Ik ben zo bang... deel 3

03-03-2010 13:04 2973 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tsja... deel drie alweer, helaas net na slecht bericht te hebben gekregen, dus ik hou de OP kort.

Ik hoop in ieder geval dat iedereen die meeschreef op de eerste twee topics weer, samen met mij, van dit topic het liefste en fijnste topic op het forum wil maken!

Deel 2: Ik ben zo bang etc... deel 2
Bo, wat zijn jullie mooi samen en wat fijn dat je zo genoten hebt

ik ben benieuwd naar je verhalen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Bo, wat fijn dat het zo geweldig was!

Ik heb veel aan je gedacht.

Ik heb geen foto gekregen, of had je mij ook niet gestuurd?

Soms blijft er hier nog wel eens wat op de server hangen.....

Mocht je het nog niet gedaan hebben, mag ik er ook een?
Oh Leo en nu ben je natuurlijk super nieuwsgierig?
Leo ik heb ze doorgestuurd.......
Bo, bedankt voor de foto's. Wat zag je (jullie) er super uit! Stralend gewoon. Wacht met smart op alle verhalen.
Lieve Bo,

Wat ontzettend fijn dat jullie zo van de dag hebben genoten! Ben niet zo trouwlustig en woon al jaren zonder boterbriefje met Eman samen, maar krijg er bijna zin in door je enthousiasme en warme verhalen.

En doen jullie nu ook aan wittebroodsweken en zo?

Ok, voordat ik 8 pagina's ga bijlezen wil ik me even verontschuldigen voor mijn afwezigheid in dit belangrijke weekend: internet gaf het juist nú op! Maar ik ben er weer en zal me niet meer aan mijn taak onttrekken.
Wat heerlijk dat je zo hebt genoten!

En zoals je zegt: deze dag heb je binnen, die neemt niemand je meer af. Ik hoop dat je er nog heel, heel lang van kunt nagenieten.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Heb net de foto's even bekeken. En tjemig Bo, wat ben jij een mooie vrouw! Met een heel fijne uitstraling.
Goedemorgen!

Hier nog steeds vanuit Spanje. Wat fijn dat alles zo mooi was. Heb regelmatig gecheckt hier. Voor zover er internet was. Want dat laat hier nogal eens te wensen over.

Ik heb ook geen foto's gehad. Vin'k zo jammer...

Kan iemand ze mij doorsturen?
Jeetje Bo, wat een hoop felicitaties en mooie wensen. Ik hoop zo dat alles is overgekomen en dat je helemaal hebt kunnen genieten, dat de tafelschikking in goede aarde viel, dat de burgermeester nog niet teveel had gedronken en dat iedereen net zoveel heeft genoten als jij. Én dat die meter van Ro zich nu voor d'r hoofd slaat dat ze er niet bij was.

De foto's waren in ieder geval al prachtig, wat een mooie stof. En ik zie geen kreukels dus dat is goed gegaan! (ik heb gisteren 45 minuten staan strijken op een jurkje van een synthetische stof, maar hij had al 2 weken uitgehangen en er gebeurde maar niks, was wel bang dat het he-le-maal fout zou gaan!). Ik vind je een prachtige vrouw en je straalt op deze mooie dag. Ik hoop wel dat je de rest van de dag niet zo verbaasd naar Ro keek

Ik hoop dat mijn kaart Frankrijk ook heeft bereikt, maar misschien zijn vier dagen toch nog tekort (ik kan potjandorie twee keer heen en weer rijden in die tijd!). De wensen waren er verder ook telepatisch, dus hopelijk heb je er wat aan gehad!

Ik hoop dat ook Ro heeft genoten, geniet van jullie wittebroodsweken (of wordt het ondertussen bruin, als je je huwelijk "over doet"?). Een hele dikke voor jullie!

Anita, jij ook gefeliciteerd, een vaste baan in deze baantechnisch onzekere tijden is niet mis! Geniet van je vaste aanstelling en hopelijk blijf je met zoveel plezier naar je werk gaan!
Oh Ing die van mij is ook te laat. Maar dan heeft Bo nog iets om na te genieten.

Bo lig je lekker uit te slapen en na te genieten? Is Ro ook nog thuis of is hij alweer werken?
Eén keer is genoeg.
wat fijn dat je zo hebt genoten!!!!!!!
Nou daar is ze weer, de bruid

Zoebie, ik vond 'm zo grappig, die foto dat Ro me wil vastpakken en ik doe heel lelijk terug :-)

We krijgen binnenkort alle foto's dan stuur ik er nog een bubs door als jullie willen. Leo, heb je ze ontvangen of zal ik nog een poging wagen?

's Ochtends was ik erg nerveus, vooral toen àlles in het honderd liep... Ro vergat mijn boeket op te halen (dus last minute met 130 km/u naar de winkel), mijn schoonouders kwamen in plaats van naar de mairie direct naar ons thuis, terwijl ik half aangekleed was (gezéllig ) en nog meer dingen.

Maar: om 11.30 precies waren we dan toch allemaal bij de mairie, ik stapte uit en iedereen begon foto's te nemen en daar had ik niet op gerekend.... ik voelde me net een starlet in Cannes :-)

De burgemeester was pompeus en half bezopen (serieus: rode kop, een fijne alcohollucht en hij kwam niet zo heel best uit zijn woorden), maar ach, de ceremonie op zich was leuk.

Nu bestaan we echt voor de Franse wet!

Daarna in de auto naar het restaurant, Tommie was mee en hij mocht meteen in de hotelkamer. En die kamer, dat was echt een feestje op zich! Twee verdiepingen (een suite, dus), met een énorme badkamer, een enorm bed en een fantastisch uitzicht, ik had er nog wel vijf weken kunnen blijven! Nog nooit in zo'n mooi hotel geweest.

Toen Tommie geïnstalleerd was ging ik weer naar beneden en kwam in de borrel terecht die in volle gang was, gezellig gepraat met iedereen en daarna gingen we eten, want mijn schoonvader had honger

En het was echt heerlijk, gezellig, supergoed verzorgd met allemaal lieve woorden van de mensen om ons heen, echt een succes. Het eten was niet naar ieders smaak, de tafelschikking ook niet, maar wij hadden het fijn en dat was het doel.

Het weer werkte stiekem prima mee: geen druppel regen gezien en het was zelfs niet echt koud. Dus na het eten (vijf gangen, dus mijn jurk stond op knappen) naar buiten voor foto's en dat vond ik eigenlijk hartstikke leuk. Ik, die het normaal vreselijk vind om op foto's te staan heb echt een leuke middag gehad, met alle gasten op de foto.

Er komen er dus nog een stuk of duizend, want iedereen had een camera en iedereen maakte volop foto's.

Daarna gingen sommigen al naar huis, de rest bleef borrelen in de hotelbar en uiteindelijk aten we ' savonds nog met een stel mensen, weer zo lekker en weer zo gezellig.

Toen hebben Ro en ik alles afgesloten met een bad onder de sterrenhemel, dat vond ik bijna nog het fijnste aan de hele dag, onder het dakraam met uitzicht op de bergen...
Daar komt de bruid. Tetete.

Bo wat heerlijk dat je zo hebt genoten. Het klinkt ook helemaal super. Zo fijn dat de dag mooi was zonder regen.

Je straalt op de foto ook alle liefde voor Ro uit.

En oei dat is wel heel erg ver rijden voor een boeket, maar het id gelukkig goedgekomen.

Nu dus lekker nagenieten van alle foto's. :kiss
Woww, wat geweldig! De dronken burgemeester, het redelijke weer, de 1000 foto's, het geborrel, het eten dat niet naar ieders smaak was en de tafelschikking ook niet! Haha! Het lijkt wel een prachtige franse film, echt waar.

Ik vind het prachtig klinken en zit helemaal te glimlachen.

En nu durf ik het bijna niet te vragen want ik ben niet van de harde kern hier , maar mag ik ook een paar foto's zien? Dan stuur ik jou ook een foto van mij anders voelt het zo onevenwichtig. Maar alleen als je het wilt hoor, snap het heel goed als je niet naar jan § alleman deze foto's wilt opsturen!
aahhhhhhh
No problem Coucou, maar ik heb jouw emailadres niet, geloof ik??
Oh het klinkt echt super romantisch allemaal! En leuk dat Tommie ook mee was. Die badscene klinkt ook super.

(kan even niet langer reageren, zit op wrk)
Je bent een schat!
He Bo,

Wat een geweldige dag. Haha, dronken burgemeesters heb ik vaker van gehoord in Frankrijk. Fijn dat jullie het heerlijk hebben gehad. En lekker gegeten. Ben benieuwd welk hotel het was.
quote:Zoebie schreef op 17 mei 2010 @ 11:18:

Daar komt de bruid. Tetete.

Bo wat heerlijk dat je zo hebt genoten. Het klinkt ook helemaal super. Zo fijn dat de dag mooi was zonder regen.

Je straalt op de foto ook alle liefde voor Ro uit.

En oei dat is wel heel erg ver rijden voor een boeket, maar het id gelukkig goedgekomen.

Nu dus lekker nagenieten van alle foto's. :kissvolgens mij dacht jij dat hij 130 km moest rijden voor dat boeket ipv 130 km/u!
quote:coucou303 schreef op 17 mei 2010 @ 11:28:

[...]

volgens mij dacht jij dat hij 130 km moest rijden voor dat boeket ipv 130 km/u! Oei ja, ik las inderdaad 130 km. Vond het al heel fijn dat Ro dat over had voor Bo.
Lieve Robo, ik heb een paar dagen niet kunnen lezen (twee kinderfeestjes dit weekend...) maar ik heb wel aan je gedacht zaterdag! Ik ben zó blij om te lezen dat jullie een fantastische dag hebben gehad! Het was echt jullie dag, en daar gaat het om. Dat bad onder de sterrenhemel klinkt gewoonweg... hemels

Ik ben wel héél erg nieuwsgierig naar De Jurk... zou je mij ook een fotootje (of een paar ) willen sturen?

liefs!
Ga in therapie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven