Ik ben zo bang... deel 3

03-03-2010 13:04 2973 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tsja... deel drie alweer, helaas net na slecht bericht te hebben gekregen, dus ik hou de OP kort.

Ik hoop in ieder geval dat iedereen die meeschreef op de eerste twee topics weer, samen met mij, van dit topic het liefste en fijnste topic op het forum wil maken!

Deel 2: Ik ben zo bang etc... deel 2
Lunax, je hebt mail :-)
Dank je wel! Inderdaad een prachtige jurk, met een prachtige vrouw er in en een leuke man aan haar zijde

Bijzondere jurk. Gewaagde keus maar absoluut prachtig!
En in al mijn nieuwsgierigeheid vergeet ik gewoon om jullie te feliciteren

Bij deze nog heel hartelijk gefeliciteerd met jullie her-trouwen!
beste Robo en kersverse bruidegom.ik lees af en toe ff mee.(soms trek ik het gewoon niet)

wat hebben jullie een heerlijke dag gehad....geniet van elkaar en van het leven!!!! zonder ooit een foto van je gezien te hebben weet ik dat je mooi bent,van binnen en van buiten..dat blijkt uit,hoe je schrijft.
Lieve Robo,

Ik ben ook al maanden een stille meelezer. Ik heb veel bewondering voor je dapperheid en voor je belangstelling en hartelijkheid naar anderen toe. Ik weet helaas uit eigen ervaring dat dat echt niet meevalt.

Super dat jij en je man zo'n fijne hertrouwdag hebben gehad!
Oei robo, ik durf het bijna niet te vragen... ik ben zó benieuwd naar je geworden na alle postings dat je er zo prachtig uitzag!

Ik kan me ook voorstellen dat je je foto's niet aan iedereen wil tonen, maar als je het ok vindt dat ik ze zie, dan is mijn mailadres *** en weg issie!***
Oh Ro, wat ben je mooi! Wat een bijzondere jurk en wat een stralende blik
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Wat fijn dat het zo'n mooie en bijzondere dag was en dat je er echt van hebt kunnen genieten.

Ook ik ben erg nieuwsgierig naar hoe je eruit zag, maar je bent natuurlijk geen attractie en ik snap dat je je foto niet aan Jan en alleman gaat laten zien en het wilt beperken tot de mensen die hier altijd met je meeschrijven

Ik stuur je gewoon nog een knuffel , daar kun je er nooit genoeg van hebben, toch?
Robo, heel hartelijk gefeliciteerd alsnog en wat heerlijk dat jullie zo'n mooie, fijne en warme dag hebben gehad. Die heb je in je zak en neemt niemand je meer af!!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Oh-ooh, ik bedenk me ineens dat ik je vooraf heel veel sprankels, mooi weer en liefde heb gewenst, maar ik heb je nog helemaal niet gefeliciteerd met jullie hertrouwen... (bloos!) En dan wel al vragen om je trouwfoto's, lekker dan!

Bij deze, van harte!!!

Ik ben blij dat het zo'n ontzettend fijne dag is geworden, helemaal jullie feestje. Met als kers op de taart een beschonken burgemeester. Ik zie het helemaal voor me, een beetje een setting à la Amélie stel ik me erbij voor...
Bo, wat heerlijk te lezen dat jullie zo'n mooie dag hebben gehad!!!Nogmaals gefeliciteerd!!

En ik ben zo benieuwd naar de foto's , is het ok als ik GB of Elynn vraag of ze ze doormailen?
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
Bo, het klinkt als ewn geweldige dag.

Ik ga een beetje kort posten deze week, ben op bewonersvskantie
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Wat een verhaal van die burgemeester zeg!

Fijn dat jullie zo'n ongelooflijk mooie dag hebben gehad. De jurk mooi, het weer goed en het eten voortreffelijk.

Als ik de foto's zie vind ik het ook wel gek om te bedenken wat er zich binnen in jou lichaam afspeelt. Dat had ik overigens bij mezelf ook. Als ik in de spiegel keek zag ik helemaal niet iemand die ziek was. Het blijft heel onwerkelijk.

Het idee dat je lichaam niet goed werkt en in een soort zelfvernietigings modus staat...gek

Even heel iets anders hoor maar ik ben aangenomen op een nieuwe stageplek als cameravrouw/editor. Ik heb nu twee weekjes vrij dus ik denk erover om volgende week een vriendin in Griekenland op te zoeken. Dus misschien ben ik weer even afwezig...
Bo wat snel al zeg. Donderdag. Maar wel fijn dat het zo vlug is. En dan ben je tenminste van dat vervelende prikken in je armen af. Ben je nog na aan het genieten? Wat geweldig dat schoonmama zich zo voorbeeldig heeft gedragen. Dus ze kan het wel.

Luonto gefeliciteerd met je nieuwe stageplek. Je had er zo'n zin in en nu heb je het ook nog gekregen. Geniet van je vakantie. Mijn oudste en zijn vriendin zitten straks ook in Griekenland. Ze zijn met de motor naar een Harley Davidson treffen. (Op de Harley's dus) Vannacht blijven ze in een hotel in Luca en morgen nemen ze in Italië de boot.
O Bo nog een paar daagjes langer verschoond van medische ellende, profiteer er maar van, je weet immers niet wanneer je je weer zo goed zult voelen. Wat fijn dat je schoonmoeder lief was, ze doet dus echt haar best en heeft het begrepen....

Dat wat Luonto zegt denk ik ook steeds, je ziet er zo goed uit, zo bruisend en vol leven, het is vast een vergissing allemaal, kon het maar een vergissing zijn.

Luonto wat ,geweldig voor je gefeliciteerd! geniet van je vakantie, een beetje zon en wat rust, je hebt het verdiend na alle drukte.

Hier wordt het eindelijk weer wat warmer, ik hoop dat we morgen bij schoondochter een beetje in de tuin kunnen zitten.

Nu lekker naar bed, ik ben doodmoe, heb al drie nachten slecht geslapen, 'k heb af en toe van die periodes bah..........

Gefeliciteerd met je (her)huwelijk Robo! Ik heb meegelezen over je geweldige dag!

Verder wens ik je veel kracht en sterkte toe, donderdag en daarna!!

*** gaat weer terug in meelees- en meeleef-modus***
Lieve Robo,

Ik heb in het afgelopen jaar regelmatig meegelezen op je topic. Tegenwoordig minder op het forum te vinden, maar toen ik laatst in de bus zat en genoot van het prachtige uitzicht hier in Nieuw-Zeeland moest ik ineens aan je denken. Als ik het goed inschat ben jij ook iemand die ontzettend kan genieten van de natuur. Ik hoop dat het voorjaar al weer echt begonnen is in Frankrijk en dat je veel buiten kunt zijn.

Ik lees hier terug dat je net je hertrouwdag beleefd hebt. Wat fijn, wat goed! Veel sterkte voor komende donderdag!
Meid, wat een smúlverhaal!

Die burgemeester, wat een portret! Ik zou er zo een scenario van kunnen schrijven en dan zou ik het aandeel van de BM een stuk minder moeten maken en zijn gedrag naar beneden afstellen, anders zou het ongeloofwaardig worden, zó Frans plattelands gedroeg hij zich hahahaha!

Inmiddels heb ik via een van de meiden twee foto's gekregen, niet van jou (raar he? we mailen al zo'n tijd en ineens krijg ik je post niet meer). Maar hoe dan ook, je zag er stralend uit en ik ben heel trots op je.

Donderdag wordt je site geplaatst, dat is dan weer even de realiteit die om de hoek komt kijken. Gelukkig heb je nog even een paar dagen om je voor te bereiden. Ik ben de komende week weg om te werken, tot zondag, dus als ik niet post is dat niet omdat ik niet aan je denk.

Fantastisch dat je dag tot zoiets moois en waardevols is uitgegroeid, ik kan niet wachten tot de foto's er zijn.

Misschien een plan om een online fotobum aan te maken?

Dan kun je gewoon de link doormailen aan diegenen die je wil laten kijken. Ben je in één keer klaar.

Kijk maar....

Zoen!
Oh mag ik ook de foto,s zien kijk iedere keer of ze al er zijn. Ik snap wel je heb zat aan je hooft. En nu kom zo mooi weer hoop bij jullie ook. Hier in Zeeland zonnig. Zo snel weer naar werk fietsen. Liefs anita
Anita je mailadres klopt niet meer.

Stuur Bo anders even je nieuwe adres. Bo had jou de foto's ook gestuurd.
Hello ladies,

ik heb 11 uur geslapen en nu ben ik wakker en is Ro alweer werken... duurt toch te kort, zo'n wedding weekend.

Anita, ik heb ze allemaal naar je toegestuurd, de foto's, maar ik denk dan dat ik niet je goede emailadres heb? Ik heb hetzelfde adres gebruikt als voor de meeting begin dit jaar.

Leo, wacht maar tot de burgemeester op de foto's te zien is en je snapt direct dat ik niks overdreven heb Hij was trouwens niet dronken, maar eerder gezellig aangeschoten, of hoe zal ik het noemen... Nou ja, dat je merkt dat hij al wat op heeft maar nog niet in het land van de zware beschonkenheid.

Dat idee van een online album is perfect, dat ga ik zeker doen.

Ik denk dat we donderdag de foto's van onze "officiele" fotograaf hebben; de rest zal vanzelf wel binnendruppelen.

Gelukkeling, wat rot dat je slecht slaapt!! Kun je niet inslapen of word je te vroeg wakker? Ik hoop dat je snel je uren weer krijgt 's nachts, zeker in jouw situatie heb je het toch echt nodig om uit te rusten.

Zoebie, had je geen zin om mee te gaan naar Griekenland? klinkt heerlijk....

Luonto, gefeliciteerd!!! Wat ontzettend gaaf dat je de stageplek te pakken hebt; ik vind het heel stoer! Je was nou niet bepaald de enige kandidaat hè, dus extra petje af voor je.

Sjur, ik stuur je zo een mailtje, ik had je berichtje niet meer gelezen gisteren, vandaar?

Zusje, tuurlijk, als GB de trouwfoto's wil doormailen is dat alleen maar leuk :-)

Nou lieve iedereen, nogmaals bedankt voor alle felicitaties en gelukwensen; ik ga eens even wat troep opruimen nu en alle kaarten en cadeaus nog eens bekijken :-)

Nagenieten zolang als het kan!
Ik moet toch nog steeds lachen om die aangeschoten (oh dat klinkt dan weer alsof Ro een wild zwijn heeft proberen te schieten )burgemeester.

Lekker is dat nagenieten hé Bo. Doen joh, gewoon de boel de boel laten en nog even lekker alles bekijken en nalezen.

Wat heerlijk zeg dat weekend in een hotelletje als cadeau.

Wat een mooi hotel hadden jullie trouwens. Was alleen erg benieuwd naar dat bad onder de sterrenhemel, maar het bad zag ik wel, alleen de hemel niet.

Brr zeg ik moet er niet aan denken om zo'n eind met de motor te moeten rijden. De jeugd heeft wat dat betreft wat meer fut om nog zoiets te ondernemen. Nou ja, ze zijn met de trein van Düsseldorf naar noord Italië gereden en van daaruit reizen ze verder met de motor en na het treffen rijden ze wel helemaal terug. Ik zal blij zijn als ze weer thuis zijn hoor. Gelukkig rijden ze niet roekeloos maar met verstand. Dat is wel een hele geruststelling. We hebben hun hond nu wel twee weken te logeren. een Engelse Buldog. Wat een beest is het. Mooi van lelijkheid zeggen ze wel eens, maar hier klopt het als een bus.

Ik zal een foto neerzetten van het witte massieve geval. Maar hij is wel lief. Alleen snurkt hij nog erger dan een ouwe vent.
Zoebie, op de één-na-laatste foto van de site zie je het bad in de hoek mét het dakraam :-)

Klinkt leuk, die hond, ik vind ze erg lelijk maar ze schijnen heel lief te zijn, Buldogjes. Ik heb al genoeg aan een snurkende man en aan een snurkende hond, dus ik begin er niet aan.

Spannend, zo'n end rijden met de motor... wij maken alleen tochten van één dag, ik weet niet of ik een hele reis met de motor zou maken. Wel een prachtige route, die ze terug gaan rijden! Ik duim met je mee dat ze veilig terugkomen.
Oh ja nu zie ik het. In de spiegel. Wat een mooie kamers ook zeg. Geweldig hotel.

Een Buldog heeft een apart karaktertje hoor. Ze is hardstikke lief.

Maar ik zie toch liever onze hond. Een Border Collie heeft ook karakter, maar dat zijn we gewend. We hebben al 12 jaar Borders.

En nu ik toch met foto's bezig ben heb ik er ook maar een paar gemaakt van de sauna. Het is bijna klaar.

En hier het tuinhuis waar we hem hebben ingebouwd.

Tjemig, Zoebie, is dat bij jou in de achtertuin? Zo ja: wat heerlijk.

*Kijkt met teleurgestelde blik en vol moed om er dit voorjaar toch echt 's wat van te maken naar het troosteloze binnenplaatsje achter haar huis*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven