Goede oog make-up remover
zaterdag 15 mei 2010 om 16:43
De titel zegt het al. Ik ben op zoek naar een goede en zachte remover om oog make-up te verwijderen. Ik heb al verschillende merken geprobeerd maar tot op heden nog niet iets gevonden waar ik tevreden mee ben. Gebruik ik iets op oliebasis dan loop ik de dag erna met jeuk en een waas voor mijn ogen, met lotion van de bodyshop of van Klorane moet ik zo hard boenen om alles eraf te krijgen dat ik steeds wimpers kwijtraak, zonde. Ik heb nu pads maar dit vind ik ook geen succes. Wie heeft een goede tip?
zaterdag 15 mei 2010 om 16:58
Hoi ik gebruik die van Olaz het is een creme in een tube, die je kan kopen bij de etos. Het is een erg milde en erg goede eye make-up remover. Ook geschikt voor waterproof mascara en er zitten geen kleurstoffen in en ook geen parfum. Bij mij werkt hij erg goed, want ik heb namelijk ook gevoelige ogen! Wie weet heb je hier wat aan.
zaterdag 15 mei 2010 om 17:08
Mijn aanraden is die van L'oreal, combineren met wattenschijfjes. Erg fijn!
http://www.cosmopinie.nl/files/products/1310/dermo.jpg
Deze Kun je ook lippenstift mee verwijderen en waterproof mascara! Ik vind hem echt heerlijk
http://www.cosmopinie.nl/files/products/1310/dermo.jpg
Deze Kun je ook lippenstift mee verwijderen en waterproof mascara! Ik vind hem echt heerlijk
zaterdag 15 mei 2010 om 18:20
quote:Saar22 schreef op 15 mei 2010 @ 16:58:
Hoi ik gebruik die van Olaz het is een creme in een tube, die je kan kopen bij de etos. Het is een erg milde en erg goede eye make-up remover. Ook geschikt voor waterproof mascara en er zitten geen kleurstoffen in en ook geen parfum. Bij mij werkt hij erg goed, want ik heb namelijk ook gevoelige ogen! Wie weet heb je hier wat aan.
Heb ik vroeger ook gebruikt, wel vet.
Maar los daarvan, was het een keer uit de winkels gehaald, i.v.m. glasstukjes. Sinds die tijd heb ik het nooit meer gekocht.
Heb ik vroeger ook gebruikt, wel vet.
Maar los daarvan, was het een keer uit de winkels gehaald, i.v.m. glasstukjes. Sinds die tijd heb ik het nooit meer gekocht.
zaterdag 15 mei 2010 om 19:02