Vertel hier over je piercing!
zaterdag 8 mei 2010 om 17:23
Vertel hier welke piercing(s) je hebt en waarom.
Ik heb een tongpiercing. Met een simpel balletje, geen spikes, smileys oid in mijn mond
Ik heb hem laten zetten toen ik 17 was; had net mijn eindexamen gedaan en behaald na een klote jaar. Dit was een cadeautje aan mijzelf
Ik heb hem omdat ik het stoer vind en mooi als een versiering van mijzelf.
Ik heb een tongpiercing. Met een simpel balletje, geen spikes, smileys oid in mijn mond
Ik heb hem laten zetten toen ik 17 was; had net mijn eindexamen gedaan en behaald na een klote jaar. Dit was een cadeautje aan mijzelf
Ik heb hem omdat ik het stoer vind en mooi als een versiering van mijzelf.
zondag 16 mei 2010 om 20:27
Ik heb op mn 16e of 17e een neuspiercing laten zetten. Wilde het al heel lang en wist niet echt wat mn moeder er van vond. Op een dag in de stad met 'n vriendin gewoon gedaan. Mn moeder gaf later die dag aan het niet erg te vinden, maar ze vond het ook niet echt boeiend of nodig. Had er een blauw steentje in. Vond het toen wel stoer staan. Ik maakte hem altijd schoon met zeep, dat glijdt natuurlijk dus op een dag zo'n jaar later is ie door het afvoerputje gevallen. Niet meer na gezocht en een dag later was het gaatje alweer dicht. Nooit meer de neiging gehad om hem opnieuw te laten zetten. Zou nu wel graag een ringetje door mn neus willen. Vind dat persoonlijk vrij 'alternatief' en juist doordat ik best een nette meid ben vind ik die combi/tegenstrijdigheid leuk.
Op mn 19e een innerconch piercing laten zetten, een staafje met een eenvoudig balletje. Als herinnering aan de (tot nu toe) mooiste periode in mijn leven.
Zou ook nog wel graag een piercing ergens in de buurt van mijn vagina willen, weet alleen niet precies waar of wat. Ben alleen zo bang dat het pijnlijk word bij wilde sex
Op mn 19e een innerconch piercing laten zetten, een staafje met een eenvoudig balletje. Als herinnering aan de (tot nu toe) mooiste periode in mijn leven.
Zou ook nog wel graag een piercing ergens in de buurt van mijn vagina willen, weet alleen niet precies waar of wat. Ben alleen zo bang dat het pijnlijk word bij wilde sex
zondag 16 mei 2010 om 21:27
maandag 17 mei 2010 om 08:06
even kijken:
2 x16 mm oorlel stretches
2 x 6 mm oorlel stretches (2de gaatjes)
2 x 2 mm innerconch stretches (proberen tot 5 mm te rekken)
2 x rook (kraakbeen in oor)
industrial
tragus
3 x helix
3 x navelpiercing
horizontale en verticale tepelpiercings aan beide kanten
venoms (2 tongpiercings naast elkaar)
2 mm septum stretch (neusschotje)
wat ik heb gehad:
3 x sternum surface bar
nek surface bar
enkel surface bar
2 x surface navel
8 micro dermals (buik, borst en rug)
2 x horizontale wenkbrauw surface
septum (maar zat scheef dus vandaar de re-pierce)
verticale clithood
2 normale tongpiercings, achter elkaar gezet
labret
verticale labret
2 x orbital in oor
tragus rechts
verticale tragus
smiley
Wat ik binnenkort laat zetten:
triangle (intiempiercing)
wellicht ook nog 6 outerlabia's erbij
2 x16 mm oorlel stretches
2 x 6 mm oorlel stretches (2de gaatjes)
2 x 2 mm innerconch stretches (proberen tot 5 mm te rekken)
2 x rook (kraakbeen in oor)
industrial
tragus
3 x helix
3 x navelpiercing
horizontale en verticale tepelpiercings aan beide kanten
venoms (2 tongpiercings naast elkaar)
2 mm septum stretch (neusschotje)
wat ik heb gehad:
3 x sternum surface bar
nek surface bar
enkel surface bar
2 x surface navel
8 micro dermals (buik, borst en rug)
2 x horizontale wenkbrauw surface
septum (maar zat scheef dus vandaar de re-pierce)
verticale clithood
2 normale tongpiercings, achter elkaar gezet
labret
verticale labret
2 x orbital in oor
tragus rechts
verticale tragus
smiley
Wat ik binnenkort laat zetten:
triangle (intiempiercing)
wellicht ook nog 6 outerlabia's erbij
maandag 17 mei 2010 om 10:00
Ik zit er ook wel eens aan te denken om een triangle te laten zetten ipv mijn clithood piercing. Wat uiterlijk betreft lijken deze piercings erg op elkaar, maar het gevoel moet heel anders zijn.
