3000 plus deel 52
zaterdag 15 mei 2010 om 17:11
Ja ja, deel 52 alweer.
Waar we veel lachen en soms huilen. Waar we knuffels uitdelen (behalve aan Minny) en soms een schop onder een kont geven. Waar we oeverloos kletsen over lekkere mannen en soms serieus over de dingen van het leven. Waar we soms tot aan 't krieken van de dag posten en voor elkaar klaar staan. Waar iedereen welkom is en waar je een warm onthaal krijgt na een lange of korte afwezigheid.
Voor de zekerheid nog even de regels:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Kortom: 3000+ gaat door. 3000+ Rules.
Let the games begin.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
zondag 16 mei 2010 om 00:26
LLL,
Ik kwam nietsvermoedend binnenvallen in het topic en stuitte direct op je post, samen met het feit dat iedereen ineens daar zat.
Ja ik vroeg mij idd even af of ik daar dan onder zou vallen, of op zijn minst wat daar dan onder zou vallen.
Iemand die zijn sores eens ventileerd?, iemand die zijn standpunt verdedigd?, iemand die gewoon zijn eigen pad kiest en zich niet de les laat lezen? ik noem maar wat (tsja ik denk veel)
Het is hier meestal een golfbeweiging van zwaar naar luchtig.
Of je deint daarin mee, of je kan enkel op de toppen van de golfen surfen en dan is het idd lastig als het een tijdje zwaar is hier.
En nee, het is niet gelijk dat ik je niet mag, zo steek ik niet in elkaar en ik ben nog altijd iemand die gewoon dingen uitpraat
Ik kwam nietsvermoedend binnenvallen in het topic en stuitte direct op je post, samen met het feit dat iedereen ineens daar zat.
Ja ik vroeg mij idd even af of ik daar dan onder zou vallen, of op zijn minst wat daar dan onder zou vallen.
Iemand die zijn sores eens ventileerd?, iemand die zijn standpunt verdedigd?, iemand die gewoon zijn eigen pad kiest en zich niet de les laat lezen? ik noem maar wat (tsja ik denk veel)
Of je deint daarin mee, of je kan enkel op de toppen van de golfen surfen en dan is het idd lastig als het een tijdje zwaar is hier.
En nee, het is niet gelijk dat ik je niet mag, zo steek ik niet in elkaar en ik ben nog altijd iemand die gewoon dingen uitpraat
zondag 16 mei 2010 om 00:29
Wow ier, amen! Zo voel ik mij, dit spreekt me echt enorm aan Ga dr even over nadenken onder het genot van een peuk. Mooi!
Wow ier, amen! Zo voel ik mij, dit spreekt me echt enorm aan Ga dr even over nadenken onder het genot van een peuk. Mooi!
zondag 16 mei 2010 om 00:30
zondag 16 mei 2010 om 00:32
zondag 16 mei 2010 om 00:40
zondag 16 mei 2010 om 00:42
ik zal de laatste wezen/zijn die daar iets van zal zeggen Iry, iedereen mag zijn haar sores ventileren!!! dat zal ik niet betwisten, maar ik krijg de indruk dat het bijna alleen maar gaat over ellende/verkeerde uitspraken/stoten onder de gordel en weinig lont meer...DAT is waar ik mij merendeel aan stoor terwijl het een tijdje terug gewoon gezellig was, een traan, en een lach stonden als post naast elkaar... maar dat 3000 weer gezellig wordt moeten we met zn allen doen en met zn allen blijven!! dus ook voor diegenen die ergens erg mee zitten en ruggespraak nodig hebben, probeer het dan kort en bondig te houden en val niet meteen iemand aan als een opmerking verkeerd blijkt/valt...tis hier niet het zondebokken topic.Niet iedereen kan een voorstelling maken van iemands gedachten/probleem dus die mensen moet je ook respecteren..ik respecteer ieders probleem. Laten we het zo houden....er komen ook mensen voor een lach..en hoop dat we nu verder kunnen gaan met een leuk 3000...voor iedereen een steun en toeverlaat..
...een snackje op zn tijd maakt niet dik
zondag 16 mei 2010 om 00:43