Bezem-Topic deel 7 !
maandag 15 maart 2010 om 10:03
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
woensdag 12 mei 2010 om 21:55
Helleu,
Ik heb net gezellig zitten msn-en met HotPip.
Was zo leuk en nu willen we het ook met jullie!
Alleen zijn wij van die sukkels, we weten niet (meer) hoe we jullie moeten vragen/toevoegen.
Willen jullie dat dan doen? Als jullie ons teminste de moeite
waard vinden hè!
Haai Marels, harde werkster!
Alles goed met je?
Ik heb net gezellig zitten msn-en met HotPip.
Was zo leuk en nu willen we het ook met jullie!
Alleen zijn wij van die sukkels, we weten niet (meer) hoe we jullie moeten vragen/toevoegen.
Willen jullie dat dan doen? Als jullie ons teminste de moeite
waard vinden hè!
Haai Marels, harde werkster!
Alles goed met je?
Erik is de Mol en HPL de Lul.
woensdag 12 mei 2010 om 23:09
Zusenzo, ik vond het al zo jammer dat je niet hier kwam bezemen met je topic. Maar zo'n eigen topic zal ook wel goed zijn, al is het maar voor de herkenning.
Nikki, ik ben een drama met msn. Of beter gezegd: het is zo gezellig dat ik niet op tijd aan slapen toekom. Dus vind jullie wel de moeite waard maar doe het toch niet.
Rainz, hou je taai, en probeer al die gevoelens die in je rondwervelen te herkennen, meer kun je niet
Hier achter me hebben een aantal heren het knap moeilijk om in slaap te vallen, vrees dat ik zelf dus ook niet op de normale tijd te bed ga.
Nikki, ik ben een drama met msn. Of beter gezegd: het is zo gezellig dat ik niet op tijd aan slapen toekom. Dus vind jullie wel de moeite waard maar doe het toch niet.
Rainz, hou je taai, en probeer al die gevoelens die in je rondwervelen te herkennen, meer kun je niet
Hier achter me hebben een aantal heren het knap moeilijk om in slaap te vallen, vrees dat ik zelf dus ook niet op de normale tijd te bed ga.
donderdag 13 mei 2010 om 09:35
donderdag 13 mei 2010 om 11:13
Moggu!!
Buuf en Happy,veel plezier in Engeland!Hopelijk hebben jullie een beetje mooi weer
Gold,rotnieuws dus!
Fuss,lekker zeg nog maar 7 dagen werken!Ga je nog Jazzen?
Mamzelle.logeerpartij weer overleefd?Ga jij nog Jazzen?
Hier was het een leuk feest!!Wel druk door allerlei vriendinnetjes die onverwacht kwamen,maar Oudste zat te stralen!!En wat gaat het idd hard!12 jaar geleden was het een wurmpke van nog geen 4 pond en nu is ze net zo groot als ik,opgemaakt en al
Haar vader belde zelfs nog,jammer dat ie dan zijn andere kind vergeet!!Wat een oetlul!Ik zet daar nog iets over op de bh straks.
Rainz,blijf bij je eigen gevoel,dan komt het goed!Je bent een kanjer dat je dit probeert!
Ik gooi mijn msn straks wel op de bh,is anders dan mijn mailadres.
Buuf en Happy,veel plezier in Engeland!Hopelijk hebben jullie een beetje mooi weer
Gold,rotnieuws dus!
Fuss,lekker zeg nog maar 7 dagen werken!Ga je nog Jazzen?
Mamzelle.logeerpartij weer overleefd?Ga jij nog Jazzen?
Hier was het een leuk feest!!Wel druk door allerlei vriendinnetjes die onverwacht kwamen,maar Oudste zat te stralen!!En wat gaat het idd hard!12 jaar geleden was het een wurmpke van nog geen 4 pond en nu is ze net zo groot als ik,opgemaakt en al
Haar vader belde zelfs nog,jammer dat ie dan zijn andere kind vergeet!!Wat een oetlul!Ik zet daar nog iets over op de bh straks.
Rainz,blijf bij je eigen gevoel,dan komt het goed!Je bent een kanjer dat je dit probeert!
Ik gooi mijn msn straks wel op de bh,is anders dan mijn mailadres.
donderdag 13 mei 2010 om 12:27
Helleu!
Wat een rust hier.
Leuk zo'n ex waar je niet op zit te wachten.
Ik straks eens even naar de BH, al lang niet meer geweest.
Leuk dat het feestje zo'n succes was.
Wordt van de zomer helemaal super dan!
Mijn broer was gisteren ook jarig, en ik heb 'm ook nog gebeld.
Ik heb ook een kaart voor hem, maar die ligt hier nog!
Ik heb pijn in mijn hoofd en nou zijn onze duffe beneden buren aan het schuren, met zo'n machine.
Wat een kut geluid zeg.
Mag dat eigenlijk wel op een 'feestdag'?
Stelletje sukkels!
Wat een rust hier.
Leuk zo'n ex waar je niet op zit te wachten.
Ik straks eens even naar de BH, al lang niet meer geweest.
Leuk dat het feestje zo'n succes was.
Wordt van de zomer helemaal super dan!
Mijn broer was gisteren ook jarig, en ik heb 'm ook nog gebeld.
Ik heb ook een kaart voor hem, maar die ligt hier nog!
Ik heb pijn in mijn hoofd en nou zijn onze duffe beneden buren aan het schuren, met zo'n machine.
Wat een kut geluid zeg.
Mag dat eigenlijk wel op een 'feestdag'?
Stelletje sukkels!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
donderdag 13 mei 2010 om 12:41
Mogguh
Logeerpartijtje overleefd, zij het dat een aantal van mijn vaste regels weer opnieuw moeten worden vastgesteld vanmiddag. Vooral veel tv en computer.. En een eigen zoon die het nodig vond om zijn wekker op 5 uur te zetten. Sliep hij zelf doorheen (en de rest ook) maar ik was bijna een uur verder voordat ik zijn snooze door had.
Vandaag geen jazz hoor, ik ben zo zat van dat griepweer, hopen dat het zaterdag en/of zondag beter is.
Ook geen winkels open. En dat is budgettair zeer verantwoord
Logeerpartijtje overleefd, zij het dat een aantal van mijn vaste regels weer opnieuw moeten worden vastgesteld vanmiddag. Vooral veel tv en computer.. En een eigen zoon die het nodig vond om zijn wekker op 5 uur te zetten. Sliep hij zelf doorheen (en de rest ook) maar ik was bijna een uur verder voordat ik zijn snooze door had.
Vandaag geen jazz hoor, ik ben zo zat van dat griepweer, hopen dat het zaterdag en/of zondag beter is.
Ook geen winkels open. En dat is budgettair zeer verantwoord
donderdag 13 mei 2010 om 12:45
Nog gefeliciteerd met broer Nikki!
Heb je pijn van de drank?
Ik zou zeggen dat het niet mag op deze feestdag!Zijn ze nu helemaal betoeterd.
Broer en schoonzus zijn door de mand gevallen,vertel ik straks op de bh.Manman wat een leugenaars!Ik ben nu alleen maar heel boos maar het is een triest verhaal.
Ik verheug me op morgenavond,kinderen gaan dan bij mijn ouders logeren en vriend en ik gaan samen de hort op!
Heb je pijn van de drank?
Ik zou zeggen dat het niet mag op deze feestdag!Zijn ze nu helemaal betoeterd.
Broer en schoonzus zijn door de mand gevallen,vertel ik straks op de bh.Manman wat een leugenaars!Ik ben nu alleen maar heel boos maar het is een triest verhaal.
Ik verheug me op morgenavond,kinderen gaan dan bij mijn ouders logeren en vriend en ik gaan samen de hort op!
donderdag 13 mei 2010 om 13:25
Haaiiii,
Even een voor jullie allemaal want het is weer zo'n saai grijs weer... bleh!
Fijn dat het een leuk feestje was Coe.
Hier vandaag ambitieuze plannen: kledingkast uitmesten, oude troep weggooien etc. helemaal mijn ding zo;n actie
Maar ik heb me voorgenomen om op zn minst een begin te maken..
Hier zijn alle winkels dicht behalve de supermarkt, die is vanmiddag geloof ik een paar uurtjes open.
Fijne dag allemaal!
Even een voor jullie allemaal want het is weer zo'n saai grijs weer... bleh!
Fijn dat het een leuk feestje was Coe.
Hier vandaag ambitieuze plannen: kledingkast uitmesten, oude troep weggooien etc. helemaal mijn ding zo;n actie
Maar ik heb me voorgenomen om op zn minst een begin te maken..
Hier zijn alle winkels dicht behalve de supermarkt, die is vanmiddag geloof ik een paar uurtjes open.
Fijne dag allemaal!
donderdag 13 mei 2010 om 13:33
Helleu,
Hier is ook alles dicht hoor, ik ga morgen wel even hetcentrum in om geld uit te geven.
Ik heb de hele week al pijn in mijn hoofd, word er gek van.
In de loop van de dag trekt het wel weg, maar vandaag geloof ik het niet.
Straks maar eens een poosje douchen, is ook wel lekker fris.
Ik heb wl al de keuken en woonkamer schoongemaakt.
Morgen alleen nog even dweilen. En de was en de strijk.
Gezellig!
Sportman komt straks ook weer thuis, die had een klein triatlonnetje in Made.
Hier is ook alles dicht hoor, ik ga morgen wel even hetcentrum in om geld uit te geven.
Ik heb de hele week al pijn in mijn hoofd, word er gek van.
In de loop van de dag trekt het wel weg, maar vandaag geloof ik het niet.
Straks maar eens een poosje douchen, is ook wel lekker fris.
Ik heb wl al de keuken en woonkamer schoongemaakt.
Morgen alleen nog even dweilen. En de was en de strijk.
Gezellig!
Sportman komt straks ook weer thuis, die had een klein triatlonnetje in Made.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
donderdag 13 mei 2010 om 15:21
Goeiemiddag maisjes...
Fijn dat het feestje leuk was Coe.
Wij hebben al op een receptie gezeten van buren die wat te vieren hadden.
Toen heb ik heel de beneden gestofzuigd,
Oudste naar vriendje gebracht,
Kaarten voor een openluchtconcert voor vanavond gehaald (wie optreedt gooi ik wel op de BH, ivm herkenbaarheid)
Was draait,
Raam naast de voordeur in de plakpastic gezet (heel mooi geworden!)
Wij eten ivm het concert dus vroeg denk ik. En ik denk ook dat het frieten worden.
Oke, ik ben even naar de BH.
:zwaai:
Fijn dat het feestje leuk was Coe.
Wij hebben al op een receptie gezeten van buren die wat te vieren hadden.
Toen heb ik heel de beneden gestofzuigd,
Oudste naar vriendje gebracht,
Kaarten voor een openluchtconcert voor vanavond gehaald (wie optreedt gooi ik wel op de BH, ivm herkenbaarheid)
Was draait,
Raam naast de voordeur in de plakpastic gezet (heel mooi geworden!)
Wij eten ivm het concert dus vroeg denk ik. En ik denk ook dat het frieten worden.
Oke, ik ben even naar de BH.
:zwaai:
vrijdag 14 mei 2010 om 08:47
Moggû,
Ik dacht net dat het een half uur later was, best lekker.
Droger staat al aan, ik heb ijsklontjes gemaakt en ik ga straks
- was opruimen.
- vaatwasser uitruimen.
- stofzuigen.
- dweilen.
- boodschappen doen.
- naar de kapper. Ik ben wel geweest maar niet geknipt, het was er té druk. Maandag doe ik weer een poging.
- beetje winkelen. Heel goed gelukt, 2 shirtjes, 1 mascara, 1 lippenstift en alvast wat drogisterij spullen voor de vakantie.
- strijken (?) Geen zin in, zondag misschien?!
- diploma's zoeken. Vanavond misschien?!
Ik moet alleen straks even bij vriendin langs voor een sleutel en koken.
De kip staat al in de marinade.
Leuke schoentjes Druifje! Echte stoere jongens schoenen.
Fijn dat het goed gaat met de patiënt Coe.
Hoe gaat het met de andere, ex-patiënt?
Ik ga even As The World Turns kijken.
Ik dacht net dat het een half uur later was, best lekker.
Droger staat al aan, ik heb ijsklontjes gemaakt en ik ga straks
- was opruimen.
- vaatwasser uitruimen.
- stofzuigen.
- dweilen.
- boodschappen doen.
- naar de kapper. Ik ben wel geweest maar niet geknipt, het was er té druk. Maandag doe ik weer een poging.
- beetje winkelen. Heel goed gelukt, 2 shirtjes, 1 mascara, 1 lippenstift en alvast wat drogisterij spullen voor de vakantie.
- strijken (?) Geen zin in, zondag misschien?!
- diploma's zoeken. Vanavond misschien?!
Ik moet alleen straks even bij vriendin langs voor een sleutel en koken.
De kip staat al in de marinade.
Leuke schoentjes Druifje! Echte stoere jongens schoenen.
Fijn dat het goed gaat met de patiënt Coe.
Hoe gaat het met de andere, ex-patiënt?
Ik ga even As The World Turns kijken.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
vrijdag 14 mei 2010 om 09:09
vrijdag 14 mei 2010 om 09:50
voor hoofdpijnloze nik en mamz. Wel balen van je rug hoor mamz
Coe, misschien beseft hij zich nu pas wat is gebeurd. Lekker genieten van de zon hoor vandaag. Dat ga ik ook doen
Ga wel even kleding wassen en opruimen. Moet het weekend werken en ben dan op bewonersvakantie. En dan wil ik erna geen kilo's was hebben
Coe, misschien beseft hij zich nu pas wat is gebeurd. Lekker genieten van de zon hoor vandaag. Dat ga ik ook doen
Ga wel even kleding wassen en opruimen. Moet het weekend werken en ben dan op bewonersvakantie. En dan wil ik erna geen kilo's was hebben
Je moet soms vallen om weer leren op te staan