Maar het schijnt geen heel makkelijk te zetten piercing te zijn, dus ik zoek nog een ervaren piercer die er ervaring mee heeft.
Greetz Merel
Maar het schijnt geen heel makkelijk te zetten piercing te zijn, dus ik zoek nog een ervaren piercer die er ervaring mee heeft.
Greetz Merel
maandag 17 mei 2010 om 11:06
Nadat ik tepelpiercings had gezien bij een vriendin van me, heb ik in een opwelling besloten dat ik dat ook wilde. Gewoon omdat het eigenlijk helemaal niet bij me past, en daarom juist wél bij me past.
Had gehoord dat het veel pijn zou doen, maar voor ik het wist had ik er één.
Een hiephoi-niemand-die-het-weet gevoel. In no-time (zelfde dag) ook de andere tepel laten voorzien van een ringetje.
Omdat in no-time veel mensen zagen dat ik piercings had (sportschool en op het strand) wilde ik toch weer een "geheime" piercing, en dat werd een HCH. De pijn was onbeschrijvelijk, als ik dat had geweten.....
Kort na het zetten van de piercings ontmoette ik mijn (eerste) vriend en die vind ze "leuk" en had helemaal niet verwacht dat ik piercings zou hebben!!
Om toch een beetje mijn uiterlijk van onschuldig-lief-klein-blond-meisje af te komen loop ik al een tijdje rond met het idee om een industrial te nemen. Is alleen met sporten niet zo handig en op mijn werk zullen ze het ook niet waarderen..... Van mijn vriend hoeft het ook niet zo nodig.
Een hiephoi-niemand-die-het-weet gevoel. In no-time (zelfde dag) ook de andere tepel laten voorzien van een ringetje.
Omdat in no-time veel mensen zagen dat ik piercings had (sportschool en op het strand) wilde ik toch weer een "geheime" piercing, en dat werd een HCH. De pijn was onbeschrijvelijk, als ik dat had geweten.....
Kort na het zetten van de piercings ontmoette ik mijn (eerste) vriend en die vind ze "leuk" en had helemaal niet verwacht dat ik piercings zou hebben!!
Om toch een beetje mijn uiterlijk van onschuldig-lief-klein-blond-meisje af te komen loop ik al een tijdje rond met het idee om een industrial te nemen. Is alleen met sporten niet zo handig en op mijn werk zullen ze het ook niet waarderen..... Van mijn vriend hoeft het ook niet zo nodig.
anoniem_104649 wijzigde dit bericht op 17-05-2010 11:07
Reden: zit te prutsen denk ik.
Reden: zit te prutsen denk ik.
% gewijzigd
Viva la vida
maandag 17 mei 2010 om 11:24
IK heb een micro dermal in mijn borst Daar ben ik nog steeds erg blij mee. Mijn tongpiercing heb ik er voor mijn werk uitgehaald, mijn neuspiercing ook.
Daarna heb ik nog 2 x een staafje in mijn decollete gehad maar die groeide eruit.
Mijn micro dermal blijft wel lekker zitten die vind ik nog steeds super!
Daarna heb ik nog 2 x een staafje in mijn decollete gehad maar die groeide eruit.
