Mode & Beauty alle pijlers

Goede oog make-up remover

15-05-2010 16:43 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel zegt het al. Ik ben op zoek naar een goede en zachte remover om oog make-up te verwijderen. Ik heb al verschillende merken geprobeerd maar tot op heden nog niet iets gevonden waar ik tevreden mee ben. Gebruik ik iets op oliebasis dan loop ik de dag erna met jeuk en een waas voor mijn ogen, met lotion van de bodyshop of van Klorane moet ik zo hard boenen om alles eraf te krijgen dat ik steeds wimpers kwijtraak, zonde. Ik heb nu pads maar dit vind ik ook geen succes. Wie heeft een goede tip?
make-upremover doekjes van de hema! kant en klare doekjes, niet op oliebasis, niet te vet, ideaal!
Ik vind die van Rituals erg fijn!
Stressed is just desserts spelled backwards
je kan die jeuk en die waas voor je ogen voorkomen door je watje een beetje nat te maken met water.
Hoi ik gebruik die van Olaz het is een creme in een tube, die je kan kopen bij de etos. Het is een erg milde en erg goede eye make-up remover. Ook geschikt voor waterproof mascara en er zitten geen kleurstoffen in en ook geen parfum. Bij mij werkt hij erg goed, want ik heb namelijk ook gevoelige ogen! Wie weet heb je hier wat aan.
Ik gebruik de pads van DA en gebruik ook waterproof mascara. Alles gaat er prima af!
Ik gebruik oogreiningspads van de Etos op lotionbasis en die bevallen echt heel erg goed. Ben nog nooit wimpers kwijt geraakt ofzo!

Nivea visage Aqua Sensation (oogmake-up remover pads)

Deze heb ik toevallig laatst een keer bij Kruidvat meegenomen voor een euro en zijn superfijn.

Niet zo'n vette kledder en wel lekker zacht!
Mijn aanraden is die van L'oreal, combineren met wattenschijfjes. Erg fijn!

http://www.cosmopinie.nl/files/products/1310/dermo.jpg

Deze Kun je ook lippenstift mee verwijderen en waterproof mascara! Ik vind hem echt heerlijk :-)
Babybillendoekjes van de Aldi.

Het is wat onorthodox, maar het werkt.
gewoon babydoekjes idd
Bedankt voor jullie tips. Ik ga eens kijken wat voor mij het beste is. Vraagje aan Maleficent, is de Rituals een olie, lotion of milk en waar kan je het kopen? Bij V&D heb ik het nog niet gezien, waar ik woon is de V&D niet zo uitgebreid.
make-up remover van dr vd hoog hypo-allergeen. Heel zacht voor je ogen en werkt goed.
Een tonic gebruiken naderhand is ook niet verkeerd. Haalt alle vettigheid weg.
De tweefasen oogmake-upremover van L'Oreal. Werkt bij mij prima

Er zit wel een olie-achtige substantie in, maar het voelt helemaal niet vet. Je zou hem eens moeten proberen. Make-up gaat er in ieder geval heel makkelijk af.
Stressed is just desserts spelled backwards
Misschien is dit wat?

Oogmake-up verwijderen met olie
Vichy, erg zacht voor gevoelige ogen.

Of Louis Widmer, ook heel mild.
quote:Saar22 schreef op 15 mei 2010 @ 16:58:

Hoi ik gebruik die van Olaz het is een creme in een tube, die je kan kopen bij de etos. Het is een erg milde en erg goede eye make-up remover. Ook geschikt voor waterproof mascara en er zitten geen kleurstoffen in en ook geen parfum. Bij mij werkt hij erg goed, want ik heb namelijk ook gevoelige ogen! Wie weet heb je hier wat aan.

Heb ik vroeger ook gebruikt, wel vet.

Maar los daarvan, was het een keer uit de winkels gehaald, i.v.m. glasstukjes. Sinds die tijd heb ik het nooit meer gekocht.
Olie is niet goed, kun je ontstekingen van krijgen en het voelt smerig. Is ook niet nodig, trouwens. Gewoon een zacht product. Ik heb gevoelige oogjes en deze 2 zijn echt het geld waard.
Ik heb zelf een halve literflesvan Plante System die is voor het reinigen van gezicht en ogen en er zit geen druppel vet in.Volgens mij 14 euro per fles en ik doe bijna 1 jaar met een fles. Het is speciaal voor heel gevoelige huiden
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
Ik ga voor de Hema-pads.

Ik heb al heel veel soorten geprobeerd maar de goedkope pads van Hema blijven 't beste werken.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Ik gebruik de eye makeup remover van Dr. Van de Hoog. Bevalt erg goed en werkt ook prima bij waterproof mascara en is niet duur.
quote:fleur1234 schreef op 15 mei 2010 @ 16:52:

make-upremover doekjes van de hema! kant en klare doekjes, niet op oliebasis, niet te vet, ideaal!Idd, die heb ik ook! Ben ik erg tevreden mee.
Spulletjes van de Rituals zijn heerlijk! (Die Maleficent post)

Verder is olijfolie ook een goede oogmakeup remover!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven