Maar ik vind dit zo respectloos, maak het dan uit met mij als je een single leven wilt leiden. Waarom mij pijn doen? Na 3 jaar zeggen dat hij van me houdt, echt waarom? Blijkbaar geef je dan echt niet om me en dat doet zo'n pijn!
quote:vivaforummm schreef op 15 mei 2010 @ 15:08:

[...]

Goed idee.. we wonen alleen niet officieel samen. Wat wil zeggen ik heb ook nog een eigen huisje, maar ben ongeveer 50% van de tijd bij hem (nu dus ook). Dan is hij dus gelijk dakloos, misschien nog beter haha.

Dan gewoon lekker weer naar je eigenhuis gaan en daar blijven!?

Alles wat van hem nog bij jou ligt terugbrengen en een briefje (of mail...daar houdt hij zo van blijkbaar) achterlaten dat hij jou niet waard is !!!
Ik zat er aan te denken om misschien nu gewoon weg te gaan met al m'n spullen en dat msn gesprek uitgeprint op tafel te leggen ofzo? Maar ja dat is misschien niet zo sterk? Plus ik moet hem eigenlijk gewoon confronteren natuurlijk.
Tja jij zult je grenzen moeten gaan aangeven..

of je laat over je heen walsen en je voelt slecht.

of..

Je kiest voor jezelf!! (en dan voel je je nu misschien even slecht maar later weet je wel beter!)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven