Goede oog make-up remover
zaterdag 15 mei 2010 om 16:43
De titel zegt het al. Ik ben op zoek naar een goede en zachte remover om oog make-up te verwijderen. Ik heb al verschillende merken geprobeerd maar tot op heden nog niet iets gevonden waar ik tevreden mee ben. Gebruik ik iets op oliebasis dan loop ik de dag erna met jeuk en een waas voor mijn ogen, met lotion van de bodyshop of van Klorane moet ik zo hard boenen om alles eraf te krijgen dat ik steeds wimpers kwijtraak, zonde. Ik heb nu pads maar dit vind ik ook geen succes. Wie heeft een goede tip?
zaterdag 15 mei 2010 om 21:22
quote:Meiske_90 schreef op 15 mei 2010 @ 17:08:
Mijn aanraden is die van L'oreal, combineren met wattenschijfjes. Erg fijn!
http://www.cosmopinie.nl/files/products/1310/dermo.jpg
Deze Kun je ook lippenstift mee verwijderen en waterproofmascara! Ik vind hem echt heerlijk
`
Deze gebruik ik ook vaak, maar is wel op oliebasis, Goedkoper en misschien nog wel beter is de variant van het eigen merk van ETOS. Alleen is die heel vaak uitverkocht.
Mijn aanraden is die van L'oreal, combineren met wattenschijfjes. Erg fijn!
http://www.cosmopinie.nl/files/products/1310/dermo.jpg
Deze Kun je ook lippenstift mee verwijderen en waterproofmascara! Ik vind hem echt heerlijk
`
Deze gebruik ik ook vaak, maar is wel op oliebasis, Goedkoper en misschien nog wel beter is de variant van het eigen merk van ETOS. Alleen is die heel vaak uitverkocht.
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
zaterdag 15 mei 2010 om 21:32
Ik ga ook voor die van L'oreal. Prima spul, geen last van mijn ogen.
Ik heb er nu eentje van Diadermine, ziet er bijna hetzelfde uit, ook voor waterproofmake-up, maar ik vind hem toch minder.
Ik heb ook goede ervaring met de Bodyshop en met eentje van Yves Rocher, iets met korenbloem geloof ik (weet niet of ze die nog hebben).
Lekkerste wattenschijfjes vind ik die van demake-up, hoewel die van de HEMA (de duurdere, niet die met die zwart/gele verpakking) ook heel fijn zijn, pluizen niet b.v.
Ik heb er nu eentje van Diadermine, ziet er bijna hetzelfde uit, ook voor waterproofmake-up, maar ik vind hem toch minder.
Ik heb ook goede ervaring met de Bodyshop en met eentje van Yves Rocher, iets met korenbloem geloof ik (weet niet of ze die nog hebben).
Lekkerste wattenschijfjes vind ik die van demake-up, hoewel die van de HEMA (de duurdere, niet die met die zwart/gele verpakking) ook heel fijn zijn, pluizen niet b.v.
zaterdag 15 mei 2010 om 21:56
zondag 16 mei 2010 om 16:35
quote:Sunny1 schreef op 15 mei 2010 @ 23:16:
Baby olie. Wel goed naspoelen ivm waasgevaar.
Waarschuwing voor iedereen:
GEBRUIK GEEN OLIE! Bij langdurig gebruik bestaat de kans dat je ooglens los kan raken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kleine kans maar toch..................
Niet zelfverzonnen maar informatie van de oogarts.
Baby olie. Wel goed naspoelen ivm waasgevaar.
Waarschuwing voor iedereen:
GEBRUIK GEEN OLIE! Bij langdurig gebruik bestaat de kans dat je ooglens los kan raken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kleine kans maar toch..................
Niet zelfverzonnen maar informatie van de oogarts.
zondag 16 mei 2010 om 20:25
Ik gebruik die van de Aldi! Werkt prima en is ook nog eens goedkoop!
Ik gebruik ook geen olie- of tonicvorm, wordt mn huid rond de ogen vreselijk droog van. Ik gebruik altijd een creme-vormige.
En die van de Aldi werkt dus prima, je doet wat op een wattenschijfje en je make-up verdwijnt als sneeuw voor de zon.
Succes!
Ik gebruik ook geen olie- of tonicvorm, wordt mn huid rond de ogen vreselijk droog van. Ik gebruik altijd een creme-vormige.
En die van de Aldi werkt dus prima, je doet wat op een wattenschijfje en je make-up verdwijnt als sneeuw voor de zon.
Succes!
maandag 17 mei 2010 om 09:07
NOOIT NOOIT NOOIT oogmake-upremover verwijderen met (baby) olie of vette creme die niet speciaal voor ogen bestemd is. Die is te taai, te dik. Datzelfde geldt voor babydoekjes.
Je traanbuisjes kunnen er verstopt van raken en je kunt er bindweefselonsteking van krijgen.
Geloof me alsjeblieft. Ik heb vanwege die olie een hardnekkige bindweefselontsteking gekregen die pas na behandeling door een oogarts is genezen. De oogarts vertelde dat dit heel vaak voorkomt, met als oorzaak te zware, niet voor ogen geschikte produkten.
Speciale oogmake-upremover op oliebasis is anders van structuur en ongevaarlijk.
Ik gebruik zelf tweefasenremover van lÓreal.
Je traanbuisjes kunnen er verstopt van raken en je kunt er bindweefselonsteking van krijgen.
Geloof me alsjeblieft. Ik heb vanwege die olie een hardnekkige bindweefselontsteking gekregen die pas na behandeling door een oogarts is genezen. De oogarts vertelde dat dit heel vaak voorkomt, met als oorzaak te zware, niet voor ogen geschikte produkten.
Speciale oogmake-upremover op oliebasis is anders van structuur en ongevaarlijk.
Ik gebruik zelf tweefasenremover van lÓreal.