Bezem-Topic deel 7 !

15-03-2010 10:03 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.



En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.







Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5

bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Alle reacties Link kopieren
Hup Gelf een schop onder je bevallige achterste.

Mijn boodschappen zijn binnen. Nog even naar de slager en dan kan ik fijn het weekend in. Heerlijk.



Happy en Buuf geniet van Londen.




Marels, van harte gefeliciteerd!!! Een fijne dag gewenst.
Hoi meiden,

Jaaa, het weer lijkt iets op te klaren... fijn. Ik ben dat druilerige rotweer goed zat.



Klinkt gezellig, Coe!

Gefling, Goed bezig!!! uitruimen van de kasten moet hier ook hoognodig gebeuren. Heb al wel een begin gemaakt in de kast van het jongste meisje, maar er zijn er nog 2.

Mamz, hoe gaat het?
Marels proficiat!
Alle reacties Link kopieren
Zo. De parkervloer bij vriendin is er uit.

Was me dat een karwei zeg, maar slopen is wel lekker om je eens goed af te reageren.



Nu even spaghetti a la Goldman eten en vanavond misschien even naar de kermis. Ik heb een ongelofelijke trek in oliebollen.



Gelf, knap van je, die kast opruimen. Ik heb de mijn pas zelf ook gedaan en was ook zo trots op mezelf.

Helemaal vergeten dat we in de vakantie Goldman zijn deel ook zouden doen, maar de vakantie is om en er is niks gebeurd..



Marels is jarig ja!

Ik had haar al geflissiteerd op Hyves, maar hier nog maar een keer: Marels, gefeliciteerd meid!



Klinkt goed Coe, Q-time met vriend tot half 6 in de ochtend



Honger!!!! :kwijl:
Was ook hard nodig die Qtime Gold!Af en toe is het zo druk dat "wij"er weleens bij inschiet.



Lieve Marels,gefeliciteerd met je verjaardag!



Ik heb trek in ongezonde dingen,ga daar vandaag maar eens aan toegeven ben ik bang
Alle reacties Link kopieren
Rug is vandaag zonder pillen pijnvrij dus dat is weer met een sissert afgelopen. Nu nog even zorgen dat ik een hele dag in de megaballenbak (goed voor vier tijdschriften, meen ik) zonder koppijn bekoop



Goldie, sinds ik dit jaar (of vorig jaar) Miles Davis en consorten ontdekte ben ik helemaal waus van jazz. Heb de kinderen aangezegd dat ze er gewoon een paar uur van gaan uitzitten of ze dat nu leuk vinden of niet



Gelfling, ben je nog aan het rondje fietsen toegekomen?



Coebergh, doorzakken zal gisteravond zeker geen straf zijn geweest.. in de stad?
Alle reacties Link kopieren
lieve dames, ik kom alleen maar even zwaaien. Ben even druk met de laatste voorbereidingen van de bewonersvakantie.
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
o en marels, hier ook nog gefeliciteerd. Hoop dat mijn pakketje is aangekomen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
He Marels, ik heb weer eens niet opgelet geloof ik want ik had het helemaal gemist maarrrrr gefeliciteerd!



Boodschappen zijn binnen,wasjes gedraaid en we hebben zelfs nog een stuk gefietst!! Best wel weer een goeie dag dus.



Coe hoe is het met ukkie? Heeft ie nogf veel last van zn hoofd?



Rainz,blij te horen dat jullie een fijne avond hadden samen. Het is je zo gegund! Vind je het ook fijn om nu een weekje zonder elkaar te zijn en alles op een rijtje te kunnen zetten?



Fijne avond allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Oja, Rainzje vergeten...

Fijn dat jullie een fijne avond gehad hebben.

Ga je met een goed gevoel de komende week in?



Ik lig op apegapen.

Slopen is zwaar werk.

Alle reacties Link kopieren
Oh jeetje Marels, nu ben ik zeker te laat???

Nou ja, alsnog van harte gefeliciteerd.

Misschien ben je nu lekker aan het feesten en lees je het nog.



Liefs Zoeb
Goedemorgen!

Niet zon mooi weer hier vandaag.

Hebben jullie leuke plannen?

Bij ons staat een verjaardag op het programma.
Alle reacties Link kopieren
Ruim op tijd hoor Zoeb!

Dankjewel allemaal voor de felicitaties!



Ik was gisteren de hele dag weg, naar Keltfest. Ik heb me omdat ik jarig was helemaal de tering gewinkeld

Had van mijn vader geld gekregen en zelf nog wat apart gezet, want ik wilde een rok kopen. Uiteindelijk thuisgekomen met twee rokken, een práchtig jasje en een tas.

Was geweldig, ik stond bij het winkeltje waar ik graag heen wilde en ik had die rok en dat jasje aan. Dus ik had bedacht dat ik die ging kopen, en ik had het met dat vrouwtje van die winkel over dat ik al een corset van hen heb en dat ik dus speciaal bij hen een rok erbij kwam kopen. Dus ik zei, tussen neus en lippen door "tja, ik kwam speciaal vandaag, want jullie zijn hier op mn verjaardag, blablabla". En toen vertelde ik dat ik van mijn vader geld gekregen had om bij mijn winkelcenten te stoppen.

Even later zei ik; dan moet ik alleen nog een keer een tas kopen, maar dat komt nog wel.

Toen kreeg ik van haar een tas voor bij mijn rok & jasje omdat ik jarig was Zo ongelofelijk lief!!



Hoe is het met jullie liefjes? Ik heb jullie wel gemist!



Vandaag;

- opruimen

- stofzuigen

- dweilen

- wc schoonmaken

- wassen draaien

- misschien nog een beetje wandelen.
668, the neighbour of the Beast
Wat een lieve winkeldame Marels!



Moggu trouwens



Oudste word zo opgehaald,die mag met vriendin mee naar Dippiedoe.

Ik moet nog een plan maken voor de rest van de dag.

Eerst koffie
Alle reacties Link kopieren
Wat is Dippiedoe?



Ik heb de eerste was in de machine zitten en net mijn ontbijt achter de kiezen. Zo eens beginnen met opruimen denk ik.

Ik ben ondertussen wel nuttig bezig hoor; iets voor het werk aan het opzoeken.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Wat lief Marelsje



En Allemaal ,



Ik heb een beetje hetzelfde als zusenzo, maar dan wat anders Ik was zo lamlendig van dat compueteren, en bijna automaitsch de hele dag blijven hangen dat ik dat niet meer wilde.

De afstand heeft mij (en mijn huisje) wel goed gedaan, hoop tijd genomen voor andere dingen .





Maar goed, anyway, ik ga nu rustig aan weer mee babbelen met jullie, want ik mis jullie wel, en mezelf netjes inhouden, niet meer dagen lang blijven plakken. Wat er geschreven wordt als ik weg ben kan ik altijd later nog terug lezen ;-)( Mss de F5 knop verbranden :P)



Coubergh! A wordt 31 mei bij jullie opgenomen dus het ziet er naar uit dat we toch eens gaan meeten .
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Alle reacties Link kopieren
31 mei al! Wat goed!

Hoe vindt ie het zelf?



Ik heb dat ook een beetje op het moment hoor, dat ik gewoon iets ánders ga doen dan computeren (ja mensen, het kán) en dat je er dan dus achter komt; hee, er is ook ándere ontspanning dan forummen. Lezen bijvoorbeeld. Of pra-ten met je vent, ook al zoiets raars. Maar dan merk je gewoon dat je minder en minder behoefte hebt aan internet, en dat leek mij op zich wel een goeie ontwikkeling.
668, the neighbour of the Beast
Een klein pretpark,niet zo duur,wel leuk!



Ik weet niet meer wie het vroeg,hoe het met Ukkie gaat.Hij zegt dat ie soms nog hoofdpijn heeft.Aan zijn gedrag,lees sikkeneurig,kun je goed merken dat ie niet lekker in zijn vel zit.Maar hij stuitert ook de hele dag door,is moeilijk om zijn rust te pakken.Ik hoop dat ie vanaf morgen weer wat meer in zijn ritme komt.
Wauw wat goed Bor!Ik hoop dat A het naar zijn zin krijgt hier.

Ik zal hem van de week nog even een kaartje sturen.Weet hij al van zijn verhuizing?En meeten,dat gaan we zeker doen.Spreken elkaar op hyves daar wel over.Leukleukleuk!
Alle reacties Link kopieren
goedemorgen dames,



gelukkig heb ik een etiketje, waardoor ik dingen en reallife heel makkelijk combineer met dit leven



Fijn boro, dat het al zo snel gaat



leuk marels van die extra tas



Mijn lijstje:

-tas inpakken

-boodschappenlijstje maken voor morgen

-uitvissen of wij het huisje met de vaatwasser hebben

-werken
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Hij vindt het wel spannend, is erg onzeker, maar het is niet zo'n drama als toen hij van Amsterdam naar DH ging, toen dacht hij nog dat hij wel naar huis zou kunnen komen, en nu had hij zelf al bedacht dat dat em niet ging worden.



Wel opvallend dat hij nu zichzelf eindelijk laat zien in DH, inc driftbuien en scheldpartijen, dat heeft hij 1 jaar lang dus niet gedaan in een instelling . Gelukkig geloofden ze wel hoe heftig het is met hem maar toch bizar dat hij zich een jaar lang ingehouden heeft. ( wel liet hij een hoop andere dingen zien natuurlijk, zoals zijn obessie's en zijn poepen in broek ellende enzo )
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Lijstje vandaag:

vaatwasser in en uitruimen

wassen(vouwen en strijken komt morgen wel)

stofzuigen

iets leuks met Middelste en Ukkie

bedenken wat we eten vanavond
Alle reacties Link kopieren
Tot vanavond liefjes, ik moet op de wii met terror



Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!



Marels, gefeliciteerd nog!

Wat een leuke dag had jij gisteren, en wat een lieve winkel mevrouw.



Haai Boro!

Fijn dat het eindelijk gaat gebeuren.

Succes met alles!



Ik kan het volgens mij redelijk, computeren, huishouden en werken.

Vanochtend vroeg ben ik begonnen met de kast boven uit te mesten.

Ik moest mijn diploma's hebben en die liggen in die kast.

Maar het was zo'n pestzooi in de kast dat ff te keer ben gegaan.

4 vuilniszakken zijn er uit gekomen.

Nu heb ik even pauze, boven is het helemaal klaar en na de pauze ga ik verder mer de was.

Was- en afwasmachine draaien al.

Verder moet ik vandaag,



- Kamertje opruimen.

- Keuken opruimen.

- Wassen.

- Strijken.

- Lijst voor vakantie maken.

- Boeken uitzoeken die ik mee wil nemen met vakantie.

- Huiswerk, woendag weer naar school.

- Planten water geven, binnen en buiten.



Nu even een broodje eten en daarna weer verder gaan.

Tot de volgende pauze!
Erik is de Mol en HPL de Lul.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven