Good luck!
zaterdag 15 mei 2010 om 20:55
Moeder moet woensdag opnieuw prikken om te kijken of onstekingswaardes gezakt zijn en donderdag telefonisch consult over hoe verder...
Compu: nee pannenkoek valt niet binnen budget. Wel daar varen. Verder maandag wortels uit blik :puke: en dinsdag macaroni. En woensdag met mijn jarige man thuis diepvriespizza of zo... Culinair hoogstandje hè
Compu: nee pannenkoek valt niet binnen budget. Wel daar varen. Verder maandag wortels uit blik :puke: en dinsdag macaroni. En woensdag met mijn jarige man thuis diepvriespizza of zo... Culinair hoogstandje hè
zaterdag 15 mei 2010 om 20:56
http://www.viva.nl/2010/0 ... -danja-recept-cheesecake/
zaterdag 15 mei 2010 om 20:58
zaterdag 15 mei 2010 om 20:59
Ah, hij stond in een blog, niet op het forum. Dankje!!
Jin, al vraag je me het positiehemd van het lijf, ik vind het prima.
CV is druk in het huis, slopen etc. Het ziet er niet uit, maarja het moet he. Er valt nog wel wat tegen, dus extra werk. Niet aankomende week, maar de week erna begint het opbouwende gedeelte, de badkamer. Daar zien we wel naar uit.
Verder ben ik veel met CG de hort op, maar niet naar het huis, want gevaarlijk.
Kortom; we leven ieder een eigen leven.
Buik gaat goed, deze week 30 weken echo (boden ze aan). Erg last van maag dagelijks en bekken wisselend. Van de week naar de fysio voor het eerst.
En bij jou? Las dat oudste veel van de rel is de laatste tijd?
Wanneer zou hij kunnen beginnen op school? Misschien geeft het wat structuur voor hem (op termijn dan)?
Jin, al vraag je me het positiehemd van het lijf, ik vind het prima.
CV is druk in het huis, slopen etc. Het ziet er niet uit, maarja het moet he. Er valt nog wel wat tegen, dus extra werk. Niet aankomende week, maar de week erna begint het opbouwende gedeelte, de badkamer. Daar zien we wel naar uit.
Verder ben ik veel met CG de hort op, maar niet naar het huis, want gevaarlijk.
Kortom; we leven ieder een eigen leven.
Buik gaat goed, deze week 30 weken echo (boden ze aan). Erg last van maag dagelijks en bekken wisselend. Van de week naar de fysio voor het eerst.
En bij jou? Las dat oudste veel van de rel is de laatste tijd?
Wanneer zou hij kunnen beginnen op school? Misschien geeft het wat structuur voor hem (op termijn dan)?
zaterdag 15 mei 2010 om 21:01
zaterdag 15 mei 2010 om 21:10
quote:amalia schreef op 15 mei 2010 @ 21:08:
Vish, er zit toch rechts aan de zijkant een schuifje om dat aan te krijgen?????
En anders klik je op dat icoontje rechts onder met die 2 beeldschermen met je linkermuisknop, daar een netwerk zoeken.
Is dat wat?
Ja dat schuifje is dus dood.
En ik kan geen netwerk zoeken als dat schuifje niet aan staat. Daarom zoek ik nu een manier om het aan te zetten zonder schuifje
Vish, er zit toch rechts aan de zijkant een schuifje om dat aan te krijgen?????
En anders klik je op dat icoontje rechts onder met die 2 beeldschermen met je linkermuisknop, daar een netwerk zoeken.
Is dat wat?
Ja dat schuifje is dus dood.
En ik kan geen netwerk zoeken als dat schuifje niet aan staat. Daarom zoek ik nu een manier om het aan te zetten zonder schuifje
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
zaterdag 15 mei 2010 om 21:12
quote:compu schreef op 15 mei 2010 @ 21:09:
Retespannend voor je, ik duim hoor!!
We gaan naar de andere kant van het centrum. Vlakbij de hertjes, superbuurtje.
Gaat goed met Nemo? Leuke buurtkindjes daar?
Is dat het buurtje to het niet zo goed aangeschreven buurtje? Achter de vk?
Was wel even wennen voor Nemo maar nu heeft hij het goed naar zijn zin gelukkig!
Retespannend voor je, ik duim hoor!!
We gaan naar de andere kant van het centrum. Vlakbij de hertjes, superbuurtje.
Gaat goed met Nemo? Leuke buurtkindjes daar?
Is dat het buurtje to het niet zo goed aangeschreven buurtje? Achter de vk?
Was wel even wennen voor Nemo maar nu heeft hij het goed naar zijn zin gelukkig!
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.