Mijn micro dermal blijft wel lekker zitten die vind ik nog steeds super!
dinsdag 18 mei 2010 om 10:01
quote:ikke merel schreef op 17 mei 2010 @ 11:18:
Super herkenbaar verhaal, ndh86. Piercings passen ook eigenlijk helemaal niet bij mij en ik heb ook een hch en beide tepels gepierct. Juist daar krijg ik heel leuke en verraste reacties op. JIJ dat brave ing bank meisje. haha
Oh Merel, dat is dan natuurlijk wel zo leuk als mensen daar dan enthousiast op reageren. Maar laat jij (maar de rest ook) het dan juist zo weten aan mensen dat je die piercings hebt? Ik zelf hou het namelijk toch wel wat voor mezelf moet ik zeggen. Zoals ik al zei het feit dat niemand het ziet (normaliter
!) en het dus ook niet zou verwachten bij me vind ik dan wel leuk. Dus ik loop er ook niet zo heel erg mee 'te koop'. Ok, logisch natuurlijk omdat ik toch ook niet loop te 'naturisten' op mijn werk .
Trouwens, ik heb ook best het idee dat mensen als ze het NIET van je weten eerder een andere reactie geven (in de trant van; freaky ofzo) dan wanneer ze het wel weten.
Overigens vinden jullie bijv. de meeste piercing bij een ander ook idd mooi? Ik bedoel dus, bij een man een intiem piercing (welke dan ook) vinden jullie als vrouw dat uberhaupt wel mooi? Ik moet zelf zeggen dat ik intiem piercings bij een vrouw vooral de HCH mooi vind. In schaamlippen kan mij eerlijk gezegd minder plezieren maar ja dat is smaak natuurlijk. In het kader van de symmetrie vind ik tepelpiercings overigens ook vooral het mooist als ze in allebei de tepels zijn. Ach ja ....
Super herkenbaar verhaal, ndh86. Piercings passen ook eigenlijk helemaal niet bij mij en ik heb ook een hch en beide tepels gepierct. Juist daar krijg ik heel leuke en verraste reacties op. JIJ dat brave ing bank meisje. haha
Oh Merel, dat is dan natuurlijk wel zo leuk als mensen daar dan enthousiast op reageren. Maar laat jij (maar de rest ook) het dan juist zo weten aan mensen dat je die piercings hebt? Ik zelf hou het namelijk toch wel wat voor mezelf moet ik zeggen. Zoals ik al zei het feit dat niemand het ziet (normaliter
Trouwens, ik heb ook best het idee dat mensen als ze het NIET van je weten eerder een andere reactie geven (in de trant van; freaky ofzo) dan wanneer ze het wel weten.
Overigens vinden jullie bijv. de meeste piercing bij een ander ook idd mooi? Ik bedoel dus, bij een man een intiem piercing (welke dan ook) vinden jullie als vrouw dat uberhaupt wel mooi? Ik moet zelf zeggen dat ik intiem piercings bij een vrouw vooral de HCH mooi vind. In schaamlippen kan mij eerlijk gezegd minder plezieren maar ja dat is smaak natuurlijk. In het kader van de symmetrie vind ik tepelpiercings overigens ook vooral het mooist als ze in allebei de tepels zijn. Ach ja ....
dinsdag 18 mei 2010 om 10:09
Ik heb afgelopen vrijdag een Verticale clithood piercing laten zetten. Zelf het meisje van de piercingshop had dit niet achter mij gezocht . Toen ik haar namelijk vertelde dat ik een 'intiempiercing' wilde keek ze me aan en was even stil.
Maar ben er heel blij mee! Het was mijn eerste piercing en vond de pijn 100% meevallen!!!
Maar ben er heel blij mee! Het was mijn eerste piercing en vond de pijn 100% meevallen!!!
dinsdag 18 mei 2010 om 10:11
quote:ndh86 schreef op 17 mei 2010 @ 11:06:
Nadat ik tepelpiercings had gezien bij een vriendin van me, heb ik in een opwelling besloten dat ik dat ook wilde. Gewoon omdat het eigenlijk helemaal niet bij me past, en daarom juist wél bij me past.
Vond je een Clithood piercing pijnlijker dan een tepelpiercing?
Ik wil namelijk eigenlijk ook nog een tepelpiercing maar dacht dat dit pijnlijker zou zijn...
Ik wil namelijk eigenlijk ook nog een tepelpiercing maar dacht dat dit pijnlijker zou zijn...
dinsdag 18 mei 2010 om 11:07
quote:new74 schreef op 18 mei 2010 @ 10:01:
[...]
!) en het dus ook niet zou verwachten bij me vind ik dan wel leuk. Dus ik loop er ook niet zo heel erg mee 'te koop'. Ok, logisch natuurlijk omdat ik toch ook niet loop te 'naturisten' op mijn werk .
new74, ik loop ook zeker niet tekoop met mijn piercings. Naar mijn werk draag ik altijd bh's met vulling, ben veel te bang dat iemand er iets van ziet.
Maar ik ga wel regelmatig naar de sauna, en zonnen op het strand doe ik meestal topless. Dus er zijn wel momenten dat ik ze niet verstop, en juist dan krijg je vaak reacties van JIJ. Dat had ik niet van je verwacht.
Ik heb ook vanwege de symemetrie beide tepels laten piercen, das vind ik mooier dan 1 tepel.En idd ik vind een intiem piercing bij een vrouw best mooi om te zien.Maar verder heb ik niet zo heel veel met piercings. maar freaky vind ik piercings zeker niet.
Ik zit nog wel te denken om mijn hch(een ringetje) te laten wisselen voor ee triangle, zeker wanneer je een ringetje neemt ziet dit er eigenlijk het zelfde uit, maar het schijnt super veel meer gevoel te geven.
Greetz Merel
[...]
new74, ik loop ook zeker niet tekoop met mijn piercings. Naar mijn werk draag ik altijd bh's met vulling, ben veel te bang dat iemand er iets van ziet.
Maar ik ga wel regelmatig naar de sauna, en zonnen op het strand doe ik meestal topless. Dus er zijn wel momenten dat ik ze niet verstop, en juist dan krijg je vaak reacties van JIJ. Dat had ik niet van je verwacht.
Ik heb ook vanwege de symemetrie beide tepels laten piercen, das vind ik mooier dan 1 tepel.En idd ik vind een intiem piercing bij een vrouw best mooi om te zien.Maar verder heb ik niet zo heel veel met piercings. maar freaky vind ik piercings zeker niet.
Ik zit nog wel te denken om mijn hch(een ringetje) te laten wisselen voor ee triangle, zeker wanneer je een ringetje neemt ziet dit er eigenlijk het zelfde uit, maar het schijnt super veel meer gevoel te geven.
Greetz Merel
dinsdag 18 mei 2010 om 11:12
Heb al 20 jaar een ringetje in m'n neus, destijds waren er nog geen piercingshops en is 't gaatje geschoten met zo'n pistool voor oorknopjes: ocherm, auw!!! Is maanden ontstoken geweest en toen de eerste piercingshop verscheen in A'dam heb ik 'm overnieuw laten zetten, geen centje pijn, mooi geheeld. Sinds vorig jaar heb ik een intieme piercing, gewoon een simpel staafje met 2 gladde balletjes.
Waarom ik ze heb? Vind 't mooi!
Waarom ik ze heb? Vind 't mooi!
dinsdag 18 mei 2010 om 14:53
quote:kattenk0p schreef op 18 mei 2010 @ 10:11:
[...]
Ik wil namelijk eigenlijk ook nog een tepelpiercing maar dacht dat dit pijnlijker zou zijn...De tepelpiercing deed geen pijn - ja het gevoel wat je ook hebt als er even een stukje van je vel klem zit tussen de handsvatten van een schaar, zo van "auw, ow.... klaar". Bij mijn HCH heb ik verlamd van de pijn anderhalve liter tranen gehuild. Nee, toen voelde ik me niet zo stoer meer. Pijn was wel gauw over, denk dat die klem iets te hard aangeknepen was ofzo.
[...]
Ik wil namelijk eigenlijk ook nog een tepelpiercing maar dacht dat dit pijnlijker zou zijn...De tepelpiercing deed geen pijn - ja het gevoel wat je ook hebt als er even een stukje van je vel klem zit tussen de handsvatten van een schaar, zo van "auw, ow.... klaar". Bij mijn HCH heb ik verlamd van de pijn anderhalve liter tranen gehuild. Nee, toen voelde ik me niet zo stoer meer. Pijn was wel gauw over, denk dat die klem iets te hard aangeknepen was ofzo.
Viva la vida