Leef!
donderdag 8 april 2010 om 00:29
Terug van vakantie, ik begin aan een nieuw stukje leven en daarbij hoort ook een nieuw stukje forumleven. Dat had ik al tijdens mijn vakantie besloten en staat los van alles wat ik hier aantrof na mijn vakantie.
Leef! dat ga ik weer doen en voor nu even zonder dit topic.
Leef! dat ga ik weer doen en voor nu even zonder dit topic.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
zondag 16 mei 2010 om 23:25
quote:Bianca40 schreef op 16 mei 2010 @ 23:22:
Ik zou m ff weghalen Freaky.... zo moeilijk is het Hiero niet te vinden... er staat altijd wel een naam van 3000 als laatstgepost Lieve Bi.. ik wil eigenlijk zo niet posten.. als ik over alles na moet denken... enzo...
Ik zou m ff weghalen Freaky.... zo moeilijk is het Hiero niet te vinden... er staat altijd wel een naam van 3000 als laatstgepost Lieve Bi.. ik wil eigenlijk zo niet posten.. als ik over alles na moet denken... enzo...
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
zondag 16 mei 2010 om 23:26
quote:vivafreak1 schreef op 16 mei 2010 @ 23:25:
[...]
Lieve Bi.. ik wil eigenlijk zo niet posten.. als ik over alles na moet denken... enzo...Ik geef je groot gelijk! Dan gewoon lekker alles posten wat je wilt (oke.. laat de details maar achterwege ) en wie er mee wil lezen en zeuren.. die doet maar!
[...]
Lieve Bi.. ik wil eigenlijk zo niet posten.. als ik over alles na moet denken... enzo...Ik geef je groot gelijk! Dan gewoon lekker alles posten wat je wilt (oke.. laat de details maar achterwege ) en wie er mee wil lezen en zeuren.. die doet maar!
zondag 16 mei 2010 om 23